smoothies Skrevet 29. mai 2017 #1 Del Skrevet 29. mai 2017 Lurer på hvor ofte du snakker med din søster. Hvor ofte er dere på besøk? har dere et godt forhold? Kanskje litt rart, men trenger noe å sammenligne med. Det varierer jo fra person til person og hva slags forhold man har til hverandre, men vil vite hva som er vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #2 Del Skrevet 29. mai 2017 Vi snakker så og si hver dag på meldinger, ringes kanskje en gang i uken og prøver å møtes minst en gang i måneden, blir som oftest rundt 2. Vi har veldig nært forhold og jeg ser på henne som en av mine beste venner. Da vi var yngre kranglet vi en del, typisk søsterkrangel og vi var ikke særlig gode venner. Jeg er eldst, 6 år eldre, og måtte egentlig gå litt inn i meg selv. Er dette den type forhold jeg vil ha med søsteren min? Så jeg svelget noen kameler og bestemte meg for at jrg ville få et bedre forhold til søsteren min. Hun var da 18 og jeg 24. Det gikk jo så klart begge veier, men hun var mer i den alderen at hun ikke tenkte på slike ting. Nå er jrg 30 og hun akkurat blitt 25. Anonymkode: ccaac...6d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smoothies Skrevet 29. mai 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 29. mai 2017 Takk for svar! Har hatt det samme med min søster, prøver nå å få et bedre forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #4 Del Skrevet 29. mai 2017 Aldri. Har to søstre, men ikke kontakt med noen av dem. Anonymkode: 6cd32...57e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #5 Del Skrevet 29. mai 2017 Har ei jeg som regel ser flere ganger i uken. Snakker daglig på telefon eller melding. Ser på henne som en av mine beste venner. Så har jeg en annen som jeg ser i familiebursdager, hytteturer o.l, prøver å henge så lite med henne som mulig. Anonymkode: f173c...3cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #6 Del Skrevet 29. mai 2017 Vi er 28 og 27. Snakker i telefon hvertfall 1 gang i uken når en av oss kjører fram el tilbake til jobb. Vi er begge veldig glad i god mat så blir mye snapping og bilder på face Møtes ca 1 gang i måneden selv om vi bor 1 time med bil unna hverandre Anonymkode: ca1c9...5a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. mai 2017 #7 Del Skrevet 29. mai 2017 Aldri, har ingen søster. Men har 2 brødre, som jeg prater med noen ganger i året, dvs ved jul, bursdag og andre familiesammenkomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #8 Del Skrevet 29. mai 2017 Noen få ganger i året ved familiesamlinger Anonymkode: bcd70...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #9 Del Skrevet 29. mai 2017 Har en søster jeg er veldig glad i. Men det er litt vanskelig historie der og, og vi bor langt unna hverandre. Så vi prater kanskje annenhver måned, og møtes 2 ganger i året. Vi er og utrolig forskjellige som mennesker. Så da blir det ikke naturlig med mer. Anonymkode: 9990a...46a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #10 Del Skrevet 29. mai 2017 For meg er det en liten trøst å se at dere som har søstre ikke nødvendigvis har perfekte forhold. Har alltid ønsket meg ei søster, men har bare brødre. Mine to brødre har et veldig godt forhold nå i voksen alder, mens jeg sjelden hører noe fra dem. Om de gir lyd fra seg, er det kun for å spørre om hjelp til noe praktisk, eller for å lette hjertet sitt til søster-psykologen. Hadde kanskje ikke vært så mye annerledes dersom de var søstre i stedet? Anonymkode: 77d37...6ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #11 Del Skrevet 29. mai 2017 Snakker med søsteren min hver dag som regel over chat/sms. Sees kanskje en gang i uken, eller i hvert fall annenhver uke. Hun bor 5 min unna. Hun er kanskje den viktigste personen i livet mitt utenom mamma. Anonymkode: fed3c...2a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #12 Del Skrevet 29. mai 2017 Snakker i tlf hver dag fra1-3 ganger ca, snapper ofte litt også. Gresset kanskej 1 gang i Mnd Anonymkode: 334a5...bc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #13 Del Skrevet 29. mai 2017 Vi snakker flere ganger hver uke, og møtes flere ganger i måneden. Ser på de som noen av mine beste venner. (jeg har 3 søstre). Anonymkode: 85a78...7d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #14 Del Skrevet 29. mai 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg er det en liten trøst å se at dere som har søstre ikke nødvendigvis har perfekte forhold. Har alltid ønsket meg ei søster, men har bare brødre. Mine to brødre har et veldig godt forhold nå i voksen alder, mens jeg sjelden hører noe fra dem. Om de gir lyd fra seg, er det kun for å spørre om hjelp til noe praktisk, eller for å lette hjertet sitt til søster-psykologen. Hadde kanskje ikke vært så mye annerledes dersom de var søstre i stedet? Anonymkode: 77d37...6ca Ikke nødvendigvis, nei. Man har ikke automatisk bra kjemi eller noe til felles fordi man er søsken. Jeg har fire søken og ikke no kontakt med noen av de, bortsett fra når vi møtes i familiesamlinger Anonymkode: bcd70...d4e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smoothies Skrevet 29. mai 2017 Forfatter #15 Del Skrevet 29. mai 2017 (endret) Endret 29. mai 2017 av smoothies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #16 Del Skrevet 29. mai 2017 Jeg har en søster jeg ikke har kontakt med, og en som jeg treffer ved familiesammenkomster som bursdager, middager, jul osv. Vi har egentlig et ålreit forhold, men pga stor aldersforskjell har det aldri vært så naturlig å ha så mye kontakt. Kanskje det endrer seg når vi blir eldre Anonymkode: 7e9df...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #17 Del Skrevet 29. mai 2017 Har en søster som jeg sjelden snakker med utenom ferier og høytider når vi begge er hjemme hos foreldrene mine. vi har hatt veldig varierende kontakt opp igjennom årene. En stund var oftere da vi ble voksne(5 års forskjell), men de siste årene har hunsluttet helt å ta kontakt. Ganske sårt for meg.. prøvde å strekke ut ei hånd for noen måneder siden. Spurte om det var noe, og atjeg følte vi ikke snakket lenger.. hun sa det ikke var noe, og jeg skulle for all del ringe eller sende mld for å snakke om jeg ville. Høres unektelig rart ut for meg. Altså..det må jo gå begge veier. Hun er støtt og stadig på tlf med andre, men ringer meg aldri. Hun har sluttet å invitere meg med på ting. Før brukte vi å kjøre tur sammen. Men om jeg nåspør henne, kan hun aldri :/ Anonymkode: cef17...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #18 Del Skrevet 29. mai 2017 Ikke noe nå lenger. Anonymkode: a0b57...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #19 Del Skrevet 29. mai 2017 Har lillesøster, hun er 27 og jeg er 30. Vi snakkes ca hver fjerde femte mnd og ser hverandre to tre ganger i året. Vi er ikke uvenner eller har et dårlig forhold. Vi er bare skikkelig forskjellige og har ikke noe behov for å snakkes oftere. Anonymkode: d6ab8...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #20 Del Skrevet 29. mai 2017 Vi er tre søstre som bor i hver vår by, men vi har kontakt omtrent daglig pr. telefon eller på nett. Det er ganske stor aldersforskjell mellom oss, men vi er jo alle voksne så jeg vil si at vi har et veldig godt forhold selv om vi ikke møtes så ofte. Anonymkode: 39c1a...42a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå