Gjest gjesta Skrevet 16. juni 2005 #621 Del Skrevet 16. juni 2005 Det var godt at møtet gikk greitt! Ah, jeg var hos tannlegen nå.. Såå ubehagelig og dyrt.. Men det er godt å være ferdig med det verste.. Håper du får en fin dag på jobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #622 Del Skrevet 16. juni 2005 Torsdag 16.juni I dag har det faktisk lignet på sommer. Ikke dumt - ikke dumt. Tror du har greid å sende litt sommer sørover, jeg, Dagoberta. Tannlegetimer gjør vondt i lommeboka også, ikke sant, dark angel. I dag har jeg vært ganske utmatta, men det er ikke så rart med tanke på mobiliseringa i går. Jeg fikk gjort unna en del drittsaker på jobben, og det er bra. Ellers begynner det å nærme seg ferie merker jeg. De fleste går i ferie i løpet av neste uke, så det er hektisk aktivitet for å bli ferdig i tide. I morgen er det det siste grue-møtet. Men også der har jeg planlagt å ta regien. Jeg vil styre møtet i "min" retning. Det blir litt vanskeligere, men jeg tror jeg skal klare det. Jeg kommer helt sikkert til å være kake når møtet er ferdig, så jeg gruer meg til helgen. Det å mobilisere så mye krefter, tapper meg ganske ettertrykkelig, og jeg har ikke ork til å gli ned i kjelleren igjen. Det er utsikter til pent vær i helgen, så jeg tror plenen får besøk av meg og solsenga mi. Sol og varme gir meg energi. Rene solcellepanelet, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 16. juni 2005 #623 Del Skrevet 16. juni 2005 Lykke til med møtet i morgen og kos deg i sommervarmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 16. juni 2005 #624 Del Skrevet 16. juni 2005 Lykke til på møtet i morgen. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 16. juni 2005 #625 Del Skrevet 16. juni 2005 Jøss, du er sterk og tøff som greier å regissere møtene slik du vil. Det høres ut som om det var helt på sin plass at du gav ut tau. Det virker som om motparten vikler seg inn i tauet før hun henger seg i det. Noen ganger er det bare sånn at sannheten kommer fram etter en tid, og da er det ikke alltid at den trenger så mye hjelp. Noen avslører seg helt fint alene uten at andre hjelper til. Og ærlighet varer lengst og alt sånn... Blir spennende i morgen, da. Om hun har fått tid til å summe seg og er klar til å gå til motangrep. Jeg regner med at du forventer det meste og er godt forberedt. Ønsker deg all mulig lykke til. Det høres ut som om du har fått satt en del grenser og gitt tydelig beskjed om hva du godtar og ikke, og det synes jeg er veldig bra! Det er ikke alltid lett, og ikke alltid kjekt å måtte være så veldig tydelig, men noen ganger er det ytterst nødvendig. Og man får litt respekt når man markerer seg på den måten. Det følger med lederjobben. Selv har jeg bare 5 damer å holde styr på, og jeg er ikke vanskelig som sjef. Men blir jeg tråkket på eller føler meg forbigått, kan jeg komme med klare meldinger, og da pleier det å gå seg kjapt til, skal jeg love deg. Jeg kan være veldig høflig, men ytterst ærlig. Ønsker deg en god natt, og håper morgendagen går som du planlegger. Jeg antar helgen kommer til å smake usedvanlig godt. Jeg synes du skal konsentrere deg om å holde deg over bakkenivå - så plenen høres fortreffelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. juni 2005 #626 Del Skrevet 17. juni 2005 Ja, det sviiir i lommeboka.. Er oppe i 4-5000,-nå.. :o Men godt å gå det gjort! LYKKE TIL PÅ MØTE!! Ofte går det bedre enn man forventer.. Håper det blir fint vær i helgen hos deg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 17. juni 2005 #627 Del Skrevet 17. juni 2005 Lykke til på møtet, jeg tipper du tar styringa denne gangen også Det er sikkert lurt av deg å planlegge en helg i solsenga etter en sånn uke, den høres slitsom ut. Håper du får godt vær, og får slappet av i helga jeg og avkommet drar på besøk til foreldrene mine, det blir godt å bli skjemt bort et par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #628 Del Skrevet 17. juni 2005 Fredag 17.juni Tenk at vi er over halveis i juni - uten at sommeren har kommet. Det er ingen god tanke. Takk for lykkeønskninger, Fighter og queenbee. Sommeren var på lynvisitt, men i dag er den borte igjen. Helgen kommer til å smake kjempegodt, Væren.Skal prøve å holde meg over bakkenivå. Har ikke våget å regne sammen hva mine tenner har kostet i år, dark angel, men tannlegen tar 250 kr for "gap opp" -uten bilder. Jeg håper virkelig på godt vær, Dagoberta. Kos deg "hjemme" Jeg klarte det i dag også. Jeg fikk satt møtets tema og klarte å hold fast i temaet. Også dette møtet ble litt tøft for de andre, men vi var enige om videre strategi før møtet var over. Vi skal gjennomføre en dialogkonferanse hvor alle ansatte må være med. Det vil bli et utgangspunkt for å arbeide med miljøet i hele virksomheten. Det er nok en del grums der, og nå skal det på boret enten folk vil eller ikke. Må få slutt på visking og tisking i krokene. Resten av dagen ble dramatisk. En av de ansatte fikk et grand mal epilepsianfall - og ikke bare ett. De stoppet ikke. Så vi måtte tilkalle ambulanse. De fikk heller ikke stoppet krampene, så akuttbilen måtte også tilkalles. Det var ganske ille å se, og det var mange som var sjokkert etterpå. Slike anfall ser i utgangspunktet skumle ut, og mer dramatisk ble det når ikke helsepersonell klarte å stoppe anfallet. Heldigvis har vi folk som tar ansvar og som gjorde de riktige tingene til rett tid. Kontaktet sykehuset i ettertid, og fikk greie på at det hadde gått bra og alt var under kontroll. Jeg brukte mye tid etterpå til å snakke med folk, særlig de som hadde vært nærmest da anfallet startet. De trengte å snakke om det som hadde skjedd. Skal ringe hjem til mannen seinere i kveld eller i morgen for å høre hvordan det går. I kveld skal jeg bare sløve. I morgen skal jeg være litt forfatter, for noen slutter på jobben, og de må ha gode ord med seg, og så skal vi ha sommerlunsj med tilhørende god-sommer-tale til uka. Kanskje Halvdelen og jeg skal finne på noe moro til helgen - eller så skal jeg ut å handle litt. De ansatte pleier å få en sommerhilsen, og i år skal de få et lite lys hver - i håp om lysere tider for jobben. Så jeg må handle 40-50 kubbelys og noen penner til å tegne på stearin med.(pensjonistene blir også invitert til sommerlunsjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. juni 2005 #629 Del Skrevet 17. juni 2005 Deilig å bare sløve.. Godt med helg når man jobber ja.. :-D Koselig med sommerlunsj da! Kose deg masse masse med Halvdelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 17. juni 2005 #630 Del Skrevet 17. juni 2005 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 18. juni 2005 #631 Del Skrevet 18. juni 2005 heisann:) nå har jeg lest gjennom hele dagboken din, og jeg må virkelig si at jeg beundrer pågangsmotet ditt!! Der mange gir tapt, så biter du tennene sammen, og fortsetter!! Jeg har slitt med angst i flere år, og kjenner igjen følelsene ved panikkangst, som i tilfeller på treningssentre og slikt! Men jeg takler de mye dårligere enn deg, jeg unngår de... Iallefall, du er ei tøff dame!! riktig god helg til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 18. juni 2005 #632 Del Skrevet 18. juni 2005 Å være litt forfatter tror jeg nok ikke du får så mye problemer med. Men det er som regel vanskeligere når man må og skal skrive ned noe,enn ellers. Det synes i allefall jeg. Skjønner at du lengter etter sommer,men det er så mye mer enn sol da. Sommer er smilende mennesker i gatene. Tulipaner som blomstrer. hager som er grønne og bugnende av trær med fruktkart på. Slike ting. Håperhelgen din blir god. Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 18. juni 2005 #633 Del Skrevet 18. juni 2005 Hei Bettie Så godt at du er ferdig med det møtet nå :rosasmil: Håper du virkelig får slappet av i helgen? Det fortjener du jammen etter disse ukene her Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #634 Del Skrevet 19. juni 2005 Søndag 19.juni I dag har det vært sommer!!!!! Har kost meg masse i helgen, både med og uten Halvdelen, dark angel Takk for helgeønsker, fighter Så hyggelig å se deg her seroxata. Har vært innom og lest av og til hos deg. Synes du virker som ei spennende dame. Jeg har ikke funnet ideen enda, Bustetroll, og jeg må ha en ide før jeg begynner å skrive. Tror jeg har en liten ide nå, og skal prøve meg litt seinere i kveld. Har slappet av mye i helgen, maisen. Tannleger er sinnsykt dyrt her i landet, Swan. Kanskje det rett og slett vil lønne seg å ta tannlegeferie i Danmark. I går hadde jeg en delvis sløv og delvis aktiv dag. Jeg måtte handle litt, for jeg pleier å gi personalet en liten sommergave. I år får alle et lite kubbelys - et symbol på at det er bedre å tenne et lite lys enn å forbanne mørket. Det er jo knappe tider hos oss. Så i går kveld satt jeg med voksfarger og dekorerte rundt 50 lys. Kjøpte kremfargede lys, og de har jeg dekorert med små hvite blomster og gullblader. Bare en enkel blomsterranke. Når jeg først va ute i butikkene gikk jeg nesten amok. Jeg fant så mye som var på salg. Så jeg fikk meg ei ny olabukse, en lys grønn topp, en sort linkjole med stropper, en hvit og en sort kaftan, litt sminke og to BH-er. Følte meg flink som hadde handlet alt det på en gang. Kjolen hadde kostet nesten 500 kr, og den fikk jeg for 150 kr. Det var mitt største kupp denne gangen. Da jeg kom hjem, la jeg meg ut i sola, for det var jo antydning til sommer i går. Halvdelen ringte meg etter en stund og lurte på om vi skulle ta en tur ut og se på livet. Fant oss en solrik uterestaurant, og med godt, kaldt, skummende drikke i glasset, var det moro å se på folk som strømmet fram og tilbake. Vi møtte poden også. I dag har vi gjort ferdig uteplassen til frøkna. Så nå har hun uteplass med le fra tre sider. og sola nesten hele dagen - når den er framme. Vi hjalp henne å montere grillen hun hadde kjøpt også, så nå kan hun ha grillparty i hagen. Jeg ble litt rød på ryggen etter å ha snekret ute, men med en god ladning krem, sår det sikkert bra. Så jeg har hatt en deilig helg med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. juni 2005 #635 Del Skrevet 19. juni 2005 Høres ut som om du har hatt en fin helg, ja. Det er deg vel unt. Blir bittelitt misunnelig når jeg leser om shoppingrunden (har et skap fullt av "ingenting" for tida) men har bestemt meg for å ikke gå til noen innkjøp på enda noen uker. Kanskje krymper jeg en størrelse til da....? Og da blir det kanskje gøy å handle klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inca Skrevet 19. juni 2005 #636 Del Skrevet 19. juni 2005 Hei, Bettie. Er OK med sånne innkjøp, hadde det bare vært sånn hver gang man var og handlet. Bra du fikk tak i noe du likte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 19. juni 2005 #637 Del Skrevet 19. juni 2005 Fint at du har hatt en flott helg Bettie :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2005 #638 Del Skrevet 20. juni 2005 Så godt å høre du har kooost deg Bettie Takk for gode ord i d-boka mi Idag er det mandag.. Har mest lyst å bare sove.. Litt sliten etter alt det igår.. Har du en fin dag på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 20. juni 2005 #639 Del Skrevet 20. juni 2005 Sånne innkjøp er bare en drøm for en som er uføretrygdet :o Men, det høres innmari allright ut Unner deg det, da vet du Klemz fra meg. Ingen fæle møter denne uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 20. juni 2005 #640 Del Skrevet 20. juni 2005 Så bra med sol og shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå