Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes denne artikkelen var nyttig.. 

"– Selv om paret har mistet troen på å få forholdet på rett kjøl, kan det reddes. Det finnes noen skjulte ressurser i oss alle."

" Her er rådene samlivsterapeutene gir til par som holder på å gå fra hverandre.. "

http://www.aftenposten.no/familieogoppvekst/Dette-forteller-samlivsterapeuter-til-par-som-holder-pa-a-ga-fra-hverandre-10096b.html

Anonymkode: 7e4d3...01d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, hva skal man si. Disse kommer med jevne mellomrom og skal være løsningen på alt.

Jeg har lest dem, prøvd dem, (dog ikke parterapi ettersom samboer ikke ønsker det), og de har fungert. Som noe kortvarig. Så har vi måtte hente oss inn igjen, følge rådene, så varer det en stund men så går det over. 

Hva gjør man da? Når man er lei av å hele tiden "ta seg sammen"? 

Anonymkode: fa54f...f03

AnonymBruker
Skrevet
På 5/27/2017 den 12.27, AnonymBruker skrev:

Tja, hva skal man si. Disse kommer med jevne mellomrom og skal være løsningen på alt.

Jeg har lest dem, prøvd dem, (dog ikke parterapi ettersom samboer ikke ønsker det), og de har fungert. Som noe kortvarig. Så har vi måtte hente oss inn igjen, følge rådene, så varer det en stund men så går det over. 

Hva gjør man da? Når man er lei av å hele tiden "ta seg sammen"? 

Anonymkode: fa54f...f03

Ja, alt virker så fint på papiret.... og fungerer en periode og siden må man ta seg sammen igjen. Det er kanskje det som er livet ...😊

Anonymkode: 18b16...336

Gjest CamillaCollett
Skrevet

Å tvinge seg til å sex er jeg skeptisk til. Hvis man bare har "glemt" å ha sex, så greit nok. Men om man har kommet ditt at partneren føler seg fremmed og man er nærmest frastøtt, så nei.

Skrevet

For meg personlig har det vært et sinnsykt godt råd å lage krangleregler!!

Ingen kan få meg til å bli så forbannet eller såret som mannen min, og da har det hjulpet at vi har en avtale om å kun snakke om sak (ikke gå på person/personlige egenskaper), være enige om å løse problemer som oppstår, og å snakke om en ting av gangen (og ta andre ting i rekkefølge)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...