Bettie Skrevet 16. juli 2005 Forfatter #741 Del Skrevet 16. juli 2005 Lørdag 16.juli Titt tei- Swan. Det er alltid hyggelig å se at du har vært her. Hei Dagoberta. Jeg er nok ikke bare forståelsesfull og hjelpsom. I følge mine håpefulle kan jeg også være masete. Men vi har en god tone hjemme. Hei baby-e. Det er bare en ting å si: Sommern er herlig i Fredrikstad. Jepp, Naturelle. Jeg sitter i godstolen. Resten av setningen stemmer ikke. Det ble ikke mye husarbeid på meg i dag. Jeg begynte godt og samlet sammen skittentøy og vasket et par maskiner. Det merkes at det er en til i huset nå - særlig på håndkleforbruket. Og så ryddet jeg frøkna ut av stua og inn på gjesterommet. Siden hun er litt bedre kan hun like gjerne sove der, og heller bruke sofaen som hvilested på dagtid. Tok kjøkkenet et lite tak også. Og det var det. For da fant jeg ut hvordan jeg skulle utforme en avtale som må være klar til høsten, og satt meg og jobbet. Og plutselig var det ettermiddag gitt. Men nå har jeg bare to oppgaver igjen - og så er det ferie for alvor. Skulle ha begynt denne uka, men jeg tar ei uke seinere, jeg, så det er ikke så farlig. Det er for så vidt greit at jeg forskyver ferien, for jeg får ikke gjort så mye så lenge frøkna er dårlig. Jeg kan ikke reise fra henne nå. I dag er hun ute sammen med venner, men hun ringte for en halv time siden og lurte på om hun skulle komme hjem, for hun har så vondt i magen igjen. Hun har nok vært for aktiv et par dager. Lillepusen har fått lov til å gå ut i dag - og det har hun satt stor pris på. Tærne mine har fått være i fred i dag. Dessuten er hun fornærmet på meg. Jeg tvinger i henne penicilin to ganger om dagen. Det er nesten sånn at hun spytter den ut igjen. men med ei sprøyte klarer jeg å lirke den langt nok bak så hun må svelge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 16. juli 2005 #742 Del Skrevet 16. juli 2005 Hei vennen! Jeg ville bare stikke innom å si hei. Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Du er god du. Jeg har ei lesbisk venninne og lesbisk sjef. Fungerer kjempe flott. Det er ikke alle som tar det like godt som deg. Keeperen på norgeslaget er også lesbisk. Jeg synes det er flott at de står fram. Håper alt er bare bra med deg, resten av familien og pusen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. juli 2005 #743 Del Skrevet 17. juli 2005 Hei hei Lenge siden jeg har vært innom her og jeg må si jeg har harr dårlig samvittighet for det. Tenker jeg blir mer aktiv på forumet en stund nå etter at jeg får kommet meg i orden. Virker som at du også har nok å henge fingrene i. Håper dere finner ut hva som er galt med magen til datra di. Ønsker deg en finfin søndag. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 17. juli 2005 #744 Del Skrevet 17. juli 2005 Takk for at du er så flittig gjest i dagboka mi, det setter jeg stor pris på! Jeg bruker også munnsprøyte på katten min, og stikker den langt inn i munnen, på utsiden av tennene hans. Da må han svelge. Går veldig fint, det! Sikkert like lurt av deg å utsette ferien din, slik situasjonen er hos dere nå. Og så lenge du har hjemmekontor er det vel kanskje ikke så aller verst å jobbe, heller? Må være litt deilig å slippe å forholde seg til alt du ellers må forholde deg til i jobbsammenheng? Ønsker deg en fin søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 17. juli 2005 Forfatter #745 Del Skrevet 17. juli 2005 Søndag 17. juli Hei Trulselinemor. Hyggelig å se deg her igjen. For meg spiller det ingen trille hva slags kjønn folk foretrekker som sengepartnere. Det er mye viktigere hva slags person du er, derfor har jeg ikke problemer med at frøkna velger som hun gjør. Hei du langfarende Midnattsol. Koselig at du tar deg tid til et besøk innimellom flytting og malingsstrøk. Kanskje jeg skal prøve potetrikset, Swan. Tipper hun blir mektig fortvilet over klin på poten. Ellers sørger jeg for at mixen havner så langt bak at hun må svelge, men hun piper som om hun blir torturert. Gal katt. Dagen i dag ble jammen en arbeidsdag. Men nå har jeg bare en oppgave igjen, og så er jeg ferdig. Ja - jeg må innom posten og lese litt, for jeg venter på en klagesak og kommer den, må jeg sende en del papirer videre før jeg kan si jeg er helt ferdig. Store ting er på gang her i huset. Torsdag tittet jeg i avisen og fant en annonse om et hus. Jeg ringte og vi var og så på huset torsdag kveld. Visst har vi det bra her vi bor, men jeg mangler et kontor og skulle gjerne hatt et større gjesterom. Så vi dro avsted og tittet. Det er et to-etasjes hus med kjeller og en enorm eiendom. Vi ville få plass til både kontor, hobby-rom til mor - og gjesterom. I dag ringte eieren - og vi får huset. Så 1.september flytter jeg - igjen. Det blir 4. stedet jeg bor i denne byen. Vi flytter mer ut på landet. For meg er det helt greit. Det er kort vei til en nærbutikk, ikke for langt å sykle til stranda og like ved skogen. I det hele tatt - bra for meg og bra for kattene. Det blir ikke særlig dyrere enn her vi bor, så det er også bra. Så i morgen begynner jeg å pakke. Akkurat det gruer jeg meg til, men jeg får nå ryddet og kastet litt igjen. Jeg har sikkert greid å samle en del dritt igjen, for jeg er rene hamsteren. Og i morgen skal jeg si opp denne leiligheten. Håper vi finner noen som kan overta her raskt, ellers blir det dyrt noen måneder, for vi har jo oppsigelsestid her. Vel - da vet jeg hva jeg skal bruke ferien til....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 17. juli 2005 #746 Del Skrevet 17. juli 2005 WOW!!! Her skjer det ting, ja! GRATULERER MED HUS!!! SÅ GØY!!! :hoppe: Jeg gleder meg virkelig til å få høre og følge med på denne flytteprosessen! Dette tror jeg blir kjekt for deg og familien, Bettie! Stort hus, stor tomt, nær sjø og skog og butikk - det høres jo bare nydelig ut!!! Å, så kjekt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. juli 2005 #747 Del Skrevet 17. juli 2005 Gratulerer med nytt hus. Selv om det er et slit å flytte, så blir det vanligvis forandring til det bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2005 #748 Del Skrevet 17. juli 2005 Gratulerer med nytt hus!!! Så flott! Håper du kommer til å trives der. Mer plass er veldig greit å ha når man har noe å fylle plassen med! Ønsker deg en god natt! Jeg skal nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 17. juli 2005 #749 Del Skrevet 17. juli 2005 Hei på deg Så fint at dere har fått dere hus Jeg har bestemt meg for å si opp hybel-leiligheten jeg bor i nå. Etter en uke på gården jeg vokste opp, blir jeg kvalm av å bo her . Har ikke privatliv når jeg er ute i det hele tatt +++ mye annet som jeg ikke liker. Har tenkt å sette inn en annonse i Finn.no og se om noen har et lite hus å leie bort til en rolig, voksen dame. Helst et sted hvor det er lov til å ha dyr Trist å se at datteren din ikke er bra enda Håper de finner ut av det snart! Smart å sterilisere katten Særlig når en ser på nyhetene at veterinærene må ta livet at sååå mange kattunger på sommeren Jeg trodde nesten du bor her i byen da du skrev at det var festival hos dere Men, etterhvert skjønte jeg at det ikke stemte, her var stort sett internasjonale musikere. Håper du har en fin sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 17. juli 2005 #750 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) .......... Endret 15. januar 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. juli 2005 #751 Del Skrevet 17. juli 2005 Gratulerer så masse med nytt hus. Da blir det pakking og malingsstrøk på deg også om ikke så lenge?! God natt, sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Mina- Skrevet 18. juli 2005 #752 Del Skrevet 18. juli 2005 Gratulerer med nytt hus Innom for å takke for all støtten i min dagbok,det betyr mye for meg Ønsker deg en fin uke! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. juli 2005 #753 Del Skrevet 18. juli 2005 Hei! For meg spiller det heller ingen rolle om hvilken kjønn andre er glad i. Det viktigste er at de har det bra og trives. Venninnen min opplevde at mange av slekten hennes snudde henne ryggen når hun fortalte at hun er lesbisk. Hun ringte meg for å fortelle meg det. Hun viste hun kunne fortelle meg det og samtidig beholde meg som venninne. Hun orket ikke å bo i nærheten av slekten, så hun flyttet langt unna. Hun har det bra i dag. Samboer med ei flott kvinne. Jeg har ikke møt henne, men har hørt mye om henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 18. juli 2005 #754 Del Skrevet 18. juli 2005 Hei Bettie! Jeg har sett deg svinse rundt på forumet, så nå bare MÅTTE jeg kikke innom deg! Håper alt står fint til med deg. Pakking er gørr...men det er verdt det! Å komme til et nytt sted... Skulle gjerne flyttet selv jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 19. juli 2005 #755 Del Skrevet 19. juli 2005 Så gøy med nytt hus! gratulerer Godt og høre at frøkna er litt bedre også! hun høres iallefall litt bedre ut? pusen høres ganske så gøyal ut:O savner en liten kattunge i huset... men jeg fjernadopterte en fra dyrebeskyttelsen i dag, så har jo på en måte en liten tutte, selv om jeg ikke kan kose med den.. håper du får en flott dag, Bettie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 19. juli 2005 #756 Del Skrevet 19. juli 2005 Grattis med hus! Høres ut som dere har nok å gjøre fremover! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 19. juli 2005 #757 Del Skrevet 19. juli 2005 Bare innom og ønsker deg en god natt, Bettie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 19. juli 2005 #758 Del Skrevet 19. juli 2005 Hei Bettie! Bare maisen som er innom for å si at jeg har fått nytt navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. juli 2005 Forfatter #759 Del Skrevet 19. juli 2005 Tirsdag 19.juli Hei Væren. Nytt husvære er spennende, ja. Og det er riktig det du skriver, Cata, at det er slitsomt, men det kan være en positiv forandring. Ja, Hope. Det er ikke noe problem å fylle huset. Vi har ofte besøk, og jeg savner et hobbyrom. Det er godt å se deg her. Vi har hatt våre runder med kattunger, Maisen, så det er derfor vi ikke vil ha fler. Og så blir katten litt roligere etterpå. Det var nok en annen festival her, ja, og jeg leste at flere av mine artister var hos deg. Jeg er en dreven pakker, Swan. Har flyttet så mye at det kan jeg. Og så får jeg ryddet en masse, og det er ikke dumt. Jepp, Midnattsol. Vi skal både pakke og male litt. Det er litt spennende, da. Godt å se deg her, Mina. Tenker jo på deg, vet du. Hei Trulselinemor. Kost å se deg her igjen. Lillesky - så hyggelig med et nytt besøk. Frøkna er litt bedre, seroxata, men knasker fortsatt smertestillene. Vi skal til sykehuset igjen på torsdag. Pusen er litt gal, men det er morsomt å ha henne i hus, selv om jeg blir litt oppgitt over at hun er en slik ugangskråke. Det er greit å ha noe å henge fingrene i, Naturelle. Er flink til å skaffe meg arbeid. I går var det en deilig sommerdag med sol og varme. Fikk unna noen maskiner med håndklevask, for mens frøkna bor her, er håndklefaktoren høy. Jeg fikk meg noen timer ute under parasollen med en god bok. Da Halvdelen kom hjem, tok vi en tur til byen og satt oss på en uterestaurant og så på livet. Det er ganske mye å se på egentlig, og bare det å se på folk som går fra og tilbake. I dag har det rgnet. Og ikke bare småregnet, men storregnet og tordnet litt. Det har vært varmt likevel. Så frøkna og jeg tok en liten Harrytur. Det var ganske mye trafikk på veien, så det var flere enn oss som ville bruke regnværet til noe "fornuftig". Da vi kjørte hjem igjen, var det full tollkontroll. Absolutt alle biler ble vinket inn. Frøkna fikk nesten panikk - og vi som ikke hadde handlet annet enn mineralvann og melon. Selv synes jeg det er morsomt å bli stanset når jeg har god samvittighet og intet å fortolle. I ettermiddag kom en av frøknas venninner hit. Så da har de to jentene og Halvdelen spilt Risk i kveld. Jeg har sittet her litt jeg, og kommentert spillet fra sidelinja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. juli 2005 #760 Del Skrevet 20. juli 2005 Har du endelig tatt ferie nå? Ser i alle fall ut som om du har noen fine dager Sitte på uterestaurant og kikke på folk er noe av det herligste man kan gjøre en fin sommerdag. Man slapper helt av samtidig som man har følelsen av av man "gjør" noe. Det er ferie det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå