Gå til innhold

hjelp meg med unnskyldning

knutedama

Anbefalte innlegg

en relativt god venninne av meg har utdrikningslag førstkommende lørdag og jeg har jo sagt ja, men det snører seg i magen fordi det er akkurat da kampen mellom arsenal og chelsea er, har gledet meg i sånn VELDig lenge til denne kampen fordi jeg er arsenal fan, men har en spesiell tilknytting til chelsea og jeg har veldig, veldig lyst til å få med meg denne direkte med noen fotballinteresserte venner av meg. er ikke aktuelt å se kampen i reprise, det ødelegger hele moroa. så hva kan jeg si til venninne for at hun skal godta det? hun så meg igår og da var jeg helt frisk så blir vel rart å si at jeg er syk? skal selvfølgelig komme i selve bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Når ble det unormalt å bli syk, så lenge hun ikke mistenker noe så er vell det en svelgbar unnskyldning?

Anonymkode: fae17...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere er gode venner, er det like greit å være ærlig. Hør med henne om det er greit at du ser kampen først, så blir med på utdrikningslaget etterpå?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Fotball er fotball. Det er alltid en kamp i fremtiden. Viktige merkedager for venner skjer her og nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare skylde på at vampyrsjefen din har beordret deg til å jobbe overtid og at du er for redd han til å si at du har andre planer?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Miss.Whitefox skrev:

Kan du ikke bare skylde på at vampyrsjefen din har beordret deg til å jobbe overtid og at du er for redd han til å si at du har andre planer?

:fnise:

Anonymkode: 8993a...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noe spennende med Chelsea da? Er ikke de mestere uansett?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden denne tråden ligger i gravidforumet kan du jo bare skylde på morgenkvalme :P uavhengig om du er gravid eller ikke :ler: 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, toothfairy skrev:

Er det noe spennende med Chelsea da? Er ikke de mestere uansett?

Joda, det er de - men dette er cupen. Finalen sådan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Beklager meg men.. Jeg forstår mennesker som er sportsinteressert, meg inkludert. Jeg hadde likevel aldri droppet en venn/venninnes utdrikningslag på tross av at favorittlaget mitt skulle spille. Syns det er skikkelig dårlig gjort faktisk, sånne ting skjer (forhåpentligvis) bare én gang. Ja, akkurat den kampen vil du ikke få med deg direkte igjen, men selv om du sier du ikke vil så KAN du se den i reprise. Du får aldri sett en slik begivenhet for vennninnen din i reprise. Ditt valg, men jeg syns det er dårlig gjort.

Anonymkode: c2a3b...f3a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er komplett sportsidiot, og har mine favoritter som jeg virkelig forguder. Dette hadde jeg likevel ALDRI gjort mot en god venninne. 

Anonymkode: d854e...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica

Du kan ta opp en kamp men aldri en venns store dag. Jeg ble veldig såret da en god venninne valgte å ikke komme på min utdrikningslag. Om du faktisk setter pris på det vennskapet så bør ikke valget være så vanskelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...