Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2005 #401 Del Skrevet 28. april 2005 Hei Bettie! Nå er det lenge siden jeg har vært i boka di igjen ser jeg. Er liksom så opptatt med meg og mitt jeg.... :oops: Og du er jo så flink til å besøke meg i min bok hele tiden. Skammer meg faktisk... Er det ikke utrollig deilig om dagen? Varme og sol og hvitveis og bjørkeløv og hestehov og feide veier og gater og spurver som spretter opp på bordet ditt når du spiser lunsj på en utecafe i Moss. Å de var så søte. S og jeg satt der og spiste nydelig lunsj, og da vi var ferdige med å spise egentlig, men satt der fremdeles, fikk vi besøk av tre små, brune fjærpjusker. Rett opp på bordet. Hadde vi visst at vi ville få besøk hadde vi vel latt det bli igjen litt brød til dem, men de kom alldeles uanmeldt. Neste gang jeg spiser der, skal jeg huske på dem, for de kommer nok da også. Jeg tror de var vant til å spise der, i og med at de hoppet opp på bordet selv om vi satt der og skravlet. Og når vi snakket til dem, skakket de bare på hodet å så på oss. Såååå søte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. april 2005 #402 Del Skrevet 28. april 2005 Trist å høre at halvdelen er litt tilbake på gamle spor, Bettie. Men så utrolig flott å høre at ungene tar tak i problemet for å hjelpe faren sin! Det er både modig og voksent gjort! Dere har noen flotte unger. Noe som selvfølgelig ikke forundrer meg i det hele tatt. STOOOOOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. april 2005 Forfatter #403 Del Skrevet 28. april 2005 Torsdag 28. april Så hyggelig at du er på igjen, Mel-Anie. Bare hyggelig, Naturelle. Takk for gode ønsker. Nei - skal spise før neste trening. Det er dumt å utsette seg for fysiske utskeielser på helt tomt energilager, Dark Angel. Lillepusen tråkker oppå hendene mine nå, og det gjør det litt vanskelig å skrive. Hei mysan. Du har jo en del å tenke på selv, så jeg forstår godt at energien din går med til det. Hyggelig å se deg her i alle fall. Jeg synes det er ille at Halvdelen glipper igjen, Væren, og er kjempeglad for at jeg har to store, omtenksomme barn. Det blir et stressproblem for meg når hans verden blir vrang, for da må jeg være så innmarig sterk igjen. Blir spennende å høre hva han sier etter morgendagen for da vil behandleren konfrontere ham med det ungene har sagt. I dag har jeg vært på kurs, en oppfølging av tidligere kurs. Det var godt å ikke skulle på jobben i dag. Jeg trengte et lite pusterom, og nå skal jeg ikke på jobben før mandag. Det er kursdag i morgen også. Da skal vi jobbe praktisk, og det blir litt spennende og veldig skummelt. Det har vært en flott dag i dag - varmt og godt. Så da jeg kom hjem fra kurset, satt jeg meg ut i hagen i sola og leste gjennom det vi skulle ha lest til kurset i morgen. I dag har jeg trodd på sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. april 2005 #404 Del Skrevet 28. april 2005 Hvordan går det med deg & mannen din ? Håper du har en koselig kveld! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. april 2005 #405 Del Skrevet 28. april 2005 Heisann. Beklager at jeg ikke har vært innom på en stund, er litt mye for meg nå. fint å lese at det har vært en bra dag Og nå, nå er det straks helg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 29. april 2005 #406 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) . Endret 10. mars 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 29. april 2005 #407 Del Skrevet 29. april 2005 Hei! Håper du får en bra dag, og en fin helg :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. april 2005 #408 Del Skrevet 29. april 2005 Hei Bettie, Er for trøtt i trynet i kveld til å skrive så mye fornuftig, men vil i hvertfall ønske deg en god helg. Håper Halvdelen din får utbytte av møtet meg behandleren - og så flinke unger du har som tar tak i situasjonen, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2005 #409 Del Skrevet 29. april 2005 Hei Bettie! Det blir nok ikke hyggelig for halvdelen å bli konfrontert med sitt tilbakesteg, men det må vel til. Og så blir det vel lettere å komme på rett spor igjen forhåpentligvis. For han er vel veldig bevisst på problemet sitt. Jeg ønsker deg og dine en god helg! Stå på du, Bettie, men ikke glem at du må ta hensyn til deg selv også. Og så må jo han ta ansvar for seg og sitt egentlig - han kan jo ikke belaste deg med det. Du har da virkelig nok! Uff, det er et styr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. mai 2005 #410 Del Skrevet 1. mai 2005 Heisann Bettie, Håper det går bra med deg og at du har hatt ei riktig avslappende helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #411 Del Skrevet 1. mai 2005 Søndag 1. mai Så koselig at dere har vært innom meg. Det går bedre med Halvdelen, Dark Angel. Heisan Aniola- Fisken. Forstår at du har hatt mye å gjøre nå. Hei Swan. Det gikk bra. Hallo Dagoberta. Heisan Cata. Takk for helgeønsker Hei mysan. Det er alltid hyggelig å se deg her. Det er søndagskveld, og hvor helgen har blitt av, vet jeg ikke. Fredag var jeg på kurs hele dagen, så nå er jeg nesten ferdig utdannet veileder. Etterpå var jeg en tur oppom venninnen min for å diskutere litt rundt studiene våre. Fredagskvelden var rolig med passende dose NRK. Behandleren halte inn Halvdelen til en samtale fredag. Jeg var kjempespent på den, og det var ungene mine også. Jeg tror jeg hadde fire telefoner hvor jeg måtte berolige dem og si at det sikkert ville gå bra. Og det gjorde det også. Halvdelen skal få tettere oppfølging igjen. Han har snakket med ungene og sagt ifra at han ikke ble såret eller noe, og de skal ha en samtale sammen med behandleren til uka. Jeg pratet med Halvdelen, jeg også, men det er ikke så lurt at jeg maser nå. Han får få tid til å takle en ting om gangen. Lørdag skulle jeg være flink i huset, men det ble bare halvveis. Jeg var så trøtt at jeg ikke klarte å samle meg om noenting. Så jeg sovnet på sofaen sov nesten hele lørdagen. Jammen sov jeg natta gjennom også. Og jeg har vært trøtt i dag også, men i dag har jeg bare sovet en liten halvtime på sofaen. Leste litt fag i dag, men har null gnist. I morgen er det mandag og jobb. Får håpe jeg våkner litt mer til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. mai 2005 #412 Del Skrevet 1. mai 2005 Når du har sovet så mye på dagen, og likevel sover godt om natten: Da vet du at du er sliten nå og at du trenger søvn mer enn noe annet! Unn deg den gode søvnen du kan få, Bettie. Det er viktig å stå litt på lading, av og til. Ønsker deg en god uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. mai 2005 #413 Del Skrevet 1. mai 2005 Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #414 Del Skrevet 2. mai 2005 Godt du fikk sove ut da Bettie Håper du får en kjempekoooselig mandag & at sola skinner hos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #415 Del Skrevet 2. mai 2005 Ønsker deg en fin uke,Bettie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2005 #416 Del Skrevet 2. mai 2005 Hei, Bettie! Stikker innom for å legge igjen en liten mandagshilsen. I dag regner det her hos meg, men temperaturen ute er deilig. Og det lukter vår! Deilig deilig deilig!! Nå skal jeg komme meg ut på kjøkkenet og få ryddet litt, for jeg må nemlig bake. Skal ha smykkeparty ikveld, og da må man jo ha noe å servere. Så sukker og finmel får jeg kutte ut fra i morgen, ikke i dag. Skal ta en bråkur uten poteter, ris og pasta fremover nå, for å se om jeg klarer å gå ned noen kilo. Fibermatdietten virker ikke på meg. Har ikke gått ned en hekto på disse tre ukene jeg har holdt på. Her må det kraftigere tiltak til tydeligvis! Sender deg et par muffins etterpå og et greit stykke ostekake, så ka du sette deg ned med en kaffekopp og puste ut litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. mai 2005 #417 Del Skrevet 2. mai 2005 Tjolahopp... Håper denne uka ser ut til å bli greiere enn den forrige. Selv er jeg omtrent på vei til køya, -skal bare skrive litt i egen dagbok først. Skal på tur til Storbyen i morgen og må fytte-grisen-så-tidlig opp. Dagstur! Betyr at det blir sent hjem også, men det er vel store sjanser for at jeg titter innom her når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #418 Del Skrevet 2. mai 2005 Mandag 2. mai Jeg trenger nok masse søvn eller hvile nå, Væren, for jeg mobiliserer masse krefter på mange områder nå om dagen. Om ikke uka blir flott, Aniola-Fisken, så blir den kort - og det er flott. Dessverre skinner ikke solen i dag, Dark Angel, men det er nødvendig med litt regn også. Takk for ønsket om en god uke, Anea. Mandagshilsner er bra, mysan, og takk for kaker. Leste hos deg at du ikke har det særlig ok nå. Hei på deg, Swan Jeg håper også denne uka blir litt lettere, Cata. Skal avspasere fredag, så det blir ei kort, kort uke. I dag gikk dagen på jobben raskt. Startet med et møte - en gjennomgang av årsrapport og mål for neste periode. Har det to ganger i året. Jeg synes det er veldig bra å bli fulgt opp på den måten. Det handler da om mer enn akkurat å holde budsjettet, og bare det er et gode. De på arkiv har gjort en feil, så plutselig var jeg utestengt fra mange av mine saker. Kontordamen kom inn, så jeg satt meg ned med blyant og papir og kladdet ivei. Det er lenge siden jeg gjorde det, men det er en drøyt tjue saker som må ut denne uka, eller tidlig neste uke. Hadde et møte med mine nærmeste medarbeidere i dag. Vi skal legge ganske mange planer, blant annet en bemanningsplan ut fra de nye rammene våre. Da må en del folk få nye arbeidsoppgaver, og det er et puslespill. Jeg prøver å holde fast ved at vi får være profesjonelle nok til å kunne samarbeide om saker. Fikk snakket litt med en konsulet som kanskje kan hjelpe til i prosessen for å finne løsninger på problemene våre. Får svar i morgen om hva vi kan forvente der. Så dagen gikk fort. Vel hjemme sovnet jeg igjen. Tror jeg har fått sovesyken. Satte på vekkerklokka slik at jeg ikke skulle forsove meg. Hadde et kveldsmøte i kveld, nemlig, og det hadde vært for flaut å sove over. Men nå er jeg trøtt igjen, så det er natta her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mai 2005 #419 Del Skrevet 3. mai 2005 Hei Bettie! Har du det fint idag? Gikk greitt på intervjuet tror jeg... Håper virkelig jeg er heldig denne gangen, også ligger den kun 5 min fra der jeg bor ha en kjempekooos dag! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. mai 2005 #420 Del Skrevet 3. mai 2005 Tror jeg har fått sovesyken selv, kan sove 11 timer og likevel være like trøtt. Har vel noe å gjøre med allergien min å gjøre. Slemme pollen! Har du allergi, du? Nå skinner sola, i alle fall her i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå