SofieB Skrevet 27. mai 2017 #1 Del Skrevet 27. mai 2017 (endret) Kjæresten min (27) og jeg (28) flyttet nylig til Porsgrunn da han har fått seg jobb her. Jeg studerer til vanlig ved Universitetet i Oslo og har stort sett venner og familie der. Derfor kan det av og til bli litt ensomt her i Porsgrunn. Jeg søker venninner eller vennepar for å kunne møtes for en kaffe, en øl, en runde med shuffleboard, spaserturer, eller et eller annet^^ Jeg er språkinteressert, glad i å gå tur, reise, se serier, spille volleyball, jogge, lage mat, bake, sy, og mye mye mer:) Ta gjerne kontakt om du bor i Telemark og har lyst til å treffes en dag! Endret 27. mai 2017 av SofieB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leila leila Skrevet 5. juni 2017 #2 Del Skrevet 5. juni 2017 Hei, kan vi bli kjennt?🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SofieB Skrevet 11. juni 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 11. juni 2017 Jeg har sent deg melding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111222 Skrevet 27. juli 2017 #4 Del Skrevet 27. juli 2017 Hei, send meg en melding da vel :-) bor i Porsgrunn selv. 25 år gammel jente :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XXL50 Skrevet 16. november 2017 #5 Del Skrevet 16. november 2017 Hei sofieB hvordan kan jeg fine melding ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XXL50 Skrevet 16. november 2017 #6 Del Skrevet 16. november 2017 På 5.6.2017 den 18.59, Leila leila skrev: Hei, kan vi bli kjennt?🤗 He på deg hvordan har du det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sickkid Skrevet 6. januar 2018 #7 Del Skrevet 6. januar 2018 Hallo. Gutt 24 studere yrkesfag på tre nivåer . For fleksibilitet og ha fleire bein å stå på. Interesser i nye relasjoner rundt omkring i Norge.. i hovudsak held eg til i Drammen for tida men kan jo avtale Noko aktivitetar ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå