Tilma Skrevet 29. mai 2017 #41 Del Skrevet 29. mai 2017 Har en søster som er 1år yngre en meg. Vi hadde et forhold hvor vi såg/prates i helligdager og familiesammenkomster. Men plutselig forandret dette seg, NP snakker vi hverdag, møtes når vi kan og snapper mye frem og tilbake, hadde en telefonsamtale på 4timer her en dag. Er utrolig glad i henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #42 Del Skrevet 29. mai 2017 Nå er det syv-åtte år mellom oss da, og har egentlig aldri stått så fryktelig nærme hverandre. Det går stort sett i tekstmeldinger eller e-post, ved bursdag og jul / nytt år. Da ønsker vi hverandre gratulerer med dagen, eller god jul / godt nytt år... Anonymkode: d8503...b52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. mai 2017 #43 Del Skrevet 29. mai 2017 Aldri! Hu slo hånda av meg... " Jeg takler ikke at du er syk! " var det siste hu sa til meg....på teksktmelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. mai 2017 #44 Del Skrevet 29. mai 2017 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: Aldri! Hu slo hånda av meg... " Jeg takler ikke at du er syk! " var det siste hu sa til meg....på teksktmelding. Huff, så trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 29. mai 2017 #45 Del Skrevet 29. mai 2017 Bare når jeg absolutt må. Brødrene ofte, nesten daglige meldinger/snaps. Svigerinner det samme. Bor nært alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. mai 2017 #46 Del Skrevet 29. mai 2017 Akkurat nå, Loki Laufeyson skrev: Huff, så trist Ja, det var vondt. Selvom det er ti år mellom oss ble vi nære når hu ble voksen. Men sykdommen(e) mine tålte&taklet hu ikke...og ble borte for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #47 Del Skrevet 29. mai 2017 Vi bor langt fra hverandre og snakker sjelden sammen, utenom noen meldinger her og der. Men vi besøker hverandre og møtes kanskje 4 ganger i året, og da gjerne en liten uke om gangen. Selv om vi ikke snakker så ofte og egentlig ikke har så mye til felles har vi det koselig når vi faktisk er sammen. Anonymkode: f4a9c...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #48 Del Skrevet 30. mai 2017 Vi hadde kontakt før når jeg bodde 10 timers reise fra henne og resten av familie. Da jeg kom hjem igjen etter lengre opphold, og bor ca 3 mil unna, freser hun bare hun hører navnet mitt. Så det er kontakt når vi må være i samme familieselskap ikke ellers. Anonymkode: f3f8f...585 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #49 Del Skrevet 30. mai 2017 Det var åtte år mellom søster'n min og meg, men nære var vi. Da jeg var 10 og hun 18 bodde vi maange mil fra hverandre, men skrev brev og ringte. Da jeg var fjortis var det stor stas å reise på ferie til henne! Da hun mistet et barn ved fødsel blødde hjertet mitt, da nestemann kom til verden elsket jeg han som min egen. Det gjør jeg ennå, 15 år senere. Søster'n min døde for noen år siden, noen ganger er det ikke til å bære, savnet. Anonymkode: 03142...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiemonster Skrevet 30. mai 2017 #50 Del Skrevet 30. mai 2017 Jeg snakker med søsteren min (som er 4 år eldre enn meg) omtrent hver dag på tlf. Så blir det litt snap og meldinger. Vi fikk ett veldig godt og nært forhold etter vi ble voksne, noe jeg setter stor pris på :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 30. mai 2017 #51 Del Skrevet 30. mai 2017 23 timer siden, fitlife skrev: Det høres ut som en skikkelig kjip situasjon får håpe det ordner seg for deg! Tviler ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krakk Skrevet 30. mai 2017 #52 Del Skrevet 30. mai 2017 Aw jeg fikk litt lyst på en søster når jeg leser hva folk skriver. Jeg har en bror da, og synes han er egentlig veldig kul. Vi har mange like interesser, og det irriterte han en stund haha. Vi bor enda begge hjemme da, så ser han daglig omtrent. Vi har et bra forhold, jeg kan henge med han og hans venner, og han med meg og mine venner. Ikke at det ofte skjer, men av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #53 Del Skrevet 30. mai 2017 Vi bor i forskjellige byer og ser hverandre kanskje 8 ganger i året. Vi besøker hverandre. Vi skriver på messenger jevnlig. Det kan gå 1-2 uker innimellom, men som regel ikke mer enn noen dager. Ofte hver dag. Trenger ikke være noe spesielt, av og til er det bare morsomme bilder eller filmer, hvis det skjer noe interessant i livet pleier vi å dele det. Vi har et godt forhold, og er ganske like. Har fått et tettere forhold når vi har blitt eldre, som venner. Men vi har alltid hatt en god søskenrelasjon og kunnet snakke med hverandre. Anonymkode: e17af...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #54 Del Skrevet 30. mai 2017 På 29. mai 2017 den 14.40, Drakan skrev: Jeg sliter på det psykiske plan. Depresjon og slikt, så tviler jeg er noen folk vil henge med. ._. Jeg trives alene, men helt ærlig, jeg har prøvd å få støtte fra familie, og kan ikke si at de bryr seg. Tanten min sa hun skulle bygge en seng på 17 mai (noe jeg vet hun ikke gjor), etter at jeg hadde fortalt om problemene mine når vi møtes. Hun sier også hun konstant er opptatt og ikke har råd til å komme innom Oslo, selv om hun er her hver uke.... Kanskje broren min (eneste), men han sliter selv og bor på andre siden av Norge ._. Ensom ulv? ._. Kjipt når man ønsker kontakt med folk. :/ Håper du har det bedre en meg i alle fall Kjipt å lese at du føler deg ensom. Hvor gammel er du og hvor gammel er broren din? Jeg og søsteren min fikk ikke et nært forhold før vi var i slutten av 20-årene, vi fant aldri på ting sammen bortsett fra i familiesammenhenger. Nå er hun som min beste venn. Så familierelasjoner kan forandre seg over tid. Det er trist at du er deprimert. Det er vanskelig og jeg har også selv vært deprimert. Det hjalp meg veldig mye å begynne å meditere og komme meg ut og gå tur, gjerne i naturen I tillegg hjalp det å se litt dokumentarer som gjør at man ser ting i en større sammenheng. Som f. eks DMT - the spirit molecule og Zeitgeist. For meg gjorde det at jeg ble litt mer bevisst på mine egne tanker og hvordan man kan jobbe med å styre disse i en positiv retning. Anonymkode: e17af...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 30. mai 2017 #55 Del Skrevet 30. mai 2017 Egentlig aldri. Synes avstanden mellom oss bare blir større og større, men nå står nok begge til ansvar for det. Jeg har slitt med diverse, og da har jeg nok blitt ganske utilgjengelig. I tillegg er den fysiske avstanden mellom oss ganske stor. Jeg håper at det kan bli bedre etter hvert, men får se. Hun er endel yngre enn meg så kanskje det blir bedre med tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #56 Del Skrevet 30. mai 2017 Ingen kontakt i det heletatt. Hun er bare et slemt menneske som ødelegger, baksnakker, lager falske rykter om andre, ødelegger barna sine psykisk, manipulerer osv. Ødelagt mye for andre mennesker, så kan ikke noe annet enn å ikke ha kontakt. Skulle ønske det ikke var slik. Men har en bror og familien hans jeg har kontakt med da Anonymkode: 448eb...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #57 Del Skrevet 30. mai 2017 Jeg har en halvsøster som er 8 år yngere, vi har aldri hatt noe særlig kontakt før vi ble 27 og 35, da tok det seg opp og nå har vi flyttet nært hverandre og har mye kontakt. Ikke sånn "deler alt"-søstre men vi spiser ofte middag sammen eller tar ungene med på ting sammen. Anonymkode: 393d0...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snadder Skrevet 31. mai 2017 #58 Del Skrevet 31. mai 2017 Det er veldig stor aldersforskjell mellom meg og lillesøster, hun går ennå på barneskolen, mens jeg er flere år ut i universitetsstudiene. Men jeg elsker henne og prater med henne flere ganger i uken. Er veldig spent på hvordan hun blir som tenåring, men har et håp om at når hun blir voksen at vi blir bestevenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 31. mai 2017 #59 Del Skrevet 31. mai 2017 Jeg er innom henne nå og da. Hun har ikke muligheten til å besøke meg, og har heller ikke telefon så jeg snakker kun med henne når jeg er på besøk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 31. mai 2017 #60 Del Skrevet 31. mai 2017 Nå har jeg en bror, men regner med at det er et fett. Vi møtes stort sett hos mamma og pappa eller tilfeldig, sjelden vi avtaler noe oss i mellom. Vi kontakter hverandre om vi trenger hjelp med noe den andre kan, omtrent aldri ellers. Vi har alikevel et veldig godt forhold, bare har ikke mye til felles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå