Freyja Valkyrie Skrevet 11. juli #2041 Del Skrevet 11. juli Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Nok en kjent person sier takk for seg. Shelley Duvall... https://www.dagbladet.no/kjendis/the-shining-skuespilleren-er-dod/81669042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. juli #2042 Del Skrevet 11. juli Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Syk? Psykisk https://abcnews.go.com/Entertainment/sick-shelley-duvall-battling-mental-illness/story?id=43606407 Tror hun hadde det litt bedre mot slutten da, fant en nyere artikkel hvor hun hadde begynt som skuespiller igjen, synd hun døde kort tid etter 😕 https://www.nytimes.com/2024/04/25/style/shelley-duvall.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. juli #2043 Del Skrevet 11. juli Freyja Valkyrie skrev (3 minutter siden): Kun et par år eldre enn meg... Husker godt den serien. Ser hunden hans ble funnet død med i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 11. juli #2044 Del Skrevet 11. juli Cid skrev (9 minutter siden): Ser hunden hans ble funnet død med i bilen Fælt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. juli #2045 Del Skrevet 13. juli Tysk-amerikanske Ruth Westheimer - kjent som Dr. Ruth - er død, 96 år gammel, skriver nyhetsbyrået AP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juli #2046 Del Skrevet 14. juli Den amerikanske fitness-guruen Richard Simmons er død 76 år gammel https://www.vg.no/nyheter/i/1MM7kq/tmz-fitness-guru-richard-simmons-76-er-doed 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 14. juli #2047 Del Skrevet 14. juli Shannon Doherty Har i grunn ventet på det, hun har kjempet lenge. Charmed var barndommen min 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juli #2048 Del Skrevet 14. juli Fame skrev (Akkurat nå): Shannon Doherty Har i grunn ventet på det, hun har kjempet lenge. Charmed var barndommen min Visste ikke at hun var syk en gang Alt for ungt å dø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 14. juli #2049 Del Skrevet 14. juli Cid skrev (1 minutt siden): Visste ikke at hun var syk en gang Alt for ungt å dø! Fikk vel kreft helt tilbake til 2015, men har siste tiden blitt stage 4 og uhelbredelig. Jeg har fulgt hun hele veien 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juli #2050 Del Skrevet 14. juli Fame skrev (2 minutter siden): Fikk vel kreft helt tilbake til 2015, men har siste tiden blitt stage 4 og uhelbredelig. Jeg har fulgt hun hele veien Hun ble vel helt knust når Luke Perry døde husker å ha lest at hun slet veldig med det 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 14. juli #2051 Del Skrevet 14. juli Fame skrev (24 minutter siden): Shannon Doherty Har i grunn ventet på det, hun har kjempet lenge. Charmed var barndommen min Stakkar! Hun har jo vært syk lenge 😢 https://www.nettavisen.no/kjendis/shannen-doherty-53-er-dod/s/5-95-1915523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. juli #2052 Del Skrevet 14. juli (endret) Fame skrev (1 time siden): Shannon Doherty Har i grunn ventet på det, hun har kjempet lenge. Charmed var barndommen min Selv om det var forventet, var dette bare triste. Hvil i fred ❤️🌹 Endret 14. juli av Freyja Valkyrie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 14. juli #2053 Del Skrevet 14. juli Så trist å høre at Shannen Doherty er død. Brenda og Dylan var favorittene mine i Beverly Hills, nå er begge borte. 😢 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. juli #2054 Del Skrevet 14. juli MoKath skrev (4 minutter siden): Så trist å høre at Shannen Doherty er død. Brenda og Dylan var favorittene mine i Beverly Hills, nå er begge borte. 😢 Var Dylan spilt av Luke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 14. juli #2055 Del Skrevet 14. juli Åh, nå kommer det til å florere med minneinnhold av "Dylan og Brenda" ❤️💔. Jeg nynnet på vignetten til Beverly Hills 90210 på automatikk.. Det kom ikke så utav det blå, men likevel.... 💔💔💔 Hvil i fred, Shannon Doherty ❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. juli #2056 Del Skrevet 14. juli Cid skrev (5 minutter siden): Var Dylan spilt av Luke? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. juli #2057 Del Skrevet 14. juli Fryktelig trist med Shannen Doherty, men dessverre ikke uventet Den jævla kreften, altså! Hvil i fred ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 14. juli #2058 Del Skrevet 14. juli Så trist med Shannen Doherty. Rart hvordan ukjente personers død kan treffe så hardt. Har fulgt henne litt opp igjennom årene med kreft. Jeg syntes hun var bra både i Beverly Hills 90210 og Charmed. Hver gang jeg hører "Losing My Religion" tenker jeg på Brenda etter at det ble slutt mellom henne og Dylan. ❤️ Hvil i fred ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 14. juli #2059 Del Skrevet 14. juli Så trist med Shannen Doherty. Nå er både Brenda og Dylan borte… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 15. juli #2060 Del Skrevet 15. juli Mmmwhatever skrev (14 timer siden): Så trist med Shannen Doherty. Nå er både Brenda og Dylan borte… Hva døde han av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå