Cata Skrevet 8. juni 2005 #581 Del Skrevet 8. juni 2005 Hei der. Hvordan går det med deg? Håper kroppet har roet seg så det ikke ble noen "klokken-5-oppstandelse" i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. juni 2005 #582 Del Skrevet 8. juni 2005 Gir deg en god natta & ønsker om en kjempefin dag på jobb imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #583 Del Skrevet 8. juni 2005 Onsdag 8. juni Vanligvis er parkeringsfolkene rimelig raskt ute, men i går var jeg heldig,Swan. Null bot. Det er ikke alltid det er like greit å gå på jobb etter en time, nei, maisen. Lederjobber er spennende og utfordrende, men det er noen drittjobber inkludert også. Men sånn er det bare. Kvalmen ga seg etterhvert, heldigvis Dagoberta, så da jeg først sovnet, sov jeg nesten hele natta, dark angel. Det har vært godt med en liten sommersmak i dag, ja, Mel-anie. Håper du får en fin tur. Du fortjener litt fri. Nei heldigvis - ingen ekstra oppstandelse i natt, Cata. Dagen i dag har vært så-där. Jeg fikk en ny bekreftelse på at konflikten lever videre, men i dag ble jeg mer irritert enn skuffet. Først får jeg et kort med takk for talen og fine ord - og så får jeg døra i trynet - billedlig talt. Men det tar på. Så jeg har hatt en sippestund for meg selv etter at jeg kom hjem. Heldigvis hadde jeg avtalt med frøkna at vi skulle trene sammen i dag, så det ble en halvannentimesøkt i dag. God og svett ble jeg i alle fall. Resten av kvelden har jeg glodd på TV-boksen og sittet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 9. juni 2005 #584 Del Skrevet 9. juni 2005 Takk for at du alltid bryr deg og alltid tar deg tid til meg. Det betyr mer enn du aner,og varmer hjertet mitt enormt. Du er et fantastisk menneske Bettie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 9. juni 2005 #585 Del Skrevet 9. juni 2005 Det er ikke verst Bettie, at du greide å gjennomføre den talen. Det hadde sittet langt inne hos meg, og det gjorde det nok hos deg, også! Derfor sikkert ekstra viktig at du gjennomførte den. 1-0 til deg... Håper magen har oppført seg fint i dag! Nå hadde det gjort godt med litt sol og sommer... Det hadde vært godt for kropp og sjel. Snart er det helg igjen, det blir deilig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 9. juni 2005 #586 Del Skrevet 9. juni 2005 I morgen starter helgen Bettie. Har du noen planer? Klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. juni 2005 #587 Del Skrevet 9. juni 2005 Det er godt å trene eller i det minste røre på seg når kropp og sjel gjør opprør, så det var flott at du ble med Frøkna og trimmet. Jeg har også trimmet i dag (ut og gå) og innbiller meg alt at jeg kan se tilleggene rundt midjen krymper. (Sikkert ikke helt sant siden jeg bare har vært på slanker'n en snau uke, men jeg velger å beholde illusjonen.) Ha en fin fredag. Snart er det helg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 9. juni 2005 Forfatter #588 Del Skrevet 9. juni 2005 Torsdag 9.juni Hei Bustetroll. Godt å se deg her. Talen satt langt inne, ja, Væren, men jeg er fornøyd med at jeg gjennomførte den - med stil. Heldigvis har magen roet seg igjen. Omgangssyke - det er ille. Skal ha besøk i helgen, Swan. Har invitert familien til gresk lunsj søndag. Klart du kan se det krymper, Cata. Det kan umulig være en illusjon. Jeg har fått gjort unna en masse på jobben i går og i dag. Jeg var faktisk helt ajour da jeg sa takk for idag og gikk. Det er en god følelse. Siden det var sommer i dag, og jeg var ajour, bestemte jeg meg for å dra tidlig fra jobben. Jeg skal liksom ikke jobbe mer enn 80%...... Så jeg fikk ryddet opp i vinterhagen i dag. Den har lett for å bli "mellomlager" for diverse, og etterpå tok jeg meg et par timer på en madrass på plenen - i sola. Det var deilig, det. Kjente at jeg fikk energi - og omsatte den i praktisk arbeid i kveld. Så nå er alle stuevinduene vasket, og nye, lyse gardiner er hengt opp. Har fått tak i noen hvite "hekla" gardiner og de passer perfekt til en gammeldags stue med stor høyde under taket. Rydda litt i blomstene i vinduet også. Lillepusen har nemlig fått det for seg at hun skal være fluefanger. Så når ei flue surrer i vinduet går hun på med dødsforakt og bryr seg ikke engang om at kaktusen stikker. Flua skal tas - koste hva det koste vil - og det har kostet meg et par blomster nå. Så i dag har hun blitt veldig våt. Vannpistolen er blitt fyllt to ganger hittil. Og i morgen er det fredag - og så er det helg igjen. Heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 9. juni 2005 #589 Del Skrevet 9. juni 2005 WOW skal si du har fått energi-kick av sola og varmen,da :o Men, det er jo kjempeflott!!! Håper det går bedre med deg, jeg synes i hvertfall du har vært kjempeflink disse dagene,jeg Tenker på deg og sender deg varme tanker og søte drømmer (og så du som har vært på konsert i gruvene da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juni 2005 #590 Del Skrevet 10. juni 2005 Du er så flink! Hva skal du gjøre ikveld da? Jeg skal shoppe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 10. juni 2005 Forfatter #591 Del Skrevet 10. juni 2005 Fredag 10. juni Sol og varme gjorde meg rett og slett godt, maisen, og jeg fortet meg å utnytte energien mens den var der. I kveld skal jeg ikke gjøre så mye, dark angel. Halvdelen kommer snart hjem og han har med seg en kamerat. Så da blir det vel en grill, tenker jeg. I dag har det vært en rar dag på jobben, en litt rar stemning, så jeg trakk meg litt tilbake. Det var i grunnen greit det, for da fikk jeg gjort unna en del jobb som likevel må gjøres til uka. Jeg bestemte meg for å slutte tidlig i dag også, så jeg fikk Halvdelen til å hente meg. Han hadde bilen i dag for å ordne en del småting med den - som nye sommerdekk. Han og kameraten hentet meg ved to-tiden og så satt vi nesa østover på Harry-tur. Vi var ikke kommet langt før en bil prøvde å presse oss ut av veien i en rundkjøring. Han skulle på død og liv inn foran oss, med det resultat at han skrapet opp litt på siden av den nye, fine bilen min, og tok blinklyset. Men stoppet han - nei da. Han bare fortsatte å presse til han var inne i køen foran oss. Vi prøvde å gi tegn til ham at han måtte stoppe slik at vi fikk skrevet skademelding, - men nei. han satt opp farten og kjørte forbi flere biler. Vi ringte politiet og anmeldte kjøringa. Litt etter lå vi bak ham igjen, for det var mye trafikk, og på en slette kjørte Halvdelen forbi ham for å få ham til å stoppe. Men nei. Trods møtende trafikk vrengte han ut forbi oss og for i full falrt videre. Vi ga opp biljakten, og skal anmelde det hele i morgen. Heldigvis har vi vitner på det som skjedde. Vet også at bileieren bor i Oslo. Det var ekkelt og jeg synes det var fryktelig irriterende. Harrytur ble det likevel. Siden det var broåpnein i dag trodde jeg det ville være masse trafikk i dag, men det var det faktisk ikke. Fikk til og med kaffe og kake i anledning dagen i en av butikkene vi var innom. Så nå er fryseboksen full igjen (ikke det at den var tom enda) I morgen skal jeg gjøre rent og stæsje opp huset, for søndag kommer familien på søndagslunsj. Mor skal få vår del av 80-årsgaven sin. Vi blir vel 10-12 stykker til gresk lunsj. Men - nå er Halvdelen rundt hjørnet, så jeg får avslutte her for nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 10. juni 2005 #592 Del Skrevet 10. juni 2005 God helg, Bettie Gresk lunsj hørtes utrolig godt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. juni 2005 #593 Del Skrevet 11. juni 2005 Var det koselig med lunsj? Smakte godt? Håper du har en suuuper helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 11. juni 2005 #594 Del Skrevet 11. juni 2005 Hei Bettie, takk for mange koslige hilsninger i boka mi! Jeg er ikke alltid like flink til å legge igjen hilsning her, men leser ofte og synes du er kjempetøff! Håper du får en fin helg, og at livet smiler til deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 12. juni 2005 #595 Del Skrevet 12. juni 2005 Oi, det hørtes nesten skummelt ut med han fyren som skrapet opp bilen din :o fikk dere tatt bilnummeret, så han er lett å finne for politiet? Håper du har en fin søndag med familien, og like fint vær som vi har her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 12. juni 2005 Forfatter #596 Del Skrevet 12. juni 2005 Søndag 12. juni Gresk lunsj var godt, det, maisen. Det er alltid koselig å finne tegn på at du har vært he, Naturelle. Vi fikk tatt bilnummeret og har anmeldt saken, Dagoberta. Det var ganske skummelt, ja. Nå er gjestene reist, og huset snart i orden igjen. I går hadde jeg husvask-og-ordne-før-gjester-dag. Rakk til og med å vaske kjøkkenvinduene - og det trengtes. Kvelden var av den sløve sorten - TV-kveld med andre ord. I dag var det bare småting igjen - som borddekking. Det var da jeg fant ut at jeg - en realist - har glemt hvordan det er å telle.Jeg var overbevist om at vi var 10 som skulle sitte til bords, men oppdaget heldigvis ved en kontrolltelling at jeg hadde glemt å regne med Havdelen og meg. 12 er maksimum av hva jeg har plass til rudt et bord. Men lunsjen var vellykket. Masse oliven, salat og fetaost. Og wrap (ikke helt gresk ,men pytt) Når Halvdelen lager mat vil han være sikker på at det er nok, så det var nesten ikke plass på bordet til alle de opphakkede grønnsakene. Jeg serverte melon som forrett, og så hadde jeg bakt en rabarbrapai til dessert. Luna den litt og hadde vaniljeis til. Gjestene koste seg i hvert fall. Nå er jeg hjemme alene, ja - meg og kattene da, for resten av familien er på fotballkamp. De har nok fått en våt fornøyelse, for det regner. Da slapp jeg å vanne ute i dag. Kattene er utslitt etter så mange folk her på en gang- De sover i hver sin stol. Nei - jeg får ta siste runde i oppvaskmaskinen, så er huset klart til ny uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 12. juni 2005 #597 Del Skrevet 12. juni 2005 Her skjer det ting så snart man snur ryggen til! Biljakt og harrytur og madrass i solen og arbeidslyst i fleng, ser jeg! Håper virkelig de får has på den råkjøreren; det hørtes jo skikkelig ekkelt ut! Jeg hadde blitt både sint og skremt av en sånn opplevelse. Regner med at dere fikk nummeret, så da håper jeg bare det blir fulgt opp. Det er jo en fare for alle andre i trafikken når noen oppfører seg sånn! Vi har hatt en deilig og avslappende helg, men den går mot slutten nå. Har likevel blitt ganske flink til å kose meg også på søndagskveldene, så jeg skal nok klare å vri litt til ut av helgen! Ha en fin ny uke, Bettie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 12. juni 2005 #598 Del Skrevet 12. juni 2005 Høres ut som en bra lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 12. juni 2005 #599 Del Skrevet 12. juni 2005 Nam nam Det hørtes utrolig godt ut,da :o Ikke så verst å sitte alene i huset med kattene vel? Jeg sitter gjerne alene i et hus med katter, jeg Er de gamle? Huskatter ? Uansett hva de er så er katter bare noe av det fineste jeg vet Håper virkelig politiet gjør noe med den sjåføren, vedkommende er jo farlig å ha ute i trafikken :o Håper du får en bedre uke nå, klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2005 #600 Del Skrevet 12. juni 2005 Koser deg hjemme med kattene? Savner burmeserne mine... Hva du gjør ikveld, slapper av i sofaen du også? Håper jobbeuken blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå