Gå til innhold

Mage i uke 10 - eller er jeg bare blitt feit?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den siste uka fått ganske utstående mage fra navlen og ned. Jeg er gravid i ca uke 10. Trodde ikke det gikk an å få gravidmage så tidlig, så jeg har tenkt at jeg kanskje bare har vært veldig oppblåst eller har lagt på meg. Men jeg har aldri pleid å legge på meg på magen, og nå står den plutselig veldig ut.. Er det mulig at det faktisk er gravidmage?

Hadde håpet å utsette å fortelle det på jobben, men hvis jeg skal gå rundt og se gravid ut fra nå av kan jeg jo likegodt fortelle det (spiller jo ikke en rolle om det er fett eller baby sånn sett..) Søren og!

Anonymkode: 24bb4...ace

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok grunnet graviditeten, men det er nok kun luft enn sålenge ;) Vanlig å bli oppblåst.

Fosteret er fortsatt bittebittelite.

Anonymkode: 8c621...1b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er nok bare oppblåst.

Anonymkode: 11873...e01

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mage tidlig, men det er som flere sier bare luft og hovne organer. Men koselig å stryke på luft-babyen så lenge da

Anonymkode: ed172...12d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hm, takk for svar. Er det noe man kan gjøre med denne oppblåstheten? Jeg vil av diverse grunner helst ikke at folk på jobb skal begynne å lure enda.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, takk for svar. Er det noe man kan gjøre med denne oppblåstheten? Jeg vil av diverse grunner helst ikke at folk på jobb skal begynne å lure enda.

Ikke så mye å gjøre med dessverre. Med mindre du finner konkrete ting som gjør deg ekstra oppblåst.

Du får prøve å kle deg litt til kroppen, og husk at du er veldig bevisst på det og ser det veldig godt. Det gjør ikke andre selv om du føler det sånn :) Med mindre magen er enorm da :fnise:

Anonymkode: 8c621...1b0

• Liker 1
Skrevet

Luft ja! Hva med litt vide klær? Det gjør jeg nesten fremdeles, fordi jeg føler meg luftig og ikke gravid :P

Skrevet

Jeg er i uke 5 og føler det ser ut som jeg er halvveis! Kanskje ikke såå gale, men er veldig oppblåst. Jeg har bare klaget til damene på jobb om "Ååh så oppblåst jeg blir bare av et lite kjeks" eller "nå må jeg roe ned spisingen, ser jo helt gravid ut HEHE" :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...