Daria Skrevet 28. mai 2017 #41 Del Skrevet 28. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det du kaller utålmodighet der er ofte nervøsitet og dårlig selvtillit. Man føler seg skikkelig mislykket og kjedelig når den andre bare unnlater å kommentere/svare,føler at man har sagt noe kjempeteit! Anonymkode: a7526...cc4 Å ikke svare/bidra til en samtale er jo noe annet enn å ikke slippe folk innpå seg. Jeg har ingen problemer å snakke med folk eller ha small talk med folk jeg ikke kjenner selv om jeg ikke blir så privat eller personlig, eller gir utdypende svar på spørsmål jeg opplever som for nærgående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #42 Del Skrevet 28. mai 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skal du inn på oss for? Anonymkode: 033c3...f82 Ja hva er det med dem som skal innpå oss? Folk som på død og liv skal innpå andre mennesker enten de vil eller ei, hva er det med dem? Anonymkode: df60d...47d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #43 Del Skrevet 28. mai 2017 Jeg opplevde at en venninne sa dette om en fyr jeg var forelsket i og som vi hang litt med. Hun er ellers sånn som snakker med alle virker det som, men ikke med han nei...mens jeg opplevde han som helt åpen. Det var det siste jeg ville sagt om han liksom, vanskelig å komme inn på? Men kanskje for folk flest.... Anonymkode: df60d...47d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 28. mai 2017 #44 Del Skrevet 28. mai 2017 Jeg åpner meg ordentlig for folk jeg vet jeg skal dele mye tid med eller jeg er interessert i å bli bedre kjent med. Nå er jeg nok ikke så lukket da; liker å bli kjent med nye folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #45 Del Skrevet 28. mai 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor tar du det ifra at man nettopp har møtt dem? Tvertimot. Anonymkode: dd6f0...87e Kan hun ha opplevd deg som klagende og sutrende, en som ønsker oppmerksomhet rundt seg selv? Hvis ja, så er de ganske slitsomme. Anonymkode: 8ebf1...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå