Gå til innhold

Hushjelp?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Aner ikke, men om jeg i teorien skulle begynt hos deg som hushjelp, hadde jeg tatt cirka i overkant av 300 kroner timen tror jeg...

(svart...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Aner ikke, men om jeg i teorien skulle begynt hos deg som hushjelp, hadde jeg tatt cirka i overkant av 300 kroner timen tror jeg...  

(svart...)

300,- pr time gir deg en månedslønn på 47.250,- eller over 500.000,- i året.

Det må jeg si er godt betalt for en hushjepl, særlig svart

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste jeg vet om betaler rundt 100 kroner, ingen betaler mer enn 150. (Jeg hadde aldri betalt 300 kroner timen for en hushjelp.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå oppfattet jeg ikke Vega som veldig seriøs, tror prisen er et utslag av at hun nok ikke vil arbeide som hushjelp!

Tror nok Arkana gir et riktig bilde, 100-150 kroner...

Er ikke så galt det hvis det er svarte penger, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg jobber som vaskehjelp, tar kr. 200,-pr time svart. Jeg mangler ikke oppdrag, tvert i mot- har måttet si nei til mange. de fleste har hjelp hver 14 dag, i 3 eller 4 timer hver gang. Må legge til at dette er noe jeg gjør ved siden av 50%stilling som hjelpepleier. Utsagnet om 500.000 i årslønn er ikke særlig relevant, for det er ikke mulig (ihvertfall i praksis) å jobbe 100%.. For at det skal bli 100% må du jobbe 7 - 71/2 time om dagen, 5 dager i uka (eller hvordan har du regnet det ut gjest?). De aller fleste vil ha hjelp mens de er på jobben, slik at du har gått når de kommer hjem (de fleste ca mellom kl 15-16). Det er heller ingen som vil at du skal komme før de har dratt om morgenen (og de som ER hjemme mens du vasker vil sjelden ha hjelp før tidligst 10). Ingen oppdrag (ihvertfall som jeg har) varer en hel arbeidsdag, derfor må de ha minst 2 oppdrag HVER dag for at månedslønna skal bl som gjest har skissert... Tror INGEN ville ha holdt ut en eneste måned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...