flowerpower Skrevet 1. september 2005 #1001 Del Skrevet 1. september 2005 Hei på deg Virker som om du er en god sjef å ha,- flott at den misfornøyde fikk snakke litt i enerom. Psykologer som pirker borti ting, kjenner jeg godt til. Vondt og plagsomt, men kjempenyttig,da Er jo sånn at det er da vi lærer og vokser Skal du lage urtehage? Heldiggris Det er en drøm jeg har også, tenk å kunne gå ut og plukke det en trenger. Jeg har bare kruspersille og gressløk nå, men pleier å ha basilikum, sitronmelisse, mynte og sar. Deilig å kunne lage en kopp te av friske planter,- kan ikke sammenlignes med de tørre vi kjøper! Spørs om jeg ikke må ha noen krukker i vinter Pass på deg selv også da, Bettie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2005 #1002 Del Skrevet 1. september 2005 En liten visitt i full fart før jeg logger av for kvelden. Nå gleder jeg meg til å høre at du har kommet i hus og har fått ting og tang på plass. Det er jo mye morsommere å putte ting på plass enn å rydde og pakke dem ned og vekk. Så bra at du kan snikskrive litt i arbeidstiden, men i helgen da Bettie? Hvordan skal vi få fulgt med i helgene? Det blir lange innlegg på deg på mandagene det da ... Ønsker deg en god helg og en forhåpentligvis grei flyttesjau! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. september 2005 Forfatter #1003 Del Skrevet 1. september 2005 Torsdag 1.september. Psykologer som pirker er både ille og bra, seroxata. Skal jeg komme videre, må han pirke, for jeg har jo ikke akkurat lyst til å jobbe med det som er vanskelig. Samtidig er det det jeg må, hvis jeg skal komme videre. Lett er det ikke. Lørdag går flyttelasser, ¤Escada¤ så nå er det siste innspurt. Jeg gleder meg til å komme inn i det nye huset, og til å møblere der. Jeg skal nok skrive litt og lese litt på jobben, Cata. Kan jo jobbe litt "overtid". Må jo følge med i det som skjer her. Vindusvask er kjedelig, Swan, men Halvdelen kan ikke gjøre slike jobber med de skuldrene han har, så da blir det min jobb. Det ble hurtigvaskvarianten nå. Kommunikasjon er alltid viktig, Fakse. Og særlig når ting oppleves som vanskelig. Jeg blir jo litt irritert på generelt misfornøyde folk, men det kan jo ligge noe bak som jeg ikke ser. Jeg laget en urtespiral en gang, og har lyst til å gjøre det igjen, flowerpower. Jeg liker å holde på med slikt. Jeg rekker ingen dagbokrunde i kveld. Det har vært en lang dag, og jeg er sliten. Var først på jobb, og oppdaget at noen hadde glemt å informere meg om et viktig møte i dag, så det var godt jeg var tidlig ute. Jeg liker ikke så godt slike overraskelser, for jeg vil gjerne være forberedt når temaet er vanskelig. Etter jobben var det bare å hive seg i bilen og kjøre til universitetet. Jeg er jo liksom deltidsstudent, og det var oppgaveseminar i ettermiddag. Så i dag dro jeg hjemmefra før klokka 8 og var hjemme etter kl. 10 i kveld. Det er litt for lang dag. Så i dag har eg ikke pakket noenting. I morgen har jeg fri og da skal jeg pakke resten. Så nå blir det plast og papp noen dager. I går etter jobben var jeg veldig flink, for jeg vasket alle takene - en vanskelig jobb når det er drøyt 3 meter opp. Kjente det godt i nakket etterpå. Og så fikk jeg tømt et kjøkkenskap og vasket det. Vi fikk kjørt bort noen av hagemøblene i gar kveld også Men nå skal jeg legge meg, for i morgen er det bare å sette i gang innspurten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 2. september 2005 #1004 Del Skrevet 2. september 2005 god morgen til deg nå skal jeg hoppe i seng, men måtte innom og si hei først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. september 2005 #1005 Del Skrevet 2. september 2005 Den dagen din hørtes slitsom ut, skjønner godt at du gikk rett til sengs i går kveld! Veldig bra med en hel fridag til å pakke på, man får liksom gjort mer på en hel dag enn når man er sliten og skal jobbe et par timer på ettermiddagene. Ser det med oppussinga også, at helger og andre fridager er gull verd. Men nå har du snart nådd det første målet da, tenker det skal bli deilig å se flyttelasset kjøre avgårde. Gleder meg til å høre hvordan dere trives i nytt hjem! Håper du får en effektiv dag, og at du er flink til å ta små pauser og drikke nok vann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 2. september 2005 #1006 Del Skrevet 2. september 2005 Hei, Som snarest innom for å ønske deg og Halvdelen; lykke til med flyttinga! Håper det går greit, og at du snart er på nett i ny bolig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mora di Skrevet 2. september 2005 #1007 Del Skrevet 2. september 2005 Lykke til med flyttinga....! (tenker på deg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. september 2005 Forfatter #1008 Del Skrevet 2. september 2005 Fredag 2. september Jeg får skrive korte referat fra helgen, mysan. Den første tiden vil det sikkert bare stå - pakket ut og satt på plass. Kos at du smatt innom før du la deg, seroxataDet har vært godt med en hel dag hjemme, Fakse. Har fått gjort mye i dag. Takk Naturelle og Liss. Alle lykkeønskinger kommer godt med I dag har jeg pakket resten - nesten. Alt på kjøkkenet er pakket vekk, og jeg har skrubbet frityrkokeren. I skapet står nå bare litt papp og noen plastglass. Det blir pizza til middag i kveld, så vi klarer oss uten bestikk. Den stasjonære PC'n er koblet fra hverandre, og på badet er det bare tannbørste, hårbørste og deodorant igjen (litt mer, da). Så det er ikke mer å pakke, og det er ikke vits i å vaske noe mer før det er tomt her. Det er siste kvelden vi bor her. Det er litt rart. Men jeg er så ferdig med å bo her, så egentlig er det greit. I morgen blir det full fart og masse jobb, Skal nok kjenne det i kroppen i morgen kveld. Jeg hadde håpet at vi slapp å demontere senga vår, men det må vi nok. Skal ha den opp i 2.etg, opp en trapp med sving. Men å demontere den - det gjør jeg i morgen. Nå skal jeg sløve litt til, og så skal jeg støvsuge teppene og rulle dem sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Mina- Skrevet 2. september 2005 #1009 Del Skrevet 2. september 2005 Så flink du er da! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 2. september 2005 #1010 Del Skrevet 2. september 2005 gleder meg til å høre hvordan det føles på det nye stedet, Bettie! Du har virkelig vært et forbilde for alle oss andre som skal flytte Takk skal du ha God helg, med masse bæring,- men så blir det så bra etterpå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 2. september 2005 #1011 Del Skrevet 2. september 2005 Hei hei Bettie Ønsker du må ha ei kjempefin helg, du osse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 2. september 2005 #1012 Del Skrevet 2. september 2005 Siste kveld i gamle huset. Må da nesten være litt vemodig? Eller er du bare glad? Lykke til i morgen med siste innspurt. Skal tenke på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2005 #1013 Del Skrevet 3. september 2005 Håper du får sove i det "gamle" huset ditt nå. Du er flink du, Bettie.Masse stress, jobb og litt studier, pakking og div. Beundringsverdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. september 2005 #1014 Del Skrevet 3. september 2005 Det er vel litt seint siden du muligens har drevet og båret esker og kasser lenge nå, men altså....lykke til med den store flyttesjauen. Misunner deg litt. Hater egentlig å flytte, men samtidig er det kjempespennende å bo seg inn i nytt hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 3. september 2005 #1015 Del Skrevet 3. september 2005 God helg då! Håpe du har d bra og at du kose deg i helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 3. september 2005 #1016 Del Skrevet 3. september 2005 Nå er du vel i nytt hus, og pakker opp? Håper alt er greit med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 3. september 2005 #1017 Del Skrevet 3. september 2005 Nå har vel flyttebilen kjørt, og neste gang du skriver her har du fått sovet i nytt hus i alle fall en natt. Håper alt har gått greit så langt, og at dere kommer til å trives i nytt hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 4. september 2005 #1018 Del Skrevet 4. september 2005 Nå er du vel i full gang med å pakke ut og installere dere i det nye huset. Håper det gikk bra med dyrene. Ja sånne ømme punkter... de er ømme.. Lykke til med utpakkinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. september 2005 #1019 Del Skrevet 4. september 2005 Hvordan er det å være i et nytt hjem? Håper du får slappet av og samlet deg litt innimellom slagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 4. september 2005 #1020 Del Skrevet 4. september 2005 phuu.. her går det unna!! Håper dere trives i nytt hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå