Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort

NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tabris skrev (9 minutter siden):

Even Rognlien er død. Kanskje mange som ikke vet hvem han er, men jeg har hørt mye på P4 i mange år så jeg syntes det var trist. :dagens-rose:

https://www.dagbladet.no/kjendis/p4-profil-er-dod/77634894

Herregud så trist og så altfor tidlig :dagens-rose: Så ung :trist:Har hørt mye på P4 jeg også og husker han godt. En av mine første jobber var på et lager og da hørte vi på P4 hele dagen og jeg hørte ofte på midt i trafikken på vei hjem. Lenge siden jeg har hørt på radio nå da. 

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Rognlien  :dagens-rose:

Har hørt utallige timer på P4 og Midt i Trafikken, og kost meg glugg med Evens humor. Det blir et stort savn! 
Snakket med han på telefonen en gang i forbindelse med en konkurranse på P4 - var helt starstruck etterpå... :sjenert:

:trist:

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (1 time siden):

Even Rognlien er død. Kanskje mange som ikke vet hvem han er, men jeg har hørt mye på P4 i mange år så jeg syntes det var trist. :dagens-rose:

Jeg så det også nå nettopp. Det er trist at han gikk bort så tidlig, han ble jo ikke 50 år engang. 

Har hørt mye på P4 gjennom mange år og Even er en av favorittene. Blir skikkelig lei av musikken der, men hører ofte på P4 pga de som jobber der. 

:dagens-rose: 🕯️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tabris skrev (6 timer siden):

Veldig trist. Jeg hørte også mye på P4 i sin tid, og programmene hans. Alt for tidlig. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Roadrunner said:

Even Rognlien  :dagens-rose:

Har hørt utallige timer på P4 og Midt i Trafikken, og kost meg glugg med Evens humor. Det blir et stort savn! 
Snakket med han på telefonen en gang i forbindelse med en konkurranse på P4 - var helt starstruck etterpå... :sjenert:

:trist:

Står det skrevet noe om hva han døde av?  Trist. Altfor ung ❤️

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Rognlien gjorde Midt i Trafikken til et bra radioprogram og han hadde en humoristisk måte å lede programmet på. Stemmen hans vil bli savnet.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 minutt siden):

Står det hva han døde av?  Trist. Altfor ung ❤️

Et lite googlesøk fører til en avisartikkel fra 2018 og overskriften at han var erklært frisk etter kreftoporasjon, så da var det kanskje kreft da?

Moderator må gjerne slette om dette regnes som spekulasjoner 

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, MarianneE said:

Even Rognlien gjorde Midt i Trafikken til et bra radioprogram og han hadde en humoristisk måte å lede programmet på. Stemmen hans vil bli savnet.

Han vil bli savnet. ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (33 minutter siden):

Et lite googlesøk fører til en avisartikkel fra 2018 og overskriften at han var erklært frisk etter kreftoporasjon, så da var det kanskje kreft da?

Moderator må gjerne slette om dette regnes som spekulasjoner 

Det var ikke den Even rognlien. Den det står om med kreft var en som den gangen var 57 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eloise12345 skrev (43 minutter siden):

Står det skrevet noe om hva han døde av?  Trist. Altfor ung ❤️

På den «artikkelen» (jeg husker ikke rett ord her) som sjefen i P4 skrev så sto det kort tids sykdom hvertfall. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Toralv Maurstad er død. :(  

Å nei 😢 Jeg visste at dette ville skje en dag siden han var såpass gammel og han tross alt har hatt to hjerneslag de siste årene men jeg håpte likevel at han ville klare å leve bra i noen få år til ❤️

Jeg så Toralv først som liten unge i Hotel Cæsar og jeg har siden den gang hatt sansen for han, Jeg har ikke sett på filmer og serier han har vært med i fra før den tid men rollen som Georg var såpass bra at jeg fikk mye respekt for han som skuespiller, han virket også som en snill og hyggelig person ❤️

Hvil i fred Toralv Maurstad :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Toralv Maurstad er død. :(  

Nei, så trist :trist: Hvil i fred og takk for alt :dagens-rose:

Ikke mange igjen av de gode gamle nå... Elsa Lystad lever jo fortsatt, men hun er dement :( Kari Simonsen er 85. Ellers er det ikke mange igjen. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist. Jeg husker han fra mange roller, men best som Peer Gynt.

Hvil i fred Toralf Maurstad, en av våre beste skuespillere.⚘

Endret av Oppland
Slettet et ord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...