AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #61 Del Skrevet 31. mai 2017 Besøk: Aldri. Kun bursdager. Snakker sjelden. Aner ikke hvor ofte siden det varierer veldig. Noen ganger går det mange måneder mellom hver gang, men vi har ingen "get together", vi går særdeles dårlig overens sammen. Hun ønsker å baksnakke alle hun kjenner, det synes jeg ikke er hyggelig. Anonymkode: eaae2...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #62 Del Skrevet 31. mai 2017 Har to søstre. Ser begge omtrent annenhver dag og vi snakkes på Messenger/snap hver dag ❤️ Anonymkode: a2613...3ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #63 Del Skrevet 31. mai 2017 Hun bor nå i en by 7 timer borte fra meg men vi sees i alle ferier mulig og ellers litt helgeturer når vi kan. Snakkes ca hver dag og hun er den første jeg går til for råd. Hun er litt mer (over)følsom enn meg så jeg syntes avogtil det kan vere vansklig å takle det men hun er en av mine bestevenner og jeg håper at etterhvert som vi begge får familie osv kan vi gjøre mye gøy sammen Anonymkode: 1276c...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 1. juni 2017 #64 Del Skrevet 1. juni 2017 På 30.5.2017 den 18.41, AnonymBruker skrev: Kjipt å lese at du føler deg ensom. Hvor gammel er du og hvor gammel er broren din? Jeg og søsteren min fikk ikke et nært forhold før vi var i slutten av 20-årene, vi fant aldri på ting sammen bortsett fra i familiesammenhenger. Nå er hun som min beste venn. Så familierelasjoner kan forandre seg over tid. Det er trist at du er deprimert. Det er vanskelig og jeg har også selv vært deprimert. Det hjalp meg veldig mye å begynne å meditere og komme meg ut og gå tur, gjerne i naturen I tillegg hjalp det å se litt dokumentarer som gjør at man ser ting i en større sammenheng. Som f. eks DMT - the spirit molecule og Zeitgeist. For meg gjorde det at jeg ble litt mer bevisst på mine egne tanker og hvordan man kan jobbe med å styre disse i en positiv retning. Anonymkode: e17af...f90 slutten av 20 årene, og broren min er rundt et halvt tiår eldre. Søsteren min har tatt hatet sitt mer bevist med alderen fremfor å bli mer venn. Har sett alt sånn når jeg var barn, men ingenting får meg energisk lenger. ._. Har endelig klart å gjøre at spill gjør meg glad igjen (så er saktens på bedringens vei). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 1. juni 2017 #65 Del Skrevet 1. juni 2017 Kun i familieselskap og sånn. Snakker ikke noe særlig med henne ellers. Vi har egentlig bare sklidd fra hverandre og orker ikke å ha så mye med henne å gjøre. Det er bedre slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #66 Del Skrevet 1. juni 2017 Nei nesten aldri. Hun er så kunstig og overfladisk , jeg hører at hun har et påtatt stemmeleie og jeg stoler ikke på henne. Spesielt ikke etter at hun la ut til andre om aborten jeg hadde. Anonymkode: 8e386...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå