Cata Skrevet 3. mai 2005 #421 Skrevet 3. mai 2005 Bare innom som snarest og hilser på. Har ikke fått sovesyken, men det har vært en lang dag (opp kvart på 5 - blæh) så nå blir det snart .
Dagoberta Skrevet 4. mai 2005 #422 Skrevet 4. mai 2005 Bra at du tar deg en ettermiddag på sofaen iblant, høres ut som du har en jobb som tar mye krefter. Og så er det jo så godt å slumre litt på sofaen Jeg fikk meg en frisk tur i regnværet da poden skulle i barnehagen i morges, så jeg ble lys våken selv om jeg var supertrøtt da vi sto opp skulle kanskje gjort noe mer konstruktivt enn å drikke kaffe og snike i dagbøker, men det er jo så fint med sånne trege morgener Håper du har en fin dag
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2005 #424 Skrevet 4. mai 2005 En rask liten hilsen, bettie. Klokka er plutselig mange og jeg har lovet Liten å stå tidlig opp i morgen, bake muffins og komme på besøk... og hun ringer og vekker meg om ca sju timer, så det er vel på tide å... Ungen depper og er trist, så mamma får ta en tur for å trøste og kose litt på henne.
Mel-anie Skrevet 5. mai 2005 #425 Skrevet 5. mai 2005 Hei Bettie. Tusen takk for koselige meldinger. Da er denne dagen over, og natten faller på. Godt å kjenne stillheten for en liten stund. En godnatt fra Mel-anie.
Bettie Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #426 Skrevet 5. mai 2005 Torsdag 5. mai Det er så kos å få besøk av deg her, Dark Angel. Jeg er litt allergisk, Aniola-Fisken. Liker hverken bjørk eller gress. Men jeg har vært ganske bra i flere sessonger nå, så jeg har ikke tenkt på at det er derfor jeg klør i øynene og kanskje er litt trøtt. Det er godt å sove når man bør sove, Swan. Det er litt enten - eller her. Enten sover jeg nesten hele tiden, eller så sover jeg nesten ikke. Gjennomsnittlig skulle det bli bra. Ser du var på kurs tirsdag, Cata. Med kjøring forsto jeg at det hadde blitt en laaang dag. Det er godt å slumre på sofaen, Dagoberta, men jeg hadde nok hatt bedre av en rask spasertur, ja. Det er så hyggelig at du tar deg tid til å stikke innom, mysan. Jeg vet jo hvor mye du har å stri med nå. Koselig med melding fra deg også, Mel-anie. Tirsdag måtte jeg klargjøre masse, for denne uka har jeg vært på jobb mandag og tirsdag - og på kurs onsdag. Jeg fikk unna det som måtte være klart denne uka, selv om det ble en litt lang arbeidsdag. Onsdag var jeg på kurs - veiledningskurs. Det er ganske spennende, og jeg ser jo at jeg kan bruke det direkte i jobben min. jeg blir likevel sliten av å sitte stille så lenge. I dag har Halvdelen og jeg plantet sommerblomster i krukkene. Det var deilig med litt farger på trappa. Så nå får bare nattefrosten holde seg borte, for jeg er klar for sommer nå. I ettermiddag tok Halvdelen og jeg en harry-tur. Halvdelen ville ta meg med til utlandet og spandere middag på meg. Koselig det, bortsett fra at det var ganske laaaaang kø over grensa. Ikke det at det gjorde så mye, for det har ikke vært vær til å sitte ute. Det blåste for mye i dag, så selv om sola tittet fram innimellom var det kaldt. Sovedagene er over. Jeg trengte vel å lade opp. Men det har da selvfølgelig svingt over den andre veien, så nå sover jeg lite - for lite - igjen. Har vondt i kroppen min. Nakken er vond, ryggen er vond, skuldrene er stive, albueleddene knirker og fingrene er hovne - og ikke er jeg helt bra selv heller. Tror det er et akutt tilfelle av kropitt - å kjenne kroppen litt for godt. Kropper skal ikke kjennes. De skal bare være der og funke uten noe tull. Ja-ja - det går nok over. I morgen hadde jeg egentlig tenkt å ta fri, men jeg skal være fysisk tilstede på jobben en hel dag neste uke på grunn av møter og kurs, så jeg må jobbe i morgen og forberede en del saker som må være avklart til uka. Skal ikke jobbe full dag, da, men tar nok noe jobb med meg hjem, så kan jeg bare sende resultatene over til jobben igjen. Men - det er snart helg - igjen
Dagoberta Skrevet 6. mai 2005 #428 Skrevet 6. mai 2005 Så flink du er som får gjort masse sånne ting som å male hagemøbler og plante blomster i tillegg til full jobb! Tror jeg har litt kropitt selv iblant - kanskje det er noe som går? Håper du får en fin helg
Gjest gjesta Skrevet 6. mai 2005 #429 Skrevet 6. mai 2005 Koselig med litt blomster ja, frisker opp endel Håper du får sovet mer i helgen! Ha en kos fredag!
AnnKristn Skrevet 6. mai 2005 #430 Skrevet 6. mai 2005 Hei Bettie - Takk for hyggelige hilsener i dagboken min! Koselig med sommerblomster ute, ja. Hos oss var det rim på bakken i dag tidlig - så jeg er nødt til å tøyle utålmodigheten min litt. (Men jeg skal begynne å så inne så lenge - er moro det og) Håper det går fint med deg - du er en travelt opptatt dame! Får håpe du finner litt tid til bare deg selv også. AnnKristn
Gjest Naturelle Skrevet 6. mai 2005 #431 Skrevet 6. mai 2005 Hei, Jeg har et håp om å få plantet litt i helga, skal trosse regn om nødvendig - begynner å få abstinenser etter vårfølelsen! Ønsker deg en fin helg, med avslapning og kos! Lad opp batteriet til nok en arbeidsom uke!
Cata Skrevet 6. mai 2005 #432 Skrevet 6. mai 2005 Hallo der... Håper det går bra med deg. Her er en travel uke endelig over så nå sitter jeg ved PC'n og klaprer. Og hjelper mannen litt med å lete etter stoff til neste eksamen. Jeg søker og han leser. Du får prøve å få slappet godt av i helga, da. Kanskje det hjelper på søvnmønsteret om du får gått deg noen turer? Men det er kanskje ikke så greit med bjørk- og gresspollen som flagrer omkring.
Bettie Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #433 Skrevet 6. mai 2005 Fredag 6. mai Vondtene mine går som regel over, Fighter, så jeg regner med at de gjør det denne gangen også. Må bare klage litt, vet du. Tror kroppitt er noe som går, jeg Dagoberta. Satser på å få sove i helgen, Dark Angel. I morgen skal jeg ikke ha på noen vekkerklokke i hvert fall. Jeg tok sjansen på at frosten holder seg borte, AnnKristn. Ser det ut til å bli nattefrost, får sommerblomstene hospitere litt på glassverandaen. Skal være litt husmor i helgen, Naturelle, men har tenkt å ta litt fri også. Har fått sykkelen i gang nå, Cata, så kanskje jeg skal ta meg noen sykkelturer på kvelden for å sove bedre. Liker bedre å sykle enn å gå. Dro tidlig på jobben i dag. Der var det stille, for det er mange som har fri i dag. Deilig, var det, for jeg fikk gjort unna ganske mye uten avbrudd. jeg tok med meg litt jobb hjem, for det var så fint vær at jeg ville være ute. Så endelig fikk jeg pusset siste resten av hagemøblene. I morgen skal jeg vaske dem, og malingen står på gulvet og venter. Nå VIL jeg ha dem på plass. Ikke at det har vært så mye varme ute at det er et stort savn, men plutselig er det mange varme grader, og da skal alt være klart. Etter at jeg hadde pusset siste resten på møblene, tokjeg meg en drøy time med ei bok ute i sola i le før jeg kastet meg over jobben igjen. Det ble et ganske stort regneark, men jeger ferdig og mailet det til jobben, så har de andre det på mandag. Pg i morgen venter en ny og forhåpentligvis fin vårdag.
Gjest Naturelle Skrevet 7. mai 2005 #434 Skrevet 7. mai 2005 Hei, hva bruker du for å rense hagemøblene? Tenkte jeg skulle ta en shinings idag, vi har tremøbler med jordslag... :-?
Bettie Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #436 Skrevet 7. mai 2005 Lørdag 7.mai Bruker bare litt sterkt såpevann og en kost til hagemøblene, Naturelle. Det pleier å hjelpe. Takk for klem, Aniola-Fisken. I dag har jeg vært ute stort sett hele dagen. Morgenkaffen - litt sein morgen, da, ble inntatt ute i sola i dag. Tok med fjærkreet ut også. Kattene lurte nok på om det skulle være mulig å få tak i den munnfullen ute, men oppdaget at det var det ikke. Lillepusen fikk et sår på snuta etter et fjærkre som vet å bite fra seg. Ellers likte Skvatre å være ute. Hun reagerte på de andre fuglenes sang. Da Halvdelen dro på jobb tok jeg med meg bøtte, skrubb og klut og skrubbet hagemøblene. Satt dem i sola til tørk. Mens møblene tørket, ryddet jeg litt inne. Trengs det nå, for kattene legger igjen masse hår nå. Og så gikk jeg løs på møblene med maling og pensel. Det er så mange kriker og kroker på gamle hagemøbler at jeg brukte nesten en time på å male en stol - uten å ha malt setet og ryggen. Så to stoler, et bord og en benk - det var drøyt tre timers intenst arbeid. Kjenner på mine ikke alt for gode armer at det tok på, for jeg måtte vri meg i mange rare stillinger for å komme til. Det blir i hvert fall pent. Den gråfargen er veldig lys og fin. I morgen - hvis været holder, skal jeg ta strøk to før jeg snur møblene og tar toppflatene. Innimellom vask og maling av møblene, har jeg vasket klær. Det var jo kjempefin tørk ute i dag. Så tre maskiner er vasket og klærne er tørre og brettet sammen klare til å legge i skapene. Så jeg har vært flink dame i dag. Og det var deilig å være så mye ute. Satt i gresse i shorts og t-skjorte og og malte. Det var ikke helt sommertemperatur, men det gikk.
Cata Skrevet 7. mai 2005 #437 Skrevet 7. mai 2005 Blir sikkert kjempefine hagemøbler når du bare får svingt malerkosten litt til. Hvis du hadde samme "sommervarmen" som vi har på denne kanten av landet så var du jammen tøff som klarte deg med shorts og T-skjorte.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #438 Skrevet 7. mai 2005 Bare innom med en , og for å fortelle deg at jeg beundrer deg
Bertha Skrevet 7. mai 2005 #439 Skrevet 7. mai 2005 Effektiv dame du, Bettie. :-) Selv har jeg ommøblerert i stua, men så ble det så "ubalansert" at jeg måtte flytte alt tilbake på plass igjen... Jeg velger å se positivt på det: Jeg fikk i hvert fall litt trim! Flaks at ikke det var pms-tid, for da er jeg redd pipa hadde hatt en helt annen lyd.
Gjest gjesta Skrevet 8. mai 2005 #440 Skrevet 8. mai 2005 Flink du er! Effektiv dame! Var gøy på festen igår, men tidlig hjem fra byen for typen ble sykere stakkars.. Håper du har en kjempekoselig søndag!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå