Cata Skrevet 20. juni 2005 #641 Del Skrevet 20. juni 2005 Søren klype....der ble det hvit side igjen. Er spent på det nye forumet vi skal få i løpet av sommeren. Men egentlig er jeg altså bare innom for å se hvordan dagen din har vært (og nå haler jeg deg opp mot toppen av førstesida igjen). Har vært ute og gått kveldstur, så jeg tror det blir et tidlig møte med loppekassa i kveld. Er trøtt som en dupp. Ha en strålende dag i morgen. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 21. juni 2005 #642 Del Skrevet 21. juni 2005 innom med en nattahilsen jeg:) Ååh, er så herlig å komme over slike kupp som med den kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #643 Del Skrevet 21. juni 2005 Tirsdag 21.juni Det er kjempegøy å handle klær når det har blitt litt mindre av en selv, Cata. Blir mer fornøyd av det enn av å skulle kjøpe en størrelse større enn sist. Takk for at du halte meg oppover på siden. Hei Inca. Velkommen skal du være. Hyggelig med nye bekjentskaper. Takk for hilsen, queenbee Mandagen ble en ganske lang dag, dark angel Jeg var heldig, maisen, og fikk alt til nedsatt pris. 30% nedsatt her og 50% nedsatt der. Det hjelper på et trangt kledsbudsjett. Sol er kjempebra, Fighter, og jeg er glad jeg kvinnet meg opp til en shoppingtur. Hei seroxata. Den kjolen var et kupp. Har fått mange hyggelige tilbakemeldinger på den allerede. Hyggelig med tur med hunden, Swan. Tipper den er glad for å være hjemme igjen. I dag har det vært en disiggrå dag. Temperaturen har ikke vært så ille, men sola har manglet. Kanskje like greit, for jeg er fortsatt ganske rød på skuldrene og øverst på ryggen. I går ble det en laaaaang dag. Sto opp tidligere enn vanlig, for jeg skulle på en siste forelesning før sommerferien. Takket være avstanden til Oslo, måtte venninnen min og jeg dra tidlig, og vi var ikke hjemme igjen før drøyt fem på ettermiddagen. På søndag hadde jeg kjørt finklær opp til jobben, for jeg skulle representere litt på kvelden. Rakk akkurat å skifte og slappe av litt før den jobben begynte. Talen hadde jeg gjort klar tidlig, så det var greit. Men klokka ble over ni før jeg kom meg hjem. Det ble en arbeidsdag på nesten 13 timer. Hjemme kunne jeg ikke sette meg ned å slappe av, for jeg skulle hold tale til personalet ved sommerlunsjen. Det ventes av meg. Og jeg hadde utsatt og utsatt det til det ikke var annet å gjøre enn å kaste seg i det. Klokka halv ett var talen ferdig - og det var jeg også. Og ikke fikk jeg sove heller, selv om jeg var trøtt. Og trøtt trodde jeg at jeg var da jeg tittet ut av verandadøra og så noe stort og gråbrunt som lå på plenen. Etter å ha gnidd meg i øynene noen ganger, forsto jeg at jeg så riktig. Det lå en elg i hagen - like ved sommermøblene. Og vi bor i et villaområde ganske langt fra skogen. Vi ringte politiet og fikk kontakt med viltnemda, men de ville ikke gjøre noe før eventuelle farlige situasjoner oppsto. Jeg var redd for at elgen skulle bevege seg ned på veien, for det er skolevei til mange barn. Men etter en stund reiste elgen seg og gikk en runde, så jeg kunne komme meg ut av døra og inn i bilen uten å bli angrepet. Den kom tilbake seinere, så Halvdelen listet seg også ut da han skulle på jobb. Heldigvis var den forsvunnet da jeg kom hjem I dag har det gått rimelig i et, men sommerlunsjen gikk greit og tale ble avholdt, og alle var fornøyde. Jeg så for meg ei rolig uke, men det er helt feil. Det var en lang dag i går, med program. Program var det i dag også. I morgen kveld skal jeg ut på båttur med reker og hvitvin. Det kan bli hyggelig. Torsdag er det jo St. Hans - og det skal feires. Og da er det helg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 21. juni 2005 #644 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) . Endret 31. mars 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inca Skrevet 21. juni 2005 #645 Del Skrevet 21. juni 2005 En elg i hagen :o Jøsses, det er ikke noe man ser hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. juni 2005 #646 Del Skrevet 21. juni 2005 :o Elg i hagen??? Jøye meg. Synd det ikke ble elgstek til søndagsmiddagen... Elger er flotte dyr, men de er kanskje litt i største laget for en hage ja, så det var bra den tok fornuften fangen og gikk sin vei. Men det var nok litt av en opplevelse da "grå klump" i hagen kikket tilbake på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 22. juni 2005 #647 Del Skrevet 22. juni 2005 oida, litt av et besøk dere hadde! ikke hver dag en elg ramler innom akkurat.... Er innom med en sen natthilsen/tidlig morrahilsen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 22. juni 2005 #648 Del Skrevet 22. juni 2005 Spennende med elg i hagen. Bra den forsvant av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. juni 2005 #649 Del Skrevet 22. juni 2005 Kose deg på båttur! Så deilig da! St.Hans, skal dere grille? Vi tenkte oss kanskje ned til sjøen, eller kanskje bare i hagen... været er jo så merkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 22. juni 2005 #650 Del Skrevet 22. juni 2005 Kos deg på båttur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 22. juni 2005 #651 Del Skrevet 22. juni 2005 Spennende med elg i hagen, men det kan bli litt for spennende tror jeg. God båt-tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 23. juni 2005 #652 Del Skrevet 23. juni 2005 Hei! Beklager så mye at jeg ikke har vært innom på en stund, du som er så flink til å skrive i min dagbok. Men som du sikkert har sett, har jeg nesten ikke hatt ork til å oppdatere min egen engang. Håper alt er bra med deg, og at du får en super St.Hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 23. juni 2005 #653 Del Skrevet 23. juni 2005 Håper du har hatt en vellykket St. Hansaften, Bettie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 23. juni 2005 #654 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg har katt i hagen, jeg - men den bor her! Noen ganger har jeg to; det er når han har besøk av "nabodama" og de driver på på treterrassen foran huset her, som om ingen kunne se dem. Den gutten eier ikke bluferdighet! At han er kastrert har han tilsynelatende glemt for lengst! Men altså: Det jeg egentlig skulle si var at en elg var jo svære greier, da! Tror jeg hadde blitt ganske redd! :o Så du feirer st.Hans på båttur du! Det høres i grunnen ganske koselig ut for meg som er sånn ei båtjente! Savner det å ha båt og kunne komme meg ut på sjøen! Her har det vært en grå og regnfull st.Hans kveld, selv om dagen ellers var fin - om enn grå. Regnet kom i ettermiddag. Vi skal på hyttebesøk til noen venner i morgen, da tar vi feiringen der! Jeg har fri i morgen og skal lage en kjempegod kyllingsalat som skal være med på besøk! Ha en kjempefin fredag og en god helg, Bettie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 24. juni 2005 #655 Del Skrevet 24. juni 2005 Gooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 24. juni 2005 #656 Del Skrevet 24. juni 2005 En riktig god helg fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 24. juni 2005 Forfatter #657 Del Skrevet 24. juni 2005 Fredag 24.juni Takk til alle dere som har vært innom. Hei Swan. Der er så hyggelig å se hilsner fra deg her. Elgen har nå heldigvis ikke vist seg her igjen, Inca. Skulle gjerne hatt den på grillen, Cata, men Halvdelen nektet å gå ut og slå den i hodet med noe hardt. Forstår ikke det? Enten det er sen natt eller tidlig morgen er det kos å se deg her seroxata. Elger skal ikke være i hager, Fighter. Kommer de dit, må de snu og gå hjem igjen. Vi grillet i går, ja, dark angel Hadde en nydelig båttur, Dagoberta Hei på deg, queenbee Jeg forstår at du ikke er helt i form, Fisken, men det er hyggelig å se deg her - når du orker. Hei fru Vær. Har vært heldig med været noen dager nå. Håper du snart får noe av sola og varmen du også Jeg har vært så lite hjemme nå, at jeg har ikke fått vært her. Mandag var jeg altså på en avslutning. Tirsdag var det en avslutning. Onsdag var det tur for ledere - båttur med reker og hvitvin. Vi var vedig heldig med været, så vi satt ute på bakdekket til vi kom i land igjen. En fantastisk solnedgang var det også. I går feiret vi St.Hans på ei strand ikke langt fra oss. Der var det tradisjonell feiring med musikk og dans og bål. Vi grillet og koste oss i le for vinden, for selv om sola skinte, var det bra med vind. I dag har det vært nok en hektisk dag på jobben. Og etter noen dager hvor jeg har vært veldig sosial, har jeg bare lyst til å være hjemme. Vi skulle egentlig fått besøk i helgen, men heldigvis ble det avlyst. For jeg er sliten. Det tar på å være så mye sammen med så mange mennesker og være blid og omgjengelig. Panikken ligger og lurer rett under overflaten. Men jeg har jo klart det. En dag til hadde ikke gått for nå har jeg fått nok. Får se om jeg har lyst til å bevege med et eller annet sted søndag, for i morgen har jeg en avtale med vaskebøtta og støvsugeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. juni 2005 #658 Del Skrevet 25. juni 2005 Ble det no grilling idag da? Hatt en fin lørdag? Hvis du hadde like fint vær som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 26. juni 2005 #659 Del Skrevet 26. juni 2005 Hei, Bettie. Har du det bra i dag? Har du fått gjort noe fornuftig husarbeid ennå da? Reker og hvitvin er kjempegodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 26. juni 2005 #660 Del Skrevet 26. juni 2005 Hei, håper du har hatt ei fin helg - er det lenge til du tar ferie forresten? Fint å høre at ihvertfall noen har sett sola i det siste, her er det et fremmedord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå