AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #61 Del Skrevet 27. juni 2017 Elensig kundeservice finnes overalt... Anonymkode: 47eab...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #62 Del Skrevet 27. juni 2017 23 timer siden, GoldenLioness skrev: Jeg har kjennskap til systemet ja, men forstår at det er vanskelig for en utenforstående å skjønne det. Hadde slitt med å forstå det selv om jeg ikke hadde hatt kunnskapen om hvordan ting fungerer. Poenget blir vel at om det alltid var Postnord som gjorde feil så hadde ikke kundene(avsender) blitt hos dem som kunde. De blir hos dem fordi de vet at feilen blir gjort på deres egen side.... Eller fordi de er billigere enn Posten. Så lenge de koster mindre penger, tåler kundene mer tull før de sier opp avtalen. Poenget er også at dersom Postnord hadde vært så ufeilbarlig og kundene hadde hatt feil i 99% av tilfellene, hadde ikke så mange klaget på dem. Men siden du har kjennskap til dette og jeg som er en utenforstående som ikke skjønner noe, kan du kanskje forklare meg hvordan EDI-systemet fungerer hvis det er mulig å ha én adresse registrert i selve systemet og en annen adresse på pakkelappen? Blir ikke pakkelappene skrevet ut på grunnlag av den adressen som er registrert i EDI? Anonymkode: d7747...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå