Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort

NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første gang jeg har opplevd å bli sjokkert av en kjendis som har tatt selvmord. Klarer ikke la vær å tenke at det må ha skjedd noe akutt som gjorde at twitch gjorde som han gjorde.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (2 timer siden):

Første gang jeg har opplevd å bli sjokkert av en kjendis som har tatt selvmord. Klarer ikke la vær å tenke at det må ha skjedd noe akutt som gjorde at twitch gjorde som han gjorde.

Ikke første gang for meg. Å høre at Ari Behn hadde tatt sitt liv gjorde intenst inntrykk på meg. :(

• Liker 5
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastica skrev (2 minutter siden):

Ikke første gang for meg. Å høre at Ari Behn hadde tatt sitt liv gjorde intenst inntrykk på meg. :(

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig at ingen enda har nevnt at den verdenskjente komponisten Angelo Badalamenti, mannen bak den vakre Twin Peaks-musikken, døde 11. desember.

Som kjent tok Julie Cruise - sangerinnen i "Nightingale" - livet sitt for bare noen få måneder siden.

Livet kan virke uendelig langt, men når det en dag nærmer seg slutten, ser man hvor fort tiden egentlig går, og blomstene sovner hen i vinterens evige dvale.

Endret av - Brian
  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Fantastica said:

At Ari døde var trist, men ikke overraskende :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Nutz said:

At Ari døde var trist, men ikke overraskende :( 

Det at Ari kom til å dø en dag, var sikkert da ingen av oss lever evig, men det at han døde ved å ta livet sitt var etter min mening svært uventet; det finnes utallige mennesker som sliter, hvorav ikke få forsøker å avslutte livet en eller flere ganger, uten at de faktisk dør som følge av dette.

I motsetning til Irland eller Danmark føres det ikke statistikk over antall selvmordsforsøk her i landet, men tall FHI kom med i 2016, viste at det er mellom 4000 og 6000 årlige selvmordsforsøk i Norge.

https://www.psykologforeningen.no/foreningen/aktuelt/aktuelt/hva-er-selvmordsforsoek-og-selvmord

For tiden registreres det årlig omtrent 540 selvmord i Norge, mens somatiske sykehus behandler mellom 4000 og 6000 selvmordsforsøkere årlig (FHI, 2016).

Endret av - Brian
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastica skrev (14 timer siden):

Samme :( 

- Brian skrev (13 timer siden):

Pussig at ingen enda har nevnt at den verdenskjente komponisten Angelo Badalamenti, mannen bak den vakre Twin Peaks-musikken, døde 11. desember.

Som kjent tok Julie Cruise - sangerinnen i "Nightingale" - livet sitt for bare noen få måneder siden.

Livet kan virke uendelig langt, men når det en dag nærmer seg slutten, ser man hvor fort tiden egentlig går, og blomstene sovner hen i vinterens evige dvale.

Ikke alt av dødsfall man får med seg 😕 Hvil i fred til dem :rose:

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FreezeandFawn skrev (9 timer siden):

Selvmord.

Veldig trist at han valgte å gjøre det, med kone, barn og hele pakka... Men hvem vet hva han hadde å slite med...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disco skrev (Akkurat nå):

Veldig trist at han valgte å gjøre det, med kone, barn og hele pakka... Men hvem vet hva han hadde å slite med...

Dumt man ikke får hjulpet folk før det går så langt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RachelGreen skrev (På 14.12.2022 den 17.52):

Twitch, kjent fra So you think you can dance, tiktok og kanskje aller mest som DJ-en til Ellen i Ellen DeGeneres show, er død 40 år gammel. 

Sak fra VG

huff ja. Leste det. Så trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (7 timer siden):

leste artikkelen der dst stod om dødsårsaken. Ut fra det jeg leste virker det som at det kom som lyn fra klar himmel for kona også. Enten visste hun ikke hva han slet med eller så er det noe hun har unnlatt å fortelle firdi hun ikke ønsket å deke det med andre... Trist er det uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mor til Whitney Way Thore ..."Babs"...døde for kort tid siden.
Ei særpreget og trivelig dame som kommer til å bli savnet i serien. :( r.i.p. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Mor til Whitney Way Thore ..."Babs"...døde for kort tid siden.
Ei særpreget og trivelig dame som kommer til å bli savnet i serien. :( r.i.p. 

Søkte opp babs og det står at hun døde i 2018 :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...