Diamant Skrevet 29. mai 2017 Forfatter #41 Del Skrevet 29. mai 2017 1 time siden, JackIost skrev: Nå tenkte jeg å kjenne henne igjen på navnet og det faktum at hun var med den gangen i 2004, ikke bare av utseende For min del har jeg vel ikke sett noe særlig på bonderomantikk etter 2004, så for meg var det selvsagt å kjenne henne igjen, men sikkert ikke for alle. For øvrig må du ikke ta alt som skrives her så alvorlig, hovedpoenget med innlegget du siterte var å få fram det glade budskap om at vi kanskje endelig får se igjen den meget spesielle latteren hennes Nå kjente ikke jeg igjen navnet heller jeg da. Neida, jeg tar det ikke alvorlig, men kanskje kjenner jeg henne igjen når jeg får høre latteren hennes, hvis den var så spesiell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarese Skrevet 29. mai 2017 #42 Del Skrevet 29. mai 2017 Er jeg den eneste som er glad for at de ikke benytter de samme "kjendisene" som blir resirkulert i hvert eneste TV-program? Er så glad for å slippe Sophie Elise, Styleconnection, Stian Blipp etc. Ja, forrige sesong hadde noen oppbrukte de også som Marna og Linni men det som gjorde opplevelsen for meg var å bli bedre kjent med nye fjes. Jeg visste feks ikke hvem Lothepus var. Tviler på at mange visste det og han endte opp med å vinne alle inkludert flere TV-seeres hjerter. Jeg vet allerede hvordan x-antall bloggere oppfører seg på TV. Det er helt uinteressant for min del. Nå gleder jeg meg til å se hvem som blir ny folkefavoritt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 29. mai 2017 #43 Del Skrevet 29. mai 2017 1 time siden, Diamant skrev: Nå kjente ikke jeg igjen navnet heller jeg da. Neida, jeg tar det ikke alvorlig, men kanskje kjenner jeg henne igjen når jeg får høre latteren hennes, hvis den var så spesiell. Må si meg enig med brukeren du siterer over her. Denne bonderomantikk damas latter vil ikke være mulig å ikke kjenne igjen, den var meget spesiell (på en god måte). 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 29. mai 2017 Forfatter #44 Del Skrevet 29. mai 2017 10 minutter siden, Maydis8 skrev: Må si meg enig med brukeren du siterer over her. Denne bonderomantikk damas latter vil ikke være mulig å ikke kjenne igjen, den var meget spesiell (på en god måte). 😉 Ok Må si jeg gleder meg til å høre den latteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsElliot Skrevet 31. mai 2017 #45 Del Skrevet 31. mai 2017 Dette blir bra! Min favoritt er Frank Løke. Han blir en tikkende bombe innestengt sammen med Aune Sand og Erlend Elias🤗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg