Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort

NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Det var ikke min serie, men er det noen Home and Away-fans her? Johnny Ruffo er død. 
https://www.dagbladet.no/kjendis/home-and-away-stjerne-dod/80491913

Så grusomt! 😢 Han var en av mine favoritter når han var med ❤️ Jeg visste at han var syk men jeg trodde at han var blitt bedre :(  

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker henne fra oppslag og hjemme-hos-reportasjer i ukebladene. Virket som at de passet godt sammen. 
                                                                                 r.i.p. :levendelys: :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DelvisPresley skrev (På 29.10.2023 den 22.39):

Rart å tenke på at mannen bak karakteren Mr. Heckles fremdeles er i live mens Matthew Perry ikke, som er 32 år yngre..

Chandler fryktet å bli ensom og dø alene som Mr. Heckles, og så skjedde det i virkeligheten. På en måte.

Vet ikke om han hadde noen partner, men han hadde vel ingen barn. Men han hadde i hverfall millioner av venner verden over. Det er det ingen tvil om.

Er fortsatt veldig lei meg pga denne nyheten. Friends har betydd mye for meg opp igjennom årene, og Chandler var definitivt den morsomste når man ser serien under ett.

Dersom noe er rart, er det at folk dør og Keith Richards fortsatt lever.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oijj....en av de store i norsk underholdning. Dizzie Tunes var kjempegode på sine felt. r.i.p. :( 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Oijj....en av de store i norsk underholdning. Dizzie Tunes var kjempegode på sine felt. r.i.p. :( 

Ser at 3 av de 5 fra bandet er døde nå :(

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Det må bli ensomt å sitte igjen når de andre drar videre. De har omtrent levd et helt liv sammen. 
Kjenner hverandre like godt som ektefolk gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Ser at 3 av de 5 fra bandet er døde nå :(

De startet jo faktisk i 1959. Er en stund siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

parmanoia skrev (2 minutter siden):

De startet jo faktisk i 1959. Er en stund siden. 

Ja er sykt lenge siden! Lurer på hvorfor de ga seg allerede på starten av 2000 tallet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (5 minutter siden):

Ja er sykt lenge siden! Lurer på hvorfor de ga seg allerede på starten av 2000 tallet. 

Fordi verden forandrer seg og nye mennesker blir født; de vil ha en annen type underholdning og de vil ha det på en helt annen måte. Den gamle tiden og idèene ble litt oppbrukt og folkene i bandet ble eldre. De var kjempeaktive og populære. En bør gi seg når en er solid på toppen, så blir det det folk husker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 time siden):

Yngvar Numme er død 😢

Han var jeg forelsket i da jeg var liten 🤭 Satt og digget rattata-plata og studerte coveret. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Fordi verden forandrer seg og nye mennesker blir født; de vil ha en annen type underholdning og de vil ha det på en helt annen måte. Den gamle tiden og idèene ble litt oppbrukt og folkene i bandet ble eldre. De var kjempeaktive og populære. En bør gi seg når en er solid på toppen, så blir det det folk husker. 

Kanskje for eksempel Rolling Stones burde gjort det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Kanskje for eksempel Rolling Stones burde gjort det samme?

...men de føler vel for å fortsette og har restaurert seg selv såpass at de kjenner seg i form til å lage musikk,
spille konserter og turnere. Det er det ikke alle som gjør oppi åra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...