Gjest baby-E Skrevet 28. september 2005 #1121 Del Skrevet 28. september 2005 hei hei! håper du har hatt en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 29. september 2005 #1122 Del Skrevet 29. september 2005 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 29. september 2005 #1123 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) .......... Endret 15. januar 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. september 2005 #1124 Del Skrevet 29. september 2005 Har du en fin kveld? kaldt hos deg også? Her fyrer vi i peisen. Vinteren er på vei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 29. september 2005 #1125 Del Skrevet 29. september 2005 Måtte innom å sniklese litt i dagboken din jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 29. september 2005 Forfatter #1126 Del Skrevet 29. september 2005 Torsdag 29.september Hei ¤Escada¤. Jeg er der nå at jeg kan begynne å flytte litt rundt på ting inni skapene, for jeg ser lurere løsninger nå enn da vi flyttet inn. Onsdagskvelden ble ikke gal, den Væren. Jeg fant meg ei bok og krøllet meg godt oppi sofaen. Det er deilig å føle at jeg har energi, Dagoberta, helt sant. Hope - jeg deler gjerne energi med deg. Du kan bare forskyne deg, for jeg tror ikke min energi blir mindre av å bli delt. Energistrømmen har holdt seg hos meg, og sint mann har holdt seg vekk, Cata. Tror dine formaninger hjalp Hei Queenblue - hyggelig å se deg her Hei baby-E. Har hatt en fin dag i dag, ja Halvdelen er nok mer fornøye enn meg, Swan. Jeg har jo KG, og har kunnet sitte her når jeg ikke har hatt lyst til å se på nrk. Men bevares - det er flere kanaler jeg liker å se enn nrk, da, så jeg er fornøyd jeg også I dag fyrer vi ikke i peisen, dark angel. Det har ikke vært så kalt i dag, selv om det har vært et meget utsabilt vær. I dag gikk dagen på jobben raskt, og jeg har kunnet glede mange. Jeg har innvilget en del kurs, og jeg har bestilt konferanserom på et hotell i byen til en dagskonferanse vi skal ha i november. Skal ta med hele personalet og spanderer også middag på dem. Det ble det satt pris på. Og jeg fikk skrevet en del referat som har ligget og ventet på meg. Da jeg kom hjem ryddet jeg plass til veden som skal komme en av dagene. Samtidig fikk jeg vekk bilhjul og hageslanger og annet som sto på vedplassen. Så da var det ryddet også. Etterpå farget jeg håret, så nå er det mørkt med rødskjær. Liker egentlig det. Sikringskosten står nå klar (= minigrandiosa) og jeg skal myse litt på tv'n i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. september 2005 #1127 Del Skrevet 29. september 2005 Innom med en liten torsdagsklem, min venn! Håper energistrømmen fortsatt er på topp; min har vært laber i dag, og jeg har bare sløvet i heimen. Kost meg og tent levende lys og bare sett ut på regn og blåst. Det er nå ganske fint med høst, i grunnen! Ha en fin torsdagskveld, Bettie! Og forresten: i kveld er det Otto Jespersen og Tre brødre som ikke er brødre vi skal se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. september 2005 #1128 Del Skrevet 29. september 2005 "Mine formaninger svikter aldri" - når deg gjelder andre. Godt sint mann holdt seg vekk. Effektiv dag på jobb er heller ikke å forakte. Selv har jeg vært utrooooolig ineffektiv, men det er ikke bare min skyld. Datanettverk som får anfall er frustrerende greier. Ønsker deg en hyggelig aften i sofakroken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 29. september 2005 #1129 Del Skrevet 29. september 2005 Jammen er du effektiv Bettie. Koselig å pynte på skroget litt. Jeg har også fornyet fargen + tatt striper i ettermiddag. Så nå føler meg meg fin og ny. Ideer kommer etter hvert, trenger litt energi jeg også nå. Send gjerne en strøm hitover : Ha en forsatt fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2005 #1130 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Ja, du Bettie du Bettie. har ikke sett så mye av den energien i dag egentlig. Sendte du den med B-post kanskje? Får håpe den kommer i morgen, da. Ved er fint å ha. Selv har vi hele garasjen full, og mamma har invistert i en sånn fin vedpose med troll på for at det ikke skal bli så tungvindt å hente en og en kubbe eller en neve i ny og ne. Det er koselig å fyre i ovn og peis. I "gamle dager", dvs. under ti år siden.. hoho.. satt jeg foran ovnen med en donald-pocket og en tallerken med tomatsuppe og et pledd og koste meg veldig. Nå går det mest i tv-titting, vin og røyk. Tror jeg må innføre den opprinnelige "høstseansen", for den var nok litt sunnere, ja. Det er bra du tar vare på deg selv og fresher opp sveisen. ingenting er som nyfarga hår som lukter reint og herlig. Det er en befrielse å føle seg litt fin av og til! God natt Bettie! Endret 29. september 2005 av Hope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 30. september 2005 #1131 Del Skrevet 30. september 2005 Flinke Bettie. Du gjør alltid så imponerende mye ut av dagene dine. Skjønner ikke at du rekker alt. Men nå er det FREDAG HELG VIN Stooor helgeklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 30. september 2005 #1132 Del Skrevet 30. september 2005 Hei Bettie. Endelig helg, eller hva? Får håpe du koser deg ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 30. september 2005 #1133 Del Skrevet 30. september 2005 Koselig å sjå at du tittar innom hos meg Gledar meg til å setta meg ned å få lest skikkelig her, du virkar å vera kjempekoselig. Håpar iallfall at du har ein fin fredag og at helga blir goood Då hoppar eg vidare...helst ut av internettverda og begynnar på det eg hadde store planar om til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 30. september 2005 #1134 Del Skrevet 30. september 2005 Ha ei kjempe god helg! Sitter her og blir angrepet i foten av en liten svart fantepus... sksal passa han for mammo i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 30. september 2005 #1135 Del Skrevet 30. september 2005 Have a nice week end :smilejente: :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. september 2005 #1136 Del Skrevet 30. september 2005 Håper det smaker, middagen Halvdelen skal lage ikveld Kose deg masse. Blir rolig her også ikveld. Bare sofa & film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 30. september 2005 Forfatter #1137 Del Skrevet 30. september 2005 Fredag 30.september Hvor har denne måneden blitt av? Jeg forstår ingen ting. 30 dager har snart gått siden det var august - og snart er det jul. En av fordelene med høsten - og jeg er ikke spesielt glad i deler av den årstidens særtrekk - er muligheten til å kose seg inne, Væren.Kan ikke være effektiv når arbeidsredskapen svikter, Cata. Og det er et irritasjonsmoment. Fikk du ikke energien. Da må den hatt motvind på veien. Hope. Og nyfarga hår er en liten oppkvikker i seg selv. Det er fredag - Dødspingvinen - og det er jammen godt. jeg liker fredager. I kveld har Halvdelen truet med å lage en skikkelig god middag, Swan, så det ligger an til en god fredagskveld. Heisan Årolilja. Hyggelig at du stikker innom. Velkommen tilbake når som helst. Jeg har akkurat flyttet lillepusen, ¤Escada¤. Hun begynte nemlig å gnage på tærne mine, og hun har voksne kattetenner. Hun tror visst hun er en kattunge enda. Takk Blondinen. Det samme til deg. Skal bare slappe av i kveld, dark angel. Det er godt å ha en matlagende mann i huset. I dag måtte jeg en tur til legen. Det ene benet mitt har blitt "dumt" de siste dagene. Det virker som det sover hele tiden, og jeg har nesten ikke følelse på den ene siden av foten. Jeg liker ikke sånt, og jeg fikk time med en gang jeg ringte, så legen likte det heller ikke. Men vi er enige om at det er fin puls i beinet, det er ikke hovent eller noe sånt, men hva det kan være - se det vet jeg ikke. Det mest sannsynlige er at noen nerver ligger i knip i ryggen, så jeg skal til CT etterhvert. Der var det nesten to ukers ventetid, men sprer følelsesløsheten seg skal jeg nok klare å mase meg til en tidligere time. Det gjør jo ikke vondt, men det er ekkelt med den dovnende følelsen i beinet, og det er ekkelt å ikke helt kjenne hvor jeg setter foten. Fordelen er jo at jeg kan støte foten mot noe uten at jeg får vondt, da. Tappet en masse blod også, så her blir betennelser og alt mulig annet sjekket. Hun er veldig nøye, legen min. Etter jobben tok jeg fatt på en jobb jeg har gledet meg litt til. Jeg fikk bedre orden på hobbyrommet mitt. Så nå er garnnøstene sortert etter farger - og i plastbokser. All maling er også satt i plastbokser alt etter hvilken type det er, så skal jeg male på glass, kan jeg bare ta glassmalingsboksen ut. Alle hobbybøkene har jeg fått satt på ei hylle, og bordet er klart til bruk. Har hengt opp en masse småtterier på veggene - små minner fra venner og familie. Var nede i kjelleren og hentet meg en stol også. I kveld blir det bare TV på meg - og en god middag som Halvdelen står for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 30. september 2005 #1138 Del Skrevet 30. september 2005 Så skummelt med "dødt" bein. Håper de finner ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 30. september 2005 #1139 Del Skrevet 30. september 2005 Flinke kunstneriske damen Har også hatt sånt ben før. Hadde det ganske mye når jeg var mindre. Hos meg pleide det heldigvis å gå over av seg selv etter en stund. Fikk det ofte når jeg hadde gjort uvante bevegelser etc. Nesten som når man forstrekker en muskel, bare at det er nervene i stedet. Kan jo hende at det er noe slikt som har skjedd, siden du er så aktiv hjemme. At du har strekt noe, slik at nervene murrer. Håper det blir bedre raskt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. september 2005 #1140 Del Skrevet 30. september 2005 Høres litt guffent ut med det beinet, ja. Har vært borti "light-varianten" med prikking og stikking i ben. Hos meg kommer det i perioder med mye stress og da vet jeg at jeg spenner blant annet rygg- og setemuskler ganske kraftig. Så det høres ikke urimelig ut at dine plager kan komme fra ett eller annet som ligger litt i klem i ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå