AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #21 Skrevet 25. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hva de gjør med dem, men de tar i alle fall testene på legekontoret. Jeg har i alle fall ikke betalt en krone for noe som er gjort under svangerskapet. Anonymkode: 846a2...01f jo, forresten Zikatest har jeg betalt for. Anonymkode: 846a2...01f
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #22 Skrevet 25. mai 2017 Ringer du til legen for å si at du tror du er gravid, ts? Hva tror du de kommer til å si? Selvsagt må du ta en test hjemme først. Anonymkode: 5566a...164
MorTeresa Skrevet 25. mai 2017 #23 Skrevet 25. mai 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri betalt ekstra for blodprøver hos legen, bare for timen. Vaksiner og slikt har jeg betalt ekstra for men ikke en blodprøve. Men i forbindelse med graviditetstest så er vel alt i forbindelse med graviditet uansett gratis? Anonymkode: 846a2...01f Ja, hvis man er gravid. Se for ørvig prislisten over.
MorTeresa Skrevet 25. mai 2017 #24 Skrevet 25. mai 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i alle fall ikke betalt en krone for noe som er gjort under svangerskapet. Nei, når man er gravid betaler man ikke, men TS vet jo ennå ikke om hun er gravid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå