AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #21 Del Skrevet 29. mai 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det frister, men kan nok ikke skrive dette. Anonymkode: 5ed5c...2ff Jo du kan egentlig det. Vil du ha en endring i noe som er irriterende, må du starte den forandringen selv. Det er ikke uhøflig hvis en gjør det på en høflig måte. Anonymkode: f9930...e58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #22 Del Skrevet 29. mai 2017 Et annet uforpliktenede og generelt svar er : "Litt av hvert - og du?". Da slipper du å finne på noe nytt hver gang pluss at du er opptatt. Anonymkode: 6272c...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #23 Del Skrevet 29. mai 2017 Bare én ting, hva betyr det å gjøre "på"? Anonymkode: 5f10c...86d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #24 Del Skrevet 29. mai 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som vedkommende har en psykisk sykdom/plage av no slag? Har også ei slik bekjent, snap 4-5 ganger dagen, med bilde tatt ut i et tomt rom, med kommentaren "skjer'a folkens?", "hva gjør dere på?", "skjer det no gøy?" Har nå skjønt at dette mennesket sannsynligvis har en form for utviklingsforstyrrelse. Anonymkode: 160e8...821 eh Anonymkode: c929d...ca9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #25 Del Skrevet 29. mai 2017 Synes noen i tråden psykeliggjør når noen kjeder seg og flere tror det er det som plager deres venner? herregud. Skjerp dere. Anonymkode: c929d...ca9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #26 Del Skrevet 29. mai 2017 Jeg kjenner ei som er sånn. Hun er helt ekstremt oppmerksomhetssyk. Hvis du svarer henne med det samme skriver hun ikke tilbake, men hvis man venter blir hun desperat etter svar. Svarer man igjen da lar hun vær å svare for å virke hard to get. Jeg har gitt opp. Anonymkode: 2d520...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #27 Del Skrevet 29. mai 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner ei som er sånn. Hun er helt ekstremt oppmerksomhetssyk. Hvis du svarer henne med det samme skriver hun ikke tilbake, men hvis man venter blir hun desperat etter svar. Svarer man igjen da lar hun vær å svare for å virke hard to get. Jeg har gitt opp. Anonymkode: 2d520...889 Sånne folk er stress. Anonymkode: 5ed5c...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå