Cid Skrevet 25. november 2023 #1721 Del Skrevet 25. november 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): ...men de føler vel for å fortsette og har restaurert seg selv såpass at de kjenner seg i form til å lage musikk, spille konserter og turnere. Det er det ikke alle som gjør oppi åra. Tenk å orke å holde på med band i over 60 år 😮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor_Meg Skrevet 25. november 2023 #1722 Del Skrevet 25. november 2023 Veldig trist! Jeg satt faktisk og hørte på "En bitteliten funklende stjerne" da nyheten kom. 💔 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 25. november 2023 #1723 Del Skrevet 25. november 2023 Ja... da ble det et mollstemt "ra-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta" i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 25. november 2023 #1724 Del Skrevet 25. november 2023 😢Hvil i fred Yngvar Numme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. november 2023 #1725 Del Skrevet 25. november 2023 Cid skrev (15 minutter siden): Tenk å orke å holde på med band i over 60 år 😮 Stones kommer til å holde på til de er 100. Helt rå de gutta der Lillemor_Meg skrev (14 minutter siden): Veldig trist! Jeg satt faktisk og hørte på "En bitteliten funklende stjerne" da nyheten kom. 💔 Ja, kjempetrist De forsvinner en etter en Ååå, den sangen er så fin. Hadde en julekassett med Dizzie Tunes da jeg var liten og der var den sangen. Jeg likte den så godt. Var også noen mus som snakket og lo som jeg syntes var sååå morsomme 🐭🐭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. november 2023 #1726 Del Skrevet 25. november 2023 Cid skrev (29 minutter siden): Tenk å orke å holde på med band i over 60 år 😮 De som har holdt på så lenge har ingen annen utdannelse. Det er jobben deres og det de kan og er gode på. Omtrent som Kong Harald. Helt konge til han dør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 25. november 2023 #1727 Del Skrevet 25. november 2023 Yngvar Numme var nesten som dødsfallet til Jahn Teigen. Tristere enn mange andre fordi de har vært med en så stor del av barndommen og opp i voksenlivet. Hvil i fred, Numme. Du gledet mange opp gjennom mange år. ❤️ ("får jeg ta på knallert'n din?" "er'u rein på henda 'a?") var det første som dukket opp i hukommelsen når jeg tenker på Y.Numme nå. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 25. november 2023 #1728 Del Skrevet 25. november 2023 Kjempetrist med Yngvar Numme. Kanskje Norges morsomste mann etter at Heide-Steen og Wesenlund døde. Alltid hatt innmari sansen for Numme, spesielt juleplata til Dizzie Tunes har vært med meg i mange år. Min favorittsketsj med Yngvar Numme tror jeg er den med han og Grethe Kausland som har vært i bryllup og han er passe bedugget. «Harru Titralac?» «Nei.» »Harru Bengalack ‘a?» ❤️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. november 2023 #1729 Del Skrevet 25. november 2023 Polly Ester skrev (18 minutter siden): Yngvar Numme var nesten som dødsfallet til Jahn Teigen. Tristere enn mange andre fordi de har vært med en så stor del av barndommen og opp i voksenlivet. Hvil i fred, Numme. Du gledet mange opp gjennom mange år. ❤️ ("får jeg ta på knallert'n din?" "er'u rein på henda 'a?") var det første som dukket opp i hukommelsen når jeg tenker på Y.Numme nå. En jeg husker jeg reagerte ganske sterkt på at døde var Jan Werner, alt for ungt 😢 og musikken hans var så fin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 25. november 2023 #1730 Del Skrevet 25. november 2023 Morten Omlid, sentral i det norske blues-miljøet, både som gitarist i "Spoonful of blues" og"Damer i blues", han underviste også i blues ved Universitetet Sørost-Norge og Little Steven's Blues School. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet 28. november 2023 #1731 Del Skrevet 28. november 2023 Charlie Munger er død. Han ble 99 år gammel. Berkshire Hathaways medgrunnlegger og Warren Buffets side-kick og alter ego. https://www.wsj.com/finance/investing/charlie-munger-berkshire-hathaway-dead-74d476a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 30. november 2023 #1732 Del Skrevet 30. november 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. november 2023 #1733 Del Skrevet 30. november 2023 Men kjære vene da. Det var triste nyheter. r.i.p. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 30. november 2023 #1734 Del Skrevet 30. november 2023 (endret) .,. Endret 30. november 2023 av Athena Freyja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 30. november 2023 #1735 Del Skrevet 30. november 2023 MiominMio skrev (4 timer siden): Så alt for ung til å forlate denne verden. Sov godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. november 2023 #1736 Del Skrevet 30. november 2023 Nå treffer han sin sangvenninne og de kan fortsette i et annet lokale. Kirsty MacColl var en flott artist hun også. https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/24905911/who-kirsty-maccoll-singer-fairytale-of-new-york/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. november 2023 #1737 Del Skrevet 30. november 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nå treffer han sin sangvenninne og de kan fortsette i et annet lokale. Kirsty MacColl var en flott artist hun også. https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/24905911/who-kirsty-maccoll-singer-fairytale-of-new-york/ Var de i band sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. november 2023 #1738 Del Skrevet 30. november 2023 Nei, ikke akkurat i et band tror jeg, men de var gode venner og sang sammen innimellom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 30. november 2023 #1739 Del Skrevet 30. november 2023 (endret) Den vakreste julesangen ❤️ Endret 1. desember 2023 av Tough cookie 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. desember 2023 #1740 Del Skrevet 1. desember 2023 Den amerikanske skuespillerinnen Frances Sternhagen er død 93 år gammel. https://deadline.com/2023/11/frances-sternhagen-dead-obituary-1235642466/ Dette var triste nyheter husker henne godt fra rollen sin i TV-serien The Closer som moren til Brenda, jeg så henne også i Akutten for noen år siden når jeg så igjennom den serien og der spilte hun bestemoren til John Carter. Jeg synes hun gjorde en god jobb i begge seriene! R.I.P 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå