Gå til innhold

Bettie: Opus 3

Bettie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slutter meg til gjengen som krysser fingre for Frøkna. Magesmerter er....AU....og helsevesen på vranga er ikke noe særlig det heller. Håper de finner ut hva det er, og at det er noe de kan gjøre noe med i en fei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei Bettie!

Lenge siden! Vil bare ønske deg lykke til med datteren din!

Og sende over en litt beskjeden klem med tanke på hjelp og støtte jeg har fått fra deg i tidligere tider.

(Etter år med masse skole, dårlig internettilgang +++ har det blitt svært lite her inne.)

Ha det godt så lenge!

Klem fra Hope

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Bettie :P

Det skjer stadig ting rundt deg ser jeg :o Ikke før du er ferdig med de trasige møtene, så skjer det ting med barna dine! Håper det går bra med begge :trøste: Trang økonomi vet jeg godt hva er siden jeg er uføretrygdet! Håper på å finne et annet sted å bo nå, men det er ikke lett siden jeg ikke kan betale depositum og må se an hvor mye det er i måneden :-(

Da jeg havnet på sykehuset i april med magesmerter, var jeg kjempeheldig :sjenert: Først skrev fastlegen min innleggelse på Obs-posten, og der ble jeg i 3 dager med intravenøst i tilfelle de måtte operere. Heldigvis var det bare irriterte tarmer :roll:

Ta vare på deg selv i sommer,da Bettie :klem: Du har jo hatt det ganske stritt nå på jobben og alt ellers, så du trenger vel å få slappet av ordentlig :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag 30.juni

Tusen takk alle dere for medfølelse på frøknas vegne. Godt å få litt trøst.

Hei Hope - kjekt å se deg igjen. Har savnet deg.

Dagen i dag har vært en rotete dag. Måtte hjelpe Halvdelen på morgenen, for han skulle på grillparty i kveld - og skulle ta med den store grillen vår. Jeg hadde plass til den i bilen, så jeg kjørte den til vertskapet før jeg dro på jobb.

På jobben har jeg ryddet i dag. Jeg har gått gjennom papirer og har kastet en masse. Har satt en del inn i permer også, og har en passende mengde å makulere også. Det var godt å gjøre noe sånt i dag. Så jeg fikk også tørket støv av hyller og bord. Det trengtes.

Frøkna er fortsatt på sykehuset. De har ikke funnet noe galt enda, og nye undersøkelser venter i morgen. Jeg var hos henne et par timer i dag. Hun fikk lov til å gå ut av sykehuset en liten tur, så vi kjørte til et senter og hun fikk kjøpt bursdagsgave til broren sin. Hun brukte trillevogna til støtte og gikk meget sakte selv om hun hadde fått smertestillende. Etter en halv time var hun så sliten at hun ville tilbake til senga.

Men noe galt finner de altså ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Håper det går bra med henne framover :kose:

Greitt å rydde på jobb tenker jeg.

Hoper seg alltid sånn opp med papirer og sånn.

Håper du får sove godt i natt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

Auda, håper de finner ut av hva som feiler henne da! får håpe det går bra!!

Var da veldig så vanskelig det skulle være å få henne inn til legen, kanskje bare meg, men syntes de kunne vært litt mer hjelpsomme jeg da...

Håper du og dine får en fin helg, og at du slapper litt av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med frøkna snart, og at de finner en forklaring på magesmertene! Det høres ikke noe kjekt ut.

Så flott at du har fått tatt en generalopprydning på jobben; det er greit å få shinet opp litt av og til. Det blir lettere å konsentere seg om det man skal når det er ryddig rundt en. Synes jeg, i alle fall!

Her har helgeroen senket seg, det er snart klar for tandoori chicken - noget motvillig fra min side, er lei det - og kald pils.

Håper du får en fin helg, Bettie! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg skal si, jeg... Det er jo på en måte bra at de ikke finner noe galt med Frøkna, men på den annen side....hadde de funnet noe, så hadde de antakelig hatt en kur. :-?

Krysser uansett fingre for at hun blir bedre snart - og så håper jeg du får en god helg til tross for syk Frøken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag 1.juli

Det var godt å få ryddet opp i bunkene ja, dark angel.

Det var mer vrient å få henne innlagt enn jeg setter pris på, ja, seroxata.

Ikke så flink akkurat, Swan. Jeg er et skikkelig skippertakmenneske.

Hei Dagoberta. God helg til deg også

Da jeg gikk ut av døre på jobben, var jeg fornøyd med kontoret mitt. Heiv en søplesekk med papirer som hadde vært gjennom "kverna" og blitt til strimler + en pappeske med andre papirer. Så nå er det ingen bunke på pulten min, Væren.

Det er jo godt at de tingene som er sjekket er bra, Cata, men jeg skulle ønske de hadde funnet noe konkret - noe å "reparere"

De fant ingenting på undersøkelsen i dag heller, så da ble hun skrevet ut. Hun skal inn til kontroll om 14 dager . hvis ikke smertene øker, da. Jeg synes det er litt skummelt, og er ikke sikker på om de har undersøkt alt.

Frøkna var fornøyd med å komme hjem. Hun skal være hos oss i natt, så får vi se hvordan det går videre. Akkurat nå ligger hun på sofaen og spiller supermario sammen med Halvdelen. Hun hadde ikke fått med seg noe smertestillende, så hun har fått noe jeg har til i morgen.

I morgen har jeg ingen planer. Får se an været og frøknas form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med dere i dag da, Bettie?

Har magesmertene hennes avtatt litt?

Riktig god lørdagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hmm.. merkelig dette med datteren din altså. Får håpe det går over av seg selv.

Ønsker deg en god morgendag!

Sein lørdagshilsen fra Hope

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det går bra med Frøkna, Bettie!

Og så håper jeg du får en fin uke! Har du ferie nå? *treg* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har frøkna di vært i tankene mine, Bettie! Har lurt på hvordan det sto til med henne, og kryssa fingrene for rask bedring.

Håper du og dine har hatt en bra helg, på tross av helsekomplikasjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag 3. juli

Helgen har vært god, Fighter og seroxata.

Hei Mel-anie

Magesmertene til frøkna har ikke avtatt, Swan.

Vi håper også det går over av seg selv - og snart, Hope

Stemmer også for mer helg, Inca.

Nei - har ikke ferie før om ei drøy uke, Væren, men jeg skal jobbe hjemmefra til uka.

Takk for fingerkryssing, Fakse

Helgen er snart slutt, og det har vært en fin helg. Frøkna er ikke noe bedre, og knasker smertestillende. I tillegg til at hun har vondt i magen, får hun vondt i ryggen fordi hun ikke klarer å rette seg opp på grunn av magesmertene.

I går var jeg sjåfør for frøkna. Hun skulle bl.a hente bilen sin, for den er rettet opp og lakkert. Hun måtte innom noen butikker også. Vi tok oss en pause på en uterestaurant og tittet på livet også.

Frøkna sover hjemme hos oss nå. Jeg tror hun synes det er tryggest.

Ettermiddagen tilbrakte jeg ute i hagen - langflat og uten noe som helst som MÅTTE leses eller gjøres.

I dag har vi vært på familiebesøk med rømmegrøt og spekemat. Hyggelig det også.

Jeg har en håpløs pusekatt. Lillepusen er litt sprø. Akkurat nå sitter hun i vinduet igjen og jakter på fluer. Blomster - selv kaktuser er ingen hindring. Flua skal tas. Og når hun får tak i den, hopper hun ned på gulvet for å leke med flua - og forstår ingenting når den flyr sin vei så snart hun slipper den - og så er jakten i gang igjen. Jeg skal skaffe meg flere stikkeplanter, så kanskje hun gir opp jakten i vinduet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...