Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort

NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JuliaKepler skrev (5 timer siden):

Drukning.. Typ måten Whitney Houston og datter døde..? Det hadde iallfall alt med rus å gjøre.. Uten å ønske å spekulere…..

Jeg tenker det samme. Men utrolig trist er det uansett. 😞 Jeg ble skikkelig lei meg. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist dette var å våkne til😢🌹❤️ Som flere skriver gikk dette virkelig inn på meg🥺 Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett Friends og gud som jeg gråt meg gjennom gjenforeningen, ble så rørt. Det er så tydelig gjennom serien når Matthew har dårlige og gode perioder ifht rusen, hadde alltid et ekstra ❤️ for han. Og lo alltid ekstra godt av hans mange fantastiske kommentarer. Hvil i fred, du er med oss i ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (5 timer siden):

Sjeldent at kjendiser som dør går inn på meg, men dette gjorde det..

Samme her. Ble helt satt ut 😭

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok den der gjorde faktisk vondt. Jeg gråter liksom, har ikke grått over kjendisers bortgang siden Michael Jackson og Patrick Swayze 🥺💔

• Liker 2
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk nyheten om Matthew Perry NÅ via Nyhetskanalen. 

Jeg stivnet og fikk frysninger på hele kroppen. Det der gjorde inntrykk. Skikkelig også. Har enda frysninger.

Kanskje en av de beste TV-karakterene jeg noensinne har sett. Chandler var halve Friends. Seriøst. Uten Chandler hadde ikke Friends vært like interessant. Og det i en serie som jeg har sett kanskje 10 ganger, og sikkert skal se 10 nye ganger, og betyr veldig mye for meg. 

Det blir rart å se Friends nå vell viten om at Chandler er død. Det kaster et nytt syn på serien. 
Tror at mange nå vil se serien på nytt igjen, og at serien kommer til å trende framover.

Han levde et tøft liv, stakkars. Synd at dette livet skjedde han, uten at han kom seg ut av problemene. 

Hvil i fred, Perry. 💔

Endret av Bombasi
  • Liker 2
  • Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (3 minutter siden):

Fikk nyheten om Matthew Perry NÅ via Nyhetskanalen. 

Jeg stivnet og fikk frysninger på hele kroppen. Det der gjorde inntrykk. Skikkelig også. Har enda frysninger.

Kanskje en av de beste TV-karakterene jeg noensinne har sett. Chandler var halve Friends. Seriøst. Uten Chandler hadde ikke Friends vært like interessant. Og det i en serie som jeg har sett kanskje 10 ganger, og sikkert skal se 10 nye ganger, og betyr veldig mye for meg. 

Han levde et tøft liv, stakkars. Synd at dette livet skjedde han, uten at han kom seg ut av det. 

Hvil i fred, Perry. 💔

Så ung fortsatt, knapt eldre enn foreldrene mine :(   

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjorde vondt. Begynte å gråte når jeg så nyheten om Matthew når jeg våknet i dag♥️ Friends går fortsatt på repeat hjemme hos meg, elsker den serien!

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trubadur skrev (3 minutter siden):

Veldig trist. Matthew Perry. 💔

Nå har vi mistet begge Perry skuespillerne :( 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se Friends igjen nå kommer til å føles rart og veldig vondt 😔 Vite at Matthew ikke er her med oss lenger. Could this BE any more sad 😭 

• Liker 1
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for latteren, Matthew Perry 💔🥀

Jeg var i 20-årene når Friends gikk på tv på 90-tallet. Kjemien de 6 hadde på skjermen føltes så ekte. Jeg håper det stemte i virkeligheten også. Tror mange skulle ønske de hadde en slik vennegjeng ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fryktelig trist :gråter: Begynte å gråte da jeg leste det før jeg sovnet i natt og da jeg våknet i morges håpet jeg det hele bare var en vond drøm, men nei 💔 Friends var ungdomstid og ung voksentid for meg og jeg ønsket så at jeg hadde en sånn vennegjeng. Fryktelig vondt å vite hvor tøft og vondt han har har hatt det også og den lange kampen for å bli rusfri. Det blir rart og trist å se Friends igjen nå og vite at den morsomste og beste av dem alle er død :trist: 

Takk for latteren og gleden, Matthew 💔🥀

Endret av jukkapalme
  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er sjeldent det at kjendiser går bort går inn på meg, men Matthew Perry merket jeg at var skikkelig trist. Hvil i fred!

Skal binge Friends enda en gang i hans minne utover vinteren.

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Det er så fryktelig trist :gråter: Begynte å gråte da jeg leste det før jeg sovnet i natt og da jeg våknet i morges håpet jeg det hele bare var en vond drøm, men nei 💔 Friends var ungdomstid og ung voksentid for meg og jeg ønsket så at jeg hadde en sånn vennegjeng. Fryktelig vondt å vite hvor tøft vondt han har har hatt det også og den lange kampen for å bli rusfri. Det blir rart og trist å se Friends igjen nå og vite at den morsomste og beste av dem alle er død :trist: 

Takk for latteren og gleden, Matthew 💔🥀

Nå vil vi aldri få en oppfølger serie heller med alle skuespillerne :( eller en film, en av delene hadde vært veldig kjekt og man kunne fått sett hva de alle drev på med 20 år senere, men det går ikke an nå uten Matthew 💔

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (41 minutter siden):

Nå vil vi aldri få en oppfølger serie heller med alle skuespillerne :( eller en film, en av delene hadde vært veldig kjekt og man kunne fått sett hva de alle drev på med 20 år senere, men det går ikke an nå uten Matthew 💔

Nei :trist: Enig i at det hadde vært fint, men det går jo ikke nå. Og det å få en annen skuespiller til å spile Chandler hadde bare blitt feil. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Nei :trist: Enig i at det hadde vært fint, men det går jo ikke nå. Og det å få en annen skuespiller til å spile Chandler hadde bare blitt feil

Sånt synes jeg er forkastelig når det skjer etter en skuespillers bortgang, da synes jeg man heller burde ta livet av karakteren og la karakteren få hvile i fred med ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...