AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Del Skrevet 25. mai 2017 Hei. Jobber som lærer på en ungdomsskole. Jeg er 27 år. Jeg og kjæresten har vært sammen i 6 år. Vi vil ha barn! 😊 Sambo startet i fast jobb for 1 1/2 år siden. "Problemet" mitt er at jeg går inn i fast stilling først nå 1.august. Jeg har 6 mnd prøvetid. Fra før har jeg jobbet 1 år på samme skole (årsvikariat), så er jo ikke "ny" i jobben når jeg går over i fast stilling. Jeg har også jobbet et år tidligere på en annen skole, altså blir dette mitt tredje år etter endte studier... Er det misbruk av min nye, faste stilling hvis vi begynner prøvinga rundt juletider? Da vil jo, hvis det klaffer, termin bli rundt skolestart neste år igjen... Hilsen litt frustrert og "flink-pike"... Anonymkode: 97602...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #2 Del Skrevet 25. mai 2017 Nei!! Kjør på Anonymkode: 3e68e...740 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #3 Del Skrevet 25. mai 2017 Jeg synes ikke det er misbruk i det heletatt! Alle vet at det å bli gravid er en naturlig del av livet, så det trenger du ikke å tenke på:) Bare å begynne prøvinga når dere ønsker det, synes jeg. Ikke vet man hvor lang tid det tar heller, kanskje dere er heldige å treffer spira på kort tid og kanskje ikke. Vi har vært prøvere i over 1 år, så jeg angrer på at jeg ikke slutta med p-pilla tidligere.. Men alt kan man ikke forutse, så det er bare å henge i. Lykke til Anonymkode: 1bbee...942 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #4 Del Skrevet 25. mai 2017 Tusen takk for svar! Du har jo helt rett at man ikke vet hvor lang tid det tar... Anonymkode: 97602...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #5 Del Skrevet 25. mai 2017 Ikke ta for gitt at det tar litt tid å bli gravid. Hos venninne klaffet det på første forsøk 😉 Anonymkode: 72820...ec9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #6 Del Skrevet 25. mai 2017 Ja, ^... derfor blir man jo usikker. Vet det er dumt å tenke på hva andre synes, men man skal jo tilbake til arbeidsplassen også :-) Anonymkode: 97602...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #7 Del Skrevet 25. mai 2017 Kjør på! er selv gravid i uke 15 når jeg begynner i ny jobb, det er iallfall ikke ideelt! Visste ikke om det før jeg takket ja da men å prøve når du har jobbet et halvt år er da helt innafor, dessuten skal du gå noen måneder gravid også Anonymkode: a1fd8...64f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #8 Del Skrevet 25. mai 2017 Takk for at du deler egen erfaring! 😊 Blir litt mer trygg på det nå. Har jo veldig lyst og det er jo viktig at de trygge rammene er på plass - og det er de jo! Anonymkode: 97602...f7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå