Cid Skrevet 13. september #2101 Del Skrevet 13. september Den amerikanske skuespilleren og sønnen til Steve McQueen, Chad McQueen er død 63 år gammel https://www.tv2.no/underholdning/karate-kid-stjerne-chad-mcqueen-er-dod/16996780/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 13. september #2102 Del Skrevet 13. september Cid skrev (1 time siden): Den amerikanske skuespilleren og sønnen til Steve McQueen, Chad McQueen er død 63 år gammel https://www.tv2.no/underholdning/karate-kid-stjerne-chad-mcqueen-er-dod/16996780/ Det var trist å lese. Altfor tidlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. september #2103 Del Skrevet 25. september Eduardo Xol er død 58 år gammel https://deadline.com/2024/09/eduardo-xol-dead-extreme-makeover-home-edition-designer-1236099259/ Jeg husker han godt som en av designerne i Ekstrem Opussing, så mye på den serien i løpet av de årene den gikk så jeg husker godt alle fra teamet ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. september #2104 Del Skrevet 25. september Husker han jeg også. Trist å høre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #2105 Del Skrevet 26. september Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Husker han jeg også. Trist å høre. Synd dem ikke viser den serien noen plass lenger, skulle gjerne hatt gjensyn med gamle episoder 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september #2106 Del Skrevet 26. september Cid skrev (2 timer siden): Synd dem ikke viser den serien noen plass lenger, skulle gjerne hatt gjensyn med gamle episoder Jo, det var trivelig den gangen, men...det hadde en bakside også...de fattige som fikk huset hadde jo ikke penger til å vedlikeholde, så noen mistet husene igjen. Det å sette opp et luksushus i et fattig strøk kan skape misunnelse og hat. Det er mye som kan gå galt, som ikke de tenkte på i serien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #2107 Del Skrevet 26. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jo, det var trivelig den gangen, men...det hadde en bakside også...de fattige som fikk huset hadde jo ikke penger til å vedlikeholde, så noen mistet husene igjen. Det å sette opp et luksushus i et fattig strøk kan skape misunnelse og hat. Det er mye som kan gå galt, som ikke de tenkte på i serien. De ville jo bare hjelpe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september #2108 Del Skrevet 26. september Cid skrev (34 minutter siden): De ville jo bare hjelpe. Ja, de ville det. I know. Jeg er ikke "amerikansk" i tankegangen, så jeg ville aldri ha laget så digre og luksuriøse boliger til folk. Størrelsen på stua trenger jo ikke å kunne inneholde en fotballbane, pluss femten meter opp til taket og plass til mange biler, hester og andre ting som en egentlig ikke har bruk for. Å få det bedre enn det en hadde må jo være målet. Å ha det bra som familie, nok plass, penger til å betale regninger og jeg husker at noen av ungene fikk dekket videregående utdanning...det er jo en bra ting. Håper de klarte å få brukt det og fullføre...så de fikk en bedre jobb etterpå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september #2109 Del Skrevet 26. september Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ja, de ville det. I know. Jeg er ikke "amerikansk" i tankegangen, så jeg ville aldri ha laget så digre og luksuriøse boliger til folk. Størrelsen på stua trenger jo ikke å kunne inneholde en fotballbane, pluss femten meter opp til taket og plass til mange biler, hester og andre ting som en egentlig ikke har bruk for. Å få det bedre enn det en hadde må jo være målet. Å ha det bra som familie, nok plass, penger til å betale regninger og jeg husker at noen av ungene fikk dekket videregående utdanning...det er jo en bra ting. Håper de klarte å få brukt det og fullføre...så de fikk en bedre jobb etterpå. Det var jo fortsatt et gratis hus så i verste fall kunne de solgt det og kjøpt noe mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 26. september #2110 Del Skrevet 26. september Skuespiller Marit Hamdahl er død RIP Hun ble 79 år gammel. https://www.dagbladet.no/kjendis/skuespiller-marit-hamdahl-er-dod/81995739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. september #2111 Del Skrevet 27. september Maggie Smith - 89 år gammel 💔 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 27. september #2112 Del Skrevet 27. september Maggie Smith (89) er død. Vår alles kjære Professor McSnurp/Mrs McGonagall i Harry Potter. Hvil i fred, og takk for magien🪄 https://www.vg.no/nyheter/i/63Xq8r/ap-skuespiller-maggie-smith-er-doed 3 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 27. september #2113 Del Skrevet 27. september (endret) DAME MAGGIE SMITH 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Endret 27. september av Sugar&Spice 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Jenny* Skrevet 27. september #2114 Del Skrevet 27. september Titania skrev (28 minutter siden): Maggie Smith - 89 år gammel 💔 For et liv, for en karriere! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibliotekaren Skrevet 27. september #2115 Del Skrevet 27. september Turkis Sau skrev (1 time siden): Maggie Smith (89) er død. Vår alles kjære Professor McSnurp/Mrs McGonagall i Harry Potter. Hvil i fred, og takk for magien🪄 https://www.vg.no/nyheter/i/63Xq8r/ap-skuespiller-maggie-smith-er-doed Nå gråter jeg 😢 utrolig trist! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. september #2116 Del Skrevet 27. september Vil aldri glemme henne som rektoren i Harry Potter ❤️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 27. september #2117 Del Skrevet 27. september *Jenny* skrev (1 time siden): For et liv, for en karriere! Hun var fabelaktig ❤️. Fantastisk skuespillerinne 🥳🥳🥳. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. september #2118 Del Skrevet 27. september Her satte det i gang en akutt foss av følelser. Tårene renner... 😢 Hun har alltid vært ei fenomenal dame. r.i.p. Det er som at jeg kjenner henne bedre enn min egen familie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. september #2119 Del Skrevet 27. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Her satte det i gang en akutt foss av følelser. Tårene renner... 😢 Hun har alltid vært ei fenomenal dame. r.i.p. Det er som at jeg kjenner henne bedre enn min egen familie. Så mange store som har forlatt oss de siste årene 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 27. september #2120 Del Skrevet 27. september Maggie Smith Selveste Minerva McSnurp ❤️ Takk for all magien! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå