Gjest baby-E Skrevet 12. august 2005 #881 Del Skrevet 12. august 2005 god dag Bettie! Vil bare ønske deg en fin helg! Håper du får gjort masse, men husk å ta vare p ådeg selv, så du ikke stresser for mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 12. august 2005 #882 Del Skrevet 12. august 2005 Heisann!! Bare innom for å ønska Bettie ei super god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 12. august 2005 Forfatter #883 Del Skrevet 12. august 2005 Fredag 12. august Det var en opplevelse, Seroxata. Mange inntrykk på kort tid. Så kos å se deg igjen AnnKristn. Jeg kan virkelig anbefale en reise til Polen, og skulle du ønske deg et slottsbesøk, har jeg en anbefalingsadresse. Takk for helgehilsen, baby-E. Jeg skal pakke videre i morgen. Tror gjeserommet blir byttet ut med spiskammerset. Det er mer å pakke der. Blir det sol, skal jeg nok ta med meg en liten time ute også. Takk, ¤Escada¤ I dag forsov jeg meg. Jeg hater å forsove meg, for dagen blir litt ødelagt. Jeg forsov meg ikke mer enn at jeg ville rekke jobben i rimelig tid hvis jeg fortet meg - så det gjorde jeg. Skulle lage litt kaffe til Halvdelen, og hadde i et par skjeer kaffe - til full kanne. Det ble ikke akkurat kaffe av det, så han fikk klare seg uten. På jobben har det vært et greit tempo. Telefonen har vært mistenkelig stille, og mailene få, så jeg har kunnet sitte i fred og planlegge et møte mandag, for da er de fleste tilbake på jobb. Det blir litt spennende, for jeg har tenkt å snakke litt rett fra levra om det tullet/konflikten jeg opplevde før sommerferien. Det blir spennende å se reaksjonene. Så da har jeg greid å skaffe meg noe å grue meg til igjen. På det området er jeg spesielt dyktig. I kveld skal Halvdelen og jeg ut en tur. Siste krampa før vi flytter, tror jeg. Så i morgen skal pappeskene til pers igjen. Det er jo bare å fylle dem opp med saker og ting fra spiskammerset. Egentlig burde Halvdelen gjort det, men han skal få være med på krydderoppryddinga. Hadde vært godt å få det rommet klart og vasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 12. august 2005 #884 Del Skrevet 12. august 2005 Velkommen hjem! Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 12. august 2005 #885 Del Skrevet 12. august 2005 Bevare meg vel, Bettie! Det var litt av en reiseskildring! Det høres ut som om dere har fått med dere noen ganske utrolig flotte opplevelser! Jeg fikk også lyst til å besøke Polen etter å ha lest dette. Så var det pangstart på jobb igjen... Ja, jeg skjønner godt at du kunne tenkt deg litt mer ferie først. Jeg pleier alltid å si at jeg skulle hatt ferie etter ferien; man må liksom få tid til å "lande" litt. Og for din del høres det ut som om du har en del opplevelser å fordøye! Saltsteinsgrotter, slott og Auswich. Jo, du har visst sett både ondt og godt! Konsentrasjonsleir er noe av det jeg ikke vet om jeg hadde taklet. Jeg er rimelig sikker på at jeg hadde gått rundt der med åpne tårekanaler. Håper du og halvdelen får en fin kveld ute, kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. august 2005 #886 Del Skrevet 12. august 2005 Sett Halvdelen i spiskammeret med esker og kartonger og streng beskjed om å pakke, du, så kan heller du komme etter med vaskebøtta. Skal det være, så skal det være. Håper dere får en koselig ute-kveld i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 12. august 2005 #887 Del Skrevet 12. august 2005 Blei d noe sål på deg idag då Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 12. august 2005 #888 Del Skrevet 12. august 2005 Turen hørtes kjempefin ut! Skulle gjerne vært med på både slottsmiddag og shoppingturer, men det var gøy å lese om også, så flink som du er til å skrive Håper du og Halvdelen har en koselig tur ut i dag, og en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 12. august 2005 #889 Del Skrevet 12. august 2005 Ønsker deg en fin helg tross pappeskefyllingen som står på programmet. Nå er det jammen meg ikke lenge igjen til dere er i nytt hjem, det er alltid en bra følelse! Håper dere koser dere ute i kveld, og at du får en hyggeligere start på dagen i morra enn det du fikk i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 12. august 2005 #890 Del Skrevet 12. august 2005 Får vel skaffe meg noen pappesker snart jeg også, heldigvis har jeg ikke pakket ut alt enda, og heller ikke fått alle tingene mine hit så det blir ganske enkel jobb Nå har jeg tilbud på 3 leiligheter i Arguineguin God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 13. august 2005 #891 Del Skrevet 13. august 2005 Fikk du fylt noen pappesker i dag? Ønsker deg en fin lørdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Mina- Skrevet 14. august 2005 #892 Del Skrevet 14. august 2005 Ha en fin søndagskveld,Bettie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. august 2005 Forfatter #893 Del Skrevet 14. august 2005 Søndag 14. august Takk, Fighter. Ja, Væren. Jeg har litt å fordøye etter ferieturen. Jeg gleder meg til å se bildene vi har tatt, for da kan jeg gjennoppleve en del av det. Det er ikke sikkert du hadde gått gjennom Auswitch med åpne tårekanaler. På en måte fryser man til - i hvert fall gjør jeg det. Det blir i hvert fall spennende å se reaksjonene i morgen, Swan. Det ble jeg som endte inne på spiskammerset, Cata. Halvdelen hadde jobbelørdag. Men nå er det tomt der, og hyller og tak er vasket. Gulvene tar jeg til slutt. Så jeg har fylt noen pappesker, ja. Sol ble det også på meg. ¤Escada¤ - i hvert fall i dag. Hadde en god stund på solsenga med ei bok. Vi hadde en hyggelig tur ut på fredag, Dagoberta, og det var nydelig temperatur, så vi satt ute. Nei - det nærmer seg flytting med stormskritt, Fakse. 3. september går flyttelasset. Så spennende med tilbudene, da. flowerpower. Håper du finner noe som faller i smak. Fredag dro Halvdelen og jeg en tur på byen. Først skulle vi spise litt, men vi ville jo sitte ute i det fine været - og det var det mange andre som ville også. Første stedet vi hadde lyst til å sette oss på - der var det helt fullt, så vi gikk videre. Neste sted serverte ikke mat. Tredje sted - der var det så mange at vi aldri fikk se noen meny - og Halvdelen er ikke verdens mest tålmodige mann når det gjelder å vente - så vi gikk derfra. Fjerde sted - bare matservering nede - og der var det fullt, men femte sted var det både plass og service, så da var Halvdelen fornøyd - og jeg også. Da ble det kinesisk mat på oss, og det er jo godt. Vi ble sittende ganske lenge å se på folk som vandret fram og tilbake, prate og kose oss. Litt musikk fikk vi også med oss før vi tuslet oss hjem igjen. Det ble ikke så seint, for vi var småtrøtte begge to. Lørdag var pakkedag. Halvdelen jobbet så jeg kledde meg til arbeid og satt i gang på spiskammerset. Der var det masse tørrmat, kryddet, syltetøyglass og ting av sorten - "hva skal vi gjøre med dette, tro". Det ble en del som havnet i "gi-bort-esken" - og en del som forsvant i søpla. Etter at jeg hadde tømt rommet, vasket jeg hyllene og taket + vinduet, så da er det rommet nesten klart. Kvelden ble en sløv TV-kveld. I dag gikk Halvdelen og jeg i gang med å rydde i potter og krukker, hageredskap og annet vi har lagret under vinterhagen, så nå er det ryddet der også. Resten av dagen har jeg hengitt meg til solsenga med ei bok. Halvdelen har vasket bil. Nå er han hos frøkna vår og spiller Risk sammen med ungdommen. Jeg har laget en liste over hva som må gjøres før vi flytter. Jeg liker lister. Det er så deilig å stryke ut det som er gjort. I morgen er det arbeidsdag igjen. Må være litt tidlig på jobb i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. august 2005 #894 Del Skrevet 14. august 2005 Høres ut som om du har hatt en vellykket helg. Godt dere får tid til å kose dere litt innimellom flyttesjaupakkinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2005 #895 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Søndag 14. august Nå er han hos frøkna vår og spiller Risk sammen med ungdommen. ← Det gjorde jeg på fredag, spilte Risk altså. Jeg, søs, samboer + nabo. Det var en periode hvor jeg, mamma, søs + samboer + venner var hekta og satt flere kvelder i uka + helgene med det. Litt gøy når mamma tar inititativ til sånne ting, da. (Kan jo nevne at da jeg var der på fredag og spilte med søs, samboer og voksen nabo, satt det to unggutter og to menn i 40-åra og hadde LAN i kjelleren - de spilte dataspill, med fire pc'er mot hverandre og på lag osv. Hoho. Han ene er orførerkandidat i kommunen. ) Endret 14. august 2005 av Hope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 15. august 2005 #896 Del Skrevet 15. august 2005 Velkommen hjem Bettie! Høres ut som du har hatt en fabelaktig tur, dit har jeg lyst å reise også. Datteren min og mannen var på tur der (skoletur med hvite busser) i fjor, og jeg kjente meg igjen i mye av det de fortalte. Saltgruvene - der har jeg lyst til å ta en tur også, men jeg liker meg heller ikke langt nede under jorda. Heisen ja, den har jeg også hørt om. Den var visst et kapittel for seg selv. Jeg fikk en nydelig nål med masse rav-steiner på når de kom hjem. Datteren min kjøpte også masse klær etc der. Hun var heldig som hadde med faren sin.. Bare å spørre om penger Ja det høres ut som en spennende ferie med masse opplevelser. og inntrykk. Du er jammen flink til å fortelle og huske - ikke minst. Ønsker deg en fin dag Bettie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 15. august 2005 #897 Del Skrevet 15. august 2005 Hei, Hei. Ja, det stemmer det. Samboeren er nå frisk igjen. Heldigvis. Jeg har litt å lese ser jeg. Har ikke tid til det nå, så jeg kommer tilbake til det. Jeg har selv vært i Polen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 15. august 2005 #898 Del Skrevet 15. august 2005 Linke dokke er til å rydda og organisera då!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. august 2005 #899 Del Skrevet 16. august 2005 Greitt på jobb? Liker godt meldingene dine i d-boka mi. Sorry at jeg har hatt så lite tid å stikke innom din. Ja, deilig å stryke ut etterhvert fra listen :-D Når er det dere flytter igjen? Dårlig husk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 16. august 2005 #900 Del Skrevet 16. august 2005 Hei, ser du har kommet igang med hverdagen igjen! Håper du tar deg tid til en pause innimellom, men lett å bli revet med i flyttesjau! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå