Lorieen Skrevet 29. oktober 2023 #1641 Del Skrevet 29. oktober 2023 Herlighet, nå ble jeg ordentlig lei meg. Hvil i fred, Chandler. 😭 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. oktober 2023 #1642 Del Skrevet 29. oktober 2023 Huff, dette var fryktelig trist og altfor tidlig 💔 Han var min favoritt i Friends. Hvil i fred, «Chandler» ♥️ 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober 2023 #1643 Del Skrevet 29. oktober 2023 JuliaKepler skrev (18 minutter siden): Chandler Bing. Matthew Perry. Det var skikkelig trist. Måtte sette meg ned. 90 millioner kr, og klarte sannsynligvis ikke å bli nykter likevel. Rip. https://www.vg.no/rampelys/i/zEK3bO/medier-matthew-perry-er-doed Nei! Så grusomt 😢 Jeg vokste opp med Friends serien og jeg synes han var en av de beste i serien! Jeg har sett han i andre serier med, senest i The Good Fight for noen år siden. Så tragisk 💔 Måtte han hvile i fred 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober 2023 #1644 Del Skrevet 29. oktober 2023 Hensatt skrev (12 minutter siden): Lyn og lyn fru blom. Han har vel overlevd noen overdoser opp gjennom, så ikke helt uventet. Han hadde sagt i 2022 at han hadde vært edru i 18 måneder så man hadde grunn til å tro at det gikk mot bedre tider, sånn ble det nå ikke 🥺 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 29. oktober 2023 #1645 Del Skrevet 29. oktober 2023 Sies Matthew døde av drukning, så kanskje ikke noe med rus å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 29. oktober 2023 #1646 Del Skrevet 29. oktober 2023 (endret) Det var en jævlig nyhet.. "Could this BE any sadder?" Endret 29. oktober 2023 av DelvisPresley 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuliaKepler Skrevet 29. oktober 2023 #1647 Del Skrevet 29. oktober 2023 (endret) delias skrev (5 timer siden): Sies Matthew døde av drukning, så kanskje ikke noe med rus å gjøre? Drukning.. Typ måten Whitney Houston og datter døde..? Det hadde iallfall alt med rus å gjøre.. Uten å ønske å spekulere….. Endret 29. oktober 2023 av JuliaKepler 5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest431 Skrevet 29. oktober 2023 #1648 Del Skrevet 29. oktober 2023 Hensatt skrev (26 minutter siden): Lyn og lyn fru blom. Han har vel overlevd noen overdoser opp gjennom, så ikke helt uventet. Riktig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 29. oktober 2023 #1649 Del Skrevet 29. oktober 2023 Fryktelig trist, han var en del av ungdomstida mi egentlig. Tror ikke han har hatt det så enkelt, med rusproblemer og alt. Han har alltid sett litt trist ut, som en klovn. 💔 Hvil i fred. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober 2023 #1650 Del Skrevet 29. oktober 2023 Meadow skrev (Akkurat nå): Fryktelig trist, han var en del av ungdomstida mi egentlig. Tror ikke han har hatt det så enkelt, med rusproblemer og alt. Han har alltid sett litt trist ut, som en klovn. 💔 Hvil i fred. Tenk hvor trist de andre Friends skuespillerne kommer til å bli, de var vel nære venner alle 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 29. oktober 2023 #1651 Del Skrevet 29. oktober 2023 delias skrev (53 minutter siden): Sies Matthew døde av drukning, så kanskje ikke noe med rus å gjøre? Han druknet visstnok i et boblebad på grunn av noe hjerteproblemer. Med tanke på hans historie med rus er vel hjerteproblemet dom førte til drukningen en direkte konsekvens. Veldig trist 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 29. oktober 2023 #1652 Del Skrevet 29. oktober 2023 Sjeldent at kjendiser som dør går inn på meg, men dette gjorde det.. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 29. oktober 2023 #1653 Del Skrevet 29. oktober 2023 Altfor tidlig… 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 29. oktober 2023 #1654 Del Skrevet 29. oktober 2023 Huff, hvil i fred, Miss Chanandler Bong. ❤️ Elsker Friends og ser på det omtrent daglig. Chandler er min absolutte favorittkarakter i serien. Günther er også fantastisk - nå er de begge borte. 💔 Kanskje han ble «hit by a blimp»? «It kills over one Americans every year»! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. oktober 2023 #1655 Del Skrevet 29. oktober 2023 Som hos flere her var Friends en del av oppveksten min (fra ungdom til ung voksen), og jeg ser på nytt nå som alt har gått som ettermiddagstv på TV3 (opptak funker finfint!). Chandler Bing ❤️ Serien hadde ikke vært det samme uten deg! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. oktober 2023 #1656 Del Skrevet 29. oktober 2023 Roadrunner skrev (1 time siden): Som hos flere her var Friends en del av oppveksten min (fra ungdom til ung voksen), og jeg ser på nytt nå som alt har gått som ettermiddagstv på TV3 (opptak funker finfint!). Chandler Bing ❤️ Serien hadde ikke vært det samme uten deg! Dette var omtrent ordrett hva jeg skulle skrevet selv. Kjendisdødsfall går sjeldent innpå meg. Det gjorde det nå. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. oktober 2023 #1657 Del Skrevet 29. oktober 2023 DelvisPresley skrev (3 timer siden): Sjeldent at kjendiser som dør går inn på meg, men dette gjorde det.. Samme her😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. oktober 2023 #1658 Del Skrevet 29. oktober 2023 (endret) JuliaKepler skrev (4 timer siden): Chandler Bing. Matthew Perry. Det var skikkelig trist. Måtte sette meg ned. 90 millioner kr, og klarte sannsynligvis ikke å bli nykter likevel. Ikke overrasket, men likevel ufattelig trist. RIP. https://www.vg.no/rampelys/i/zEK3bO/medier-matthew-perry-er-doed ♥️Dette var bare skikkelig trist😢Sov i fred Du vil aldri bli glemt ♥️ Endret 29. oktober 2023 av Athena Freyja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 29. oktober 2023 #1659 Del Skrevet 29. oktober 2023 Dette var en veldig trist nyhet å våkne til😢 Friends har vært og er fortsatt en stor del av livet mitt i over 20 år! Chandler var alltid min favoritt. Matthew var ett komisk geni rett og slett❤️ Hvil i fred Matthew og takk for all latteren❤️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 29. oktober 2023 #1660 Del Skrevet 29. oktober 2023 Chandler 😭😭 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå