AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #21 Del Skrevet 26. mai 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Trump-tilhengere, Anonymkode: 4d6de...6a4 Enig angående de. Det er ofte bønder/bygdefolk i fra Hamar og omegn samt noen andre bygder som beundrer de. Stakkars amerikanere. Anonymkode: 023bf...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #22 Del Skrevet 27. mai 2017 Aller best trives jeg i mitt eget selskap. Men når det kommer til andre foretrekker jeg best rolige, forutsigbare folk. Folk som ikke snakker non-stop i tre timer, som lar meg holde på med mitt og som jeg lar holde på med sitt... De må gjerne ha litt humor, sånn at man ikke ender opp med en situasjon der de ser dumt på deg fordi du sa at være var kjempefint mens det høljet ned med regn... Men en klovn som alltid skal spøke blir slitsomt igjen. Har en kollega som er veldig sprudlende. Denne kollegaen er kjempesnill og hyggelig, har ikke et eneste negativt ord å si om han/henne. Men han/hun er så slitsom. Når han/hun snakker roper de nesten, de tuller alltid og skal alltid komme med noe morsomt. Jeg er en veldig rolig og innadvent person, som har oppdaget at jeg blir veldig sliten av personer som denne. Jeg er en person som i ren refleks justerer meg etter hvordan de rundt er, så jeg prøver alltid å imøtekomme hans/hennes morsomheter, sånn at personen ikke føler seg utilpass på noen måte. En hel dag der jeg jobber med denne personen, og jeg er helt utslitt i flere dager fremover. Det gir meg dårlig samvittighet å si dette, men det er sant. Fantastisk snilt menneske, hjelper alle med alt, men åh så sliten jeg personlig blir. Anonymkode: 44b59...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 27. mai 2017 #23 Del Skrevet 27. mai 2017 Trives svært dårlig med de som kan betegnes som egosentriske, sosiale, og de som driver dop eller alkoholisering. :/ Jeg er grei med folk, men jeg liker ikke å være i slike situasjoner hvor man blir presset konstant til å utvise en falsk hyggelighet. Sosiale, er der mest fordi jeg ikke liker store grupper mennesker, da det gir meg angst, så en sosial person kan være grei å være med, men jeg takler ikke når de skal prate med 10 folk samtidig som om det var en ***** konferanse. ._. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå