Gjest Janna Skrevet 31. juli 2002 #21 Del Skrevet 31. juli 2002 Kan dere ikke sende PM når temaet begynner å bli SÅPASS personlig.. (Waco og Hobbyastrologen) Plis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. juli 2002 #22 Del Skrevet 31. juli 2002 Det var ikke jeg som foreslo dette her. Vinga, du trenger ikke bli sur hvis vi for en gang skyld snakker om andre enn deg vettu.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 31. juli 2002 #23 Del Skrevet 31. juli 2002 Jeg blir piss sur hver gang sånt skjer assa Neida, bare spor av tråden dere. Helt ok Jeg vil bare si at det er fullt mulig for enkelte å tro på ting de ikke har sett. Jeg har aldri sett en dinosaur, men jeg vet at de fantes. Nå har de jo funnet beinrester av dem da, så det er en viss forskjell fra paranormale fenomener.... Foreldrene mine har aldri sett Jesus, men de tror på ham likevel. Kanskje sambo har rett likevel... "Overlat til presten å tro. Vi andre må vite." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaffelrøre Skrevet 31. juli 2002 #24 Del Skrevet 31. juli 2002 selv er jeg sanndrømt med ujevne mellomrom...som regel er det vage greier, men en gang drømte jeg helt konkret at jeg stod i en butikk og betalte noe, og blant vekslepengene var det en fillete femtilapp som hadde revnet på midten og blitt teipet sammen igjen. dagen etter gikk jeg i byen, og bare MÅTTE ha en is fra akkurat DEN butikken, stilte meg i den borteste køen (jeg følte jeg MÅTTE stå i DEN kassen), og da jeg betalte, hva tror dere jeg fikk i vekslepenger? femtilappen fra drømmen... :o det var dødsekkelt og jeg satte meg ned på første og beste benk og ble sittende. tror det kan ha noe med "kollektiv bevissthet" å gjøre, dersom det finnes noe slikt....noen som vet om gode bøker om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2002 #25 Del Skrevet 31. juli 2002 Morsomt tema. Jeg tror så absolutt på at det er noe mere mellom himmel og jord. Jeg har selv opplevd en del ting og det samme har min mor. Vi kan starte med at jeg har spesielle hender i følge alle andre...jeg selv merker ikke noe til det. Det har seg slik at jeg alltid fryser på henda og er iskald når jeg kjenner på de. Men med en gang andre skal varme henda mine fordi jeg fryser så skjønner de ikke hvorfor da de er veldig varme. Jeg vet ikke hva det er, men jeg har i hvertfall snåle hender. Jeg har også vært så heldig og få treffe Margit Sandemo. Hun fortalte meg at hvis jeg hadde levd på heksetiden ville jeg blitt brent på bål pgamine øyne. Jeg har gule ringer rundt øynene og de blir svarte med gult i når jeg blir sint. Dere tror sikkert ikke på meg og kaller meg gal. Hun fant også hjelperne mine. Jeg har fire totalt. Og det er bare en av de jeg vet hvem er. Og det er den forrige hunden min som reddet meg fra og drukne. Han har hjulpet meg en del ganger og han har også hjulpet min tidligere kanin. Det har seg slik at da vi måtte avlive Robin som han het pga sykdom. Robin har alltid vært i nærheten av meg så lenge jeg kan huske da han levde sammen med oss. Tre uker etter hans død dro vi på ferie med min kanin. Hun ble alvorlig syk og dyrlegen gav opp... Hun hadde fått dødelig diare og i følge dyrlegen så kom hun ikke til å overleve natten. Jeg har aldri følt meg så uretferdig behandlet før. Jeg hadde først mistet min beste venn og så kom jeg til å miste kaninen min og alt i løpet av tre uker... Men jeg bad til Robin om at han måtte gjøre noe for jeg orket ikke å miste enda et kjæledyr. Jeg sovnet etter en stund og dagen etterpå så kom jeg ut i stuen og gjett hva jeg så... En frisk kanin. Det så ikke ut som hun hadde vært syk i det hele tatt. En annen historie er fra da vi bodde i et gammelt hus fra 1921. Egentlig så er det min mor som opplevde det men jegf kan fortelle det allikevel. Huset er som sagt gammelt og dørene var tykke tunge dører som man måtte sparke i for og få opp. Første gangen jeg hørte noe var etter en krangel jeg hadde hatt med min bror og vi gikk begge og la oss sinte. Jeg var på vei inn i drømmeland da jeg hørte noen som gikk nede og komm opp trappen stoppet opp foran min dør og min brors dør. Etter det gikk det videre opp til loftet og så ble det borte. Jeg vet at det ikke kunne ha vært noen av mine foreldre, da begge hadde lagt seg for kvelden og det kunne heller ikke være Robin da han lå i senga mi. Jeg tenkte litt over det, men så sovnet jeg. Etter at vi hadde bodd der en stund så opplevde jeg akkurat det samme hver gang min bror og jeg hadde kranglet. Og en kveld, det var på vinteren så ble min far syk.. han fikk influensa og snorket noe helt forferdelig så min mor fikk ikke sove. Enden på visa var at min mor sendte pappa inn på gjesterommet og var ganske sint. Det tok ikke 30 sek før døra for opp med et brak og det ble iskaldt i rommet. Mamma ropte på pappa igjen og ba han om å komme tilbake med en gang. Pappa kom og temperaturen ble normal igjen med en gang. Det vi har funnet ut i ettertid er at den personen som går igjen der ikke er noe særlig glad i at folk krangler etc og sier i fra når folk er uenig med da og gå igjen. Jeg har også en tendens til å være sanndrømt. Men nå har jeg skrevet så mye at jeg er nødt til å slutte eller så blir sjefen sint på meg. Kan ikke sitte lenger på nettet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 31. juli 2002 #26 Del Skrevet 31. juli 2002 Glemte å logge meg på. Det var jeg som skrev det lange innlegget over her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 1. august 2002 #27 Del Skrevet 1. august 2002 Jeg drømte en natt at en venninne kom på besøk og at jeg gikk i oppgangen fra første til leiligheten vår i 3. sammen henne. Så drømte jeg at mannen min var utro med en 19 år gammel negresse som ville smøre ham inn med fudge og slikke det av. Neste dag kom venninnen min på besøk (som avtalt) men da var callinganlegget plutselig gått i stykker så jeg måtte ned til utgangsdøren i første og slippe henne inn, og vi gikk sammen opp, akkurat som i drømmen. DA ble jeg litt nervøs, gitt!!!! (Helt sant, altså!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå