Icy Skrevet 30. desember 2004 #1 Del Skrevet 30. desember 2004 Noen som har noe å komme med? Selv har jeg bare en (heldigvis ikke selvopplevd ) De har sex og jenten utbryter... Er den inne? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 30. desember 2004 #2 Del Skrevet 30. desember 2004 Et anna navn enn den du har sex med er aldri populært.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #3 Del Skrevet 30. desember 2004 Flere jeg ikke kjenner har dårlige erfaringer med å ta opp saker av typen "har du husket å betale kloakkavgiften?" under oralsex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 30. desember 2004 #4 Del Skrevet 30. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 30. desember 2004 #5 Del Skrevet 30. desember 2004 http://www.humor911.com/innslagID.aspx?innslagID=237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 30. desember 2004 #6 Del Skrevet 30. desember 2004 Ting man ikke vil høre under sex: Oj, der kom min mann hjem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 30. desember 2004 #7 Del Skrevet 30. desember 2004 Det værste jeg hadde hørt er hvis noen hadde stønna en annens navn :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente, 33 Skrevet 30. desember 2004 #8 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg sa til eks'en min da vi skulle ha sex for første gang (med hverandre): "Hva, er det over, har du vært i meg nå?!" Det ble bedre ette rnoen ganger, men han hadde lite utstyr så ikke rart jeg ikke merket så mye... Men man burde kanskej ikke si det høyt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 30. desember 2004 #9 Del Skrevet 30. desember 2004 Nei, så liten og søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest nå Skrevet 30. desember 2004 #10 Del Skrevet 30. desember 2004 Ved oralsex: Hallooooooo......hallooooo.....halloooooo Ekko er et velkjent fenomen når man møter en virkelig slarkef****. Dette er vel ikke noe verre en påpeke at mannen har liten tiss (noe som synes å være kvinnens beste/verste våpen)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mac & cheese Skrevet 30. desember 2004 #11 Del Skrevet 30. desember 2004 Han til henne: Her burde turistforeningen ha merket litt bedre! Populært turområde hvis man skal dømme etter slitasjen på terrenget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T1Nonly Skrevet 30. desember 2004 #12 Del Skrevet 30. desember 2004 Han til henne under sexakten. "Søstra di er deiligere"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 30. desember 2004 #13 Del Skrevet 30. desember 2004 Har du lagt på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. desember 2004 #14 Del Skrevet 31. desember 2004 Hva var det du het igjen...? er vel heller ikke så hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vercetti Skrevet 31. desember 2004 #15 Del Skrevet 31. desember 2004 - "Jippi!" - "Dette er kjedelig" (resulterer fort i lyskespark og utkasting) - "Har vi alltid hatt den sprekken i taket?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #16 Del Skrevet 2. januar 2005 Etter endt samleie: "Gikk det for deg, eller?" Er han nødt til å spørre, så har det nok ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 2. januar 2005 Forfatter #17 Del Skrevet 2. januar 2005 Etter endt samleie: "Gikk det for deg, eller?" Er han nødt til å spørre, så har det nok ikke det... Tja det kan nok diskuteres. Ikke alle orgasmer som er like sterke hos jentene vettu, noen kan sikkert være mye svakere og dermed så merker kanskje ikke gutten det. Men selvfølgelig har man aktiv sex i 30 minutter og jenten er helt lydløs så kan jeg nok være enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. januar 2005 #18 Del Skrevet 2. januar 2005 Noen som har noe å komme med? Selv har jeg bare en (heldigvis ikke selvopplevd ) De har sex og jenten utbryter... Er den inne? :o Det der sa jeg hele tiden til exn min. Det verste var at han svarte "jeg veit ikke" heheh jaja Ah kom på en ting, men det var det han som sa etter sexen "å jeg er så forbanna for at jeg ikke fikk nummeret til den dama" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå