Honey Dew Skrevet 29. oktober 2023 #1681 Del Skrevet 29. oktober 2023 Politiet sier nå at han druknet som følge av et hjerteinfarkt eller noe annet som hadde med hjertet å gjøre. De har ikke funnet spor av alkohol eller narkotika i kroppen hans. 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 29. oktober 2023 #1682 Del Skrevet 29. oktober 2023 Trist, elsket han i rollen som Chandler ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatyP Skrevet 29. oktober 2023 #1683 Del Skrevet 29. oktober 2023 «The One Where We Lost A Friend» RIP Matthew Perry💔🥀 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 29. oktober 2023 #1684 Del Skrevet 29. oktober 2023 💔 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 29. oktober 2023 #1685 Del Skrevet 29. oktober 2023 Honey Dew skrev (5 timer siden): Politiet sier nå at han druknet som følge av et hjerteinfarkt eller noe annet som hadde med hjertet å gjøre. De har ikke funnet spor av alkohol eller narkotika i kroppen hans. Det er nok på grunn av langvarig bruk av opiater og alkohol som er grunnen til at hjertet ikke tåler så mye Uten å spekulere for mye 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 29. oktober 2023 #1686 Del Skrevet 29. oktober 2023 Rart å tenke på at mannen bak karakteren Mr. Heckles fremdeles er i live mens Matthew Perry ikke, som er 32 år yngre.. Chandler fryktet å bli ensom og dø alene som Mr. Heckles, og så skjedde det i virkeligheten. På en måte. Vet ikke om han hadde noen partner, men han hadde vel ingen barn. Men han hadde i hverfall millioner av venner verden over. Det er det ingen tvil om. Er fortsatt veldig lei meg pga denne nyheten. Friends har betydd mye for meg opp igjennom årene, og Chandler var definitivt den morsomste når man ser serien under ett. 2 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober 2023 #1687 Del Skrevet 29. oktober 2023 DelvisPresley skrev (2 minutter siden): Rart å tenke på at mannen bak karakteren Mr. Heckles fremdeles er i live mens Matthew Perry ikke, som er 32 år yngre.. Chandler fryktet å bli ensom og dø alene som Mr. Heckles, og så skjedde det i virkeligheten. På en måte. Vet ikke om han hadde noen partner, men han hadde vel ingen barn. Men han hadde i hverfall millioner av venner verden over. Det er det ingen tvil om. Er fortsatt veldig lei meg pga denne nyheten. Friends har betydd mye for meg opp igjennom årene, og Chandler var definitivt den morsomste når man ser serien under ett. Ser han hadde flere søskne så kanskje noen onkelbarn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 29. oktober 2023 #1688 Del Skrevet 29. oktober 2023 Cid skrev (8 minutter siden): Ser han hadde flere søskne så kanskje noen onkelbarn? Ja, leste nå at han har 5 halvsøsken. Så da er han nok onkel til noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober 2023 #1689 Del Skrevet 29. oktober 2023 DelvisPresley skrev (9 minutter siden): Ja, leste nå at han har 5 halvsøsken. Så da er han nok onkel til noen. Stort tap i hvert fall jeg så han for noen år siden i The Good Fight og jeg syntes han fortsatt hadde det i seg, en veldig god skuespiller! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 29. oktober 2023 #1690 Del Skrevet 29. oktober 2023 Han ga ut sjølvbiografi for nokre år sidan om livet sitt. Der fortel han bl a at han vart avhengig av alkohol som 14åring. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 29. oktober 2023 #1691 Del Skrevet 29. oktober 2023 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. oktober 2023 #1692 Del Skrevet 30. oktober 2023 huff så det nettopp på fb. Utrolig trist 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. oktober 2023 #1693 Del Skrevet 31. oktober 2023 Trommeslageren Aaron Spears er død 47 år gammel. https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/wAzGn1/ariana-grande-i-sorg-trommeslageren-hennes-aaron-spears-er-doed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 1. november 2023 #1694 Del Skrevet 1. november 2023 Skuespilleren Tyler Christopher døde 50 år gammel. Jeg kjenner ham fra General Hospital og Charmed (bare en episode da men) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november 2023 #1695 Del Skrevet 6. november 2023 Skuespilleren Evan Ellingson er død 35 år gammel https://www.nettavisen.no/kjendis/tmz-tidligere-barnestjerne-funnet-dod/s/5-95-1438261 Dette var triste nyheter jeg husker han godt fra serien Complete Savages og i CSI Miami, alt for ungt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. november 2023 #1696 Del Skrevet 6. november 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Skuespilleren Evan Ellingson er død 35 år gammel https://www.nettavisen.no/kjendis/tmz-tidligere-barnestjerne-funnet-dod/s/5-95-1438261 Dette var triste nyheter jeg husker han godt fra serien Complete Savages og i CSI Miami, alt for ungt Ja det var trist så mye på CSI Miami ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november 2023 #1697 Del Skrevet 6. november 2023 Maskinfører skrev (24 minutter siden): Ja det var trist så mye på CSI Miami ☹️ Dumt at han sluttet å dukke opp etterhvert, jeg likte å se de utvikle det far og sønn forholdet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. november 2023 #1698 Del Skrevet 6. november 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Dumt at han sluttet å dukke opp etterhvert, jeg likte å se de utvikle det far og sønn forholdet. Ja det gjorde jeg også fin serie det ser den når jeg er hos min far på Sykehjemmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november 2023 #1699 Del Skrevet 6. november 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjorde jeg også fin serie det ser den når jeg er hos min far på Sykehjemmet Er han CSI fan? Jeg likte NY serien best, håper den serien får en comeback på samme måte som med CSI Vegas. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 7. november 2023 #1700 Del Skrevet 7. november 2023 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå