Gå til innhold

Bettie: Opus 3

Bettie

Anbefalte innlegg

Så fint å høre at dere allerede føler dere "innbodd" i det nye huset! Sånt er jo bestandig spennende når en flytter. Det er noe annet å gå på visning og det å bo der fast.

Ser jo ut til at det går bra med kattene også,da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem1:

Innom med en liten bukett som innflyttningsgave. ;):dagens-rose: :dagens-rose: :dagens-rose: :dagens-rose:

Endret av Midnattsol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Det er så lenge siden jeg har fått vært innom her og lagt igjen en hilsen. Men det betyr ikke at jeg har glemt deg, er ofte innom og følger med på hvordan det går i livet ditt!

Håper du har en bra kveld i dag og at dette blir er energirik og god uke!

Pass på degselv!

Klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å bo seg inn i nytt hus, men det tar sin tid å få pakket ut alt dill og dall, ja. Skjønner godt at du savner nettkjenninga - hva er vel en kveld uten en svipp på KG. ;) (Har maratonrunde i dagbøker nå, etter 4 dagers fravær...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Heia.. :vinke:

Så bra at dokke er komt så langt og allerede begynt å bo deg inn.... :smilbla: Festelig med nytt hus då... bare får dokke ny sofa(?) og kanskje ordna med kjøleskapet så blir nok alt topp kan eg tenka meg... :hoppe: Håpe llers at du har det fint.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jamen flink og arbeidssom, Bettie! Pakket ut alt så fort?

Men det er jo så mye hyggeligere og pakke ut enn å pakke ned, og man vil jo gjerne bli ferdig så man kan bo, ikke sant?

:klem: Håper du får mange gode dager i ditt nye hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag 14. september

Det går veldig bra med kattene, flowerpower. De har tatt huset i bestittelse, og de har begynt å være ute. De kan komme og gå som de vil gjennom kjelleren, og trives visst med det, for de kommer hjem med jevne mellomrom begge to.

Koselig med blomster, Midnattsol. Takk

Hei Fredslilja. Hyggelig at du legger igjen et spor etter deg.

Det er godt å komme i orden, ja, seroxata.

Tirsdagsklemmer gjør godt, Væren. Håper London-turen blir hyggelig

Det er bare ei uke igjen, nå Cata, så er jeg på nett igjen. Det skal bli godt!

Har lettere abstinens om kveldene.

Kjøleskap er nå i hus, ¤Escada¤, så det blir litt mindre trappeløping nå.

Det er mye morsommere å pakke ut enn å pakke inn, mysan. Men det tar nok litt tid før jeg finner ut hva som hører hjemme hvor. Kommer sikkert til å flytte rundt på en del ting.

I dag har det vært en kjempehektisk dag. Jeg har ikke rukket å spise en gang. Det hadde vært innbrudd her i natt - i rene B-gjengen-stil. Stein gjennom vinduet. Det var ikke mye som ble stjålet, men en flatskjerm forsvant. Det blir bare så mye plunder og heft av det. Politiet hadde ikke tid til å prioritere saken, så.....

I går var det også rimelig hektisk, og jeg tok en lang-dag for å komme ajour. Hjemme gjorde jeg ikke så mye. Jeg byttet rundt på noen bord og tok opp et skap fra kjelleren. Trengte noe i gangen nemlig.

Men fysj for et vær det var i går kveld. Så vi fyrte i peisen for første gang. Det er jo hyggelig med peiskos da.

Nei - jeg får jobbe litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så ufattelig kjedelig at dere har hatt innbrudd! Det trengte dere ikke nå. Grrr. :frustrert: Folk er så dumme i huet noen ganger!

Skal sende min onkel som er politi for å ordne opp, jeg! Også flatskjermen,da. Dere som trenger gressklipper, men ikke kan kjøpe akkurat nå - også stjeler de noe så dyrt. Det kunne vært verre, men dere må jo reparere vinduet også. Åh. Ergelige saker!

Håper morgendagen kan bli litt hyggeligere og litt mindre stressende. Og for all del, få i deg mat! Tante Bettie kan ikke gå sulten rundt, da blir det bare tull alt sammen. :) Så hør på "av-og-til-litt-fornuftige"-Hope, og se til at det ikke gjentar seg! ;)

Sender en :klem: fordi du er en støtte i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at kattene dine også har slått seg til ro ;)

Det går framover skjønner jeg, dere mangler vel bare ny sofa nesten nå vel?

Stusselig med innbrudd, men det er jo bra det ikke var i det nye huset deres,da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innbruddet var på jobben, var det ikke? Misforstod jeg helt?

Uansett er ikke sånt morsomt, og det er utrolig dårlig at vi er så underbemannet på politisiden at de ikke kan prioritere sånt. Det sier jo bare "fritt frem" til andre innbruddstyver, ikke sant?

Men i Norge som har flere hundre milliarder kroner på bok, så kan man ikke bevilge penger til folks sikkerhet må vite... neinei,... vi kan jo ikke bruke pengene.

¨jeg blir skikkelig provsert av dustepolitikerne våre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten så jeg misunner deg. Er jo egentlig litt "moro" å begynne på nytt ett sted liksom. Men det er veldig slitsomt å flytte, og man vil jo gjerne ha mest mulig i orden, på kortest mulig tid! Og ihvertfall internett :roll:

Men en uke går jo forholsvis fort. Og du "sniker" deg jo innom KG fra jobben, så da blir det jo egentlig bare helgen da!

Følger med deg, og sender deg en STOR bukett :dagens-rose: i innflyttings-gave, sammen med en :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte komme innom for å ønske deg god helg - selv om du da sikkert ikke ser det før på mandag, siden du er uten hjemme-nett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...