Gå til innhold

sex med flyktning - hiv??

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei, jeg har hatt sex med en syrisk flyktning. han sa han hadde hatt sex med 2 personer før (uten kondom). han var ca 1 sekund inne i meg, før han trakk seg ut og kom. kan jeg likevel ha blitt smittet med hiv? jeg spurte han om han hadde blitt testet, men stoler ikke på svaret.

Anonymkode: f2c97...9c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og,  han har HIV så kan du ha blitt smittet. For øvrig også av alle andre kjønnssykdommer...

Anonymkode: 7449d...c15

• Liker 4
Skrevet

Hva mener du med flyktning? Hvor gammel var han når han kom hit? Du bør teste deg.

• Liker 2
Gjest Springfjær
Skrevet

Ja. Test deg. Å bruk kondom. Er ikke bare hiv du kan ha blitt smittet med 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og,  han har HIV så kan du ha blitt smittet. For øvrig også av alle andre kjønnssykdommer...

Ja, og om han har

Det var det det skulle stå. Jeg påstår ikke at han har det. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, hobbykokken skrev:

Hva mener du med flyktning? Hvor gammel var han når han kom hit? Du bør teste deg.

Han var 18. Er 19 nå. 

Skrevet (endret)
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hei, jeg har hatt sex med en syrisk flyktning. han sa han hadde hatt sex med 2 personer før (uten kondom). han var ca 1 sekund inne i meg, før han trakk seg ut og kom. kan jeg likevel ha blitt smittet med hiv? jeg spurte han om han hadde blitt testet, men stoler ikke på svaret.

Det er aldri lurt å ligge med fremmede uten å bruke kondom, men hvis jeg var deg jeg ville vært mer bekymret for å ha spredd bena for en mann fra en kultur der kvinner som har sex utenfor ekteskapet betraktes som horer, en mann som i tilfelle ville gått fullstendig banans om hans søster hadde hatt sex med en norsk mann.

Endret av Cuckold
  • Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han var 18. Er 19 nå. 

Og du er hvor gammel?

Anonymkode: 4ec3b...f6f

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var 18. Er 19 nå. 

Det er jo egentlig helt umulig å si om vedkommende har hiv eller andre sykdommer. Men, han kom relativt sent hit, så det å involvere seg/ha sex uten at det er seriøst kan gi han veldig andre signaler enn hva det ville ha gitt en norsk gutt. Pass på så han ikke tror at han eier deg/skal gifte seg med deg.

Skrevet
Akkurat nå, hobbykokken skrev:

Det er jo egentlig helt umulig å si om vedkommende har hiv eller andre sykdommer. Men, han kom relativt sent hit, så det å involvere seg/ha sex uten at det er seriøst kan gi han veldig andre signaler enn hva det ville ha gitt en norsk gutt. Pass på så han ikke tror at han eier deg/skal gifte seg med deg.

Tror ikke det er så stor fare for det, kommer han fra en kultur der bare horer sprer bena for andre enn sin ektemann vil han se på TS som et æreløst vesen han bare kan forakte. Det er derfor det er så destruktivt å premiere disse mennene med å ha sex med dem.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Cuckold skrev:

Tror ikke det er så stor fare for det, kommer han fra en kultur der bare horer sprer bena for andre enn sin ektemann vil han se på TS som et æreløst vesen han bare kan forakte. Det er derfor det er så destruktivt å premiere disse mennene med å ha sex med dem.

det tok ikke lang tid...

Anonymkode: e38ea...d2a

• Liker 9
Skrevet

Dersom man ikke har en fast partner og dermed bruker annen prevensjon, skal kondom ALLTID brukes. Det eneste du kan og skal gjøre nå, er å få testet deg for alt av kjønnssykdommer. Krysser fingrene for at du ikke har noen, og at du har lært til neste gang.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trolletråd 100%. 

Anonymkode: bebcf...08c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvem har liksom sex med en flyktning uten kondom, og hvem kommer etter 1 sek...

Anonymkode: bebcf...08c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

trenger å få vite om det er verdt å dra til sykehuset for å få hastemedisin eller er jeg ikke kvalifisert for det?

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Sexsykdommer kan smitte av ett sekund.
Men det er ikke sånn at bare fordi han har flyktning så har han hiv. Gonore er mer sannsynlig sånn sett.
Man skal alltid teste seg for kjønnssykdommer etter ubeskyttet samleie der man ikke vet om partner er nytestet og "clean".

Anonymkode: 1e648...830

Skrevet

Skjerpings! Tilfeldig sex nytes MED kondom. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Han kom etter 1 sekund !?! Ja, særlig.

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hiv, Hepatitt, tuberkolose, gonore, klamydia og en hel rekke sykdommer kan du bli smittet med ved å ha ubeskyttet seg og eller å kysse noen som ikke er testet og alt det der. Når du ikke stoler på fyren, hvorfor lar du han penetrere deg da? 

At han er flyktning betyr ikke nødvendigvis at han er mer eller mindre smittebærer enn mange andre. Gå til legen i morgen og åf tatt en først test på Hiv og andre prøver legen finner nødvendig.  Så får legen følge deg opp videre. Du er ikke redd for å bli gravid? Eller bruker du hormonprevensjon? Vær og klar over at mange tror de får bli i Norge dersom de har et barn her. 

Anonymkode: 3152b...451

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke slik at alle syrere har hiv, men det er jo en teoretisk om enn forsvinnende liten mulighet for at du har blitt smittet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...