-Fisken- Skrevet 18. mai 2005 #481 Del Skrevet 18. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 18. mai 2005 #482 Del Skrevet 18. mai 2005 Nå er det altfor lenge siden jeg var her sist.. Så godt å høre at det ble en fin 17mai.. Og så krysser jeg fingrene for at folkene på Rikshospitalet finner ut hva det feiler halvdelen din, og det fort og uten flere komplikasjoner! Ha en god onsdagskveld! klem fra lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. mai 2005 #483 Del Skrevet 18. mai 2005 Kan ikke være lett når han er på sykehuset.. Håper alt går bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #484 Del Skrevet 18. mai 2005 Onsdag 18.mai Er ganske fornøyd med meg selv, Cata. Bare å se toget med alle menneskene rundt meg var en prøvelse, men jeg klarte det. Uthvilt ble jeg dark angel, men jobbedagen ble ikke akkurat topp. Æsj. Ettermiddagen og kvelden har vært bra, Bustetroll, selv om jeg savner Halvdelen. Heldigvis, sier jeg - det er snart helg igjen, Væren. Jeg får Halvdelen hjem i morgen, Dagoberta. De har ikke funnet ut hva disse kulene og sårene kommer av, men de vet mye om hva det IKKE er. Hei, Fisken. Så koselig å se deg her igjen Fredslilja. Forstår godt at du har det travelt med andre ting nå som skoleåret går mot slutten. Da jeg kom hjem fra jobben i dag var jeg glad for at jeg hadde litt å gjøre, litt rot å rydde, for jeg måtte ha ut litt damp. Jeg var rett og slett irritert (les - forbannet) Vi skulle ha lang dag på jobben i dag, for vi har en del som må planlegges - langsiktig planlegging. For å finne ut hva vi skal gjøre videre, ville jeg ha en oversikt over hva vi gjør som er bra, som vi kan fortsette å gjøre, og hva vi bør gjøre. Men jammen ble det en del sure fjes fordi jeg ikke ville gå rett over på å legge helt nye planer. Og surheten fortsatte utover. Noen ville ikke delta i det hele tatt, noen hang seg opp i bagateller og noen ville diskutere noe helt annet. De fleste gjorde jo jobben sin, men de sure "paddene" ødelegger både lyst og glede ved å jobbe. Egentlig hadde jeg lyst til å si mye til disse folkene, men jeg klarte å holde munn, bortsett fra at jeg avfeide en diskusjon som ikke hadde noe med saken å gjøre. Jeg vet jeg ikke burde bry meg så mye om de sure paddene, men de irriterer meg, og de forsurer hele miljøet. (Måtte bare blåse ut litt damp) Halvdelen blir skrevet ut i morgen. De har visst funnet et navn på elendigheten, men de vet ikke hva det kommer av. Så de har brukt eliminasjonsmetoden og vet mye om hva det ikke er. Jeg sa til ham i dag at han kommer vel ut stemplet som stjernegris eller noe sånt, for han er jo frisk og rask - heldigvis. Og betennelsen på benet har gitt seg og såret holder på å lukke seg, så det er veldig bra. Gleder meg til at han kommer hjem selv om han har vært mye hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 19. mai 2005 #485 Del Skrevet 19. mai 2005 Heisann, slitsomt når kollegaer ikke vil spille på lag! Håper dagen idag har vært bedre! Kos deg med halvdelen når han kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 19. mai 2005 #486 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) . Endret 10. mars 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 20. mai 2005 #487 Del Skrevet 20. mai 2005 Hei hei Bettie! Nå har du vel fått hjem halvdelen nå! Forstår godt at du blei sint. Det værste er kollegaer som ikke samarbeider :evil: Kjente jeg nesten blei sint når jeg leste det I går vant FFK 5-1 over groruddalen! Var ikke så mange fra fredrikstad der, men det var fullsatt tribune... Håper du får en fin dag... Nå er det snart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. mai 2005 #488 Del Skrevet 20. mai 2005 Det skjedde visst noe med min "tidlige kveld" for jeg er her ennå. Men nå skal snart MP3-spilleren og jeg gå og legge oss. Måtte bare stikke innom og ønske deg ei god helg før jeg logger ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 20. mai 2005 #489 Del Skrevet 20. mai 2005 Det høres ut som om du trenger en god helg, Bettie! Ønsker deg en knallgod helg - sammen med din kjære! Sure padder er forøvrig noe dritt. Kan du ikke kjøpe noen poser med "sure padder" og legge på pulten til hver og en av dem? Finnes det sånt snop lengre? God klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #490 Del Skrevet 20. mai 2005 Fredag 20.mai Har kost meg med Halvdelen, Naturelle. Å ikke få sove er ille, Swan. Håper det går bedre til natta, selv om du er alene hjemme. Skulle bare mangle om ikke FFK vant, ja, baby-E. Tidlige kvelder har en tendens til å trekke ut, Cata. Takk for helgehilsen. Fyttirakkern for et vær det har vært i dag. Det har vekslet mellom øsregn og striregn. Grått og mørkt har det vært. Og kaldt. Jeg vil ha vår med varmegrader. Siden det er mai har de sluttet å fyre på jobben, så det var kaldt der også. Jeg frøys. I går var det hektisk på jobben. Det var sånn masete dag med masse småtteri. Og så kom de fra IT og koblet om noen linjer oppi det hele, og en mann fra Bravida skulle sjekke telefonlinjene. Det endte i et stort kaos. Heldigvis var alt på plass i dag. I dag hadde jeg ikke lyst til å dra på jobb. Hadde vondt i kroppen, typisk dag for kroppitt. Men jeg skal på kurs mandag og tirsdag, og da måtte jeg gjøre unna en del i dag. Da jeg kom hjem, sovnet jeg en time på sofaen, men ledd og muskler verker fortsatt. Lillepusen er helt gal om dagen. Den er på konstant jakt og angriper absolutt alt. Det er ikke ok når den setter klørne i leggen min. Pusen blir veldig våt, da, og holder opp en stund - til pelsen er tørr, og så er det på'n igjen. Bøllepusen har gitt opp helt og legger seg så høyt hun bare kan i håp om å få være i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. mai 2005 #491 Del Skrevet 21. mai 2005 Hatt en fin fredagskveld? Planer for dagen? Søt pus med jaktinnstinkt forstår jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #492 Del Skrevet 21. mai 2005 Lørdag 21. mai Hei dark angel. Eneste planen for å kveld var å sløve foran TV'n med Grad Prix på skjermen. Og det gjør jeg nå mens stemmene leses opp. Det ble en lang dag i dag. Ute har det ikke vært vær til annet enn å være inne, så jeg har faktisk ikke beveget med utenfor døra i dag. Det er rimelig sløvt. Har vært flink husmor med klut og vann og støvsuger, så nå er støvet ryddet ut for en liten stund. Forstår ikke hvor det kommer fra. Vasket klær har jeg også gjort. Vanlig helgejobb med andre ord. Etter at jeg var ferdig med huset, tok jeg fatt på jobb-jobbing. Hadde tatt med meg litt hjem siden jeg skal på kurs de to første dagene til uka. Og det ble en lang jobbeøkt. La ikke fra meg papirene før ved ni-tiden i kveld. Men da hadde jeg gjort et godt stykke arbeid. Må jobbe litt i morgen også, men ikke mer enn en drøy time. Må lese litt i morgen også. Onsdag morgen er det konfliktløsningsmøte. Det er da mine nærmeste kollegaer og jeg skal møtes med en tredjepart. Jeg kan ikke si at jeg gleder meg. Kjenner at møtet sniker seg inn som en uro. Jeg kjenner jeg er litt bitter, og det er et dårlig utgangspunkt. Jeg får lyst til å ta igjen, og akkurat det vet jeg ikke lønner seg. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal legge opp strategien. Ikke vil jeg framstå som jeg har gått i forsvar, og ikke vil jeg la meg tråkke på, eller la utsagn jeg ikke er enig i bli stående. Det er noen dager igjen så jeg får gooood tid til å bli urolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mai 2005 #493 Del Skrevet 22. mai 2005 Koste deg med GP igår? :-) Håper møtet går greitt på onsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. mai 2005 #494 Del Skrevet 22. mai 2005 Uff. Skjønner motforestillingene dine mot oppvaskmøtet ja. Det er vanskelig å hevde sine meninger uten samtidig å gå i forsvar. Flink du er som jobber i helga, jeg har bare gjort rent, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. mai 2005 Forfatter #495 Del Skrevet 22. mai 2005 Søndag 22. mai Jo, dark angel. Det ble Grand Prix på meg i går. Måtte ha det - måtte bare ha det. Det er ikke det at jeg hadde lyst til å jobbe i helgen, Cata,men jeg måtte. Det er noen frister ute og går, og sinde jeg skal være borte to dager, måtte jeg bare gjøre unna en del i helgen for å rekke fristen. Om jeg får noe ut av møtet, vet jeg ikke, Swan. Jeg håper på det, og har bestemt meg for å legge godviljen til og tolke alt så positivt som jeg kan. Har fundert meg fram til at det er håp så lenge hun er villig til å møte til "mekling", og den viljen skal jeg prøve å nøre opp under. Har bestemt meg for at det skal være min strategi. I dag har jeg vært og besøkt mine foredre. Der de bor er det noen som bygger om et hus, og de hadde satt en del fullt brukbare bygningsmaterialer til side. På vegne av en venn av poden hadde vi fått lov til å plukke med oss det vi kunne bruke mot å sette igjen to flasker vin. Vennen til poden restaurerer et hus, og er svært interessert i gamle materialer, så vi hadde fått med ei liste. Vi fylte varebilen. vi, så nå har han både vinduer og dører nok. Det hadde vært tyver på ferde i borettslaget i natt der foreldrene mine bor. De må ha sett seg rundt på forhånd, for det hadde bare tatt med seg de mest verdifulle blomsterkrukkene og en antikk trillebår. De hadde også gravd opp noen prydbusker. Tipper det er noen som har pyntet fint i hagen sin nå. Det er bare eldre folk som bor i borettslaget, og tyveriet har gjort mange utrygge og redde. Skikkelig dårlig gjort, synes jeg. Vel hjemme igjen satt jeg meg ned med jobb en times tid, men da var jeg ferdig også. Så nå bare slapper jeg av. Må ta en runde på neglene mine, ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 22. mai 2005 #496 Del Skrevet 22. mai 2005 Uff, skjønner godt at du ikke ser fram til det møtet, Bettie. Håper det går greit. Nå var helgen snart over igjen, du verden som dagene flyr! Været har vært litt grått i dag, men vi har da gått en lang, fin tur. Nå er jeg klar for lange, koselige kvelder på terrassen; skal ikke de komme snart, da? Det er jo slutten av mai, jo! Ha en fin ny uke, Bettie, og lykke til med kurs og utfordringer. Og du har lov til å være ærlig og si din mening. Det er mange måter å si ting på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 23. mai 2005 #497 Del Skrevet 23. mai 2005 Tipper det går bra med deg på møtet, det høres ut som du takler konflikten på en rolig og avbalansert måte, så da skal det jo mye til for at det virker som det er du som er urimelig? Det kan vel være vanskelig å få perfekte samarbeidsforhold etter en personalkonflikt, siden folk gjerne starter dem pga følelser og ikke logikk, men får jo håpe at dere får en slags avklaring, sånn at det går an å jobbe sammen. Skal heie på deg på onsdag, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnKristn Skrevet 23. mai 2005 #498 Del Skrevet 23. mai 2005 Blir så irritert når jeg hører om slike smålige tyverier fra hagene til folk - det har blitt så utrolig mye av det i det siste. Hva i all verden får noen til å gjøre slikt noe? Eller å raske med seg blomster og trær fra kirkegården? Helt utrolig! Fint å lese at det går bra med halvdelen din da!!! Også håper jeg selvfølgelig at alt er bra med deg! Klem AnnKristn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 23. mai 2005 #499 Del Skrevet 23. mai 2005 Utrolig kjipt med de tyveriene.. At det går an :o Håper du får en god uke kjære deg.. Lag deg noen fine stunder innimellom, det fortjener du! Tusen takk for alltid svært hyggelige meldinger i dagboken min, setter så pris på det! Klem fra lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 23. mai 2005 #500 Del Skrevet 23. mai 2005 Hei Bettie, du har det travelt for tiden - håper du tar en pause innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå