Hoppetaujenta Skrevet 11. januar 2023 #1321 Del Skrevet 11. januar 2023 Han og kameratene har gledet meg masse igjennom livet. Det var triste nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. januar 2023 #1322 Del Skrevet 13. januar 2023 Elvis Presley sin datter Lisa Marie Presley er død 54 år gammel https://www.aftenposten.no/verden/i/EQRBvo/lisa-marie-presley-54-er-doed Og dette bare få år etter at sønnen hennes døde, så tragisk 😢 Hvil i fred begge to ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. januar 2023 #1323 Del Skrevet 13. januar 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Elvis Presley sin datter Lisa Marie Presley er død 54 år gammel https://www.aftenposten.no/verden/i/EQRBvo/lisa-marie-presley-54-er-doed Og dette bare få år etter at sønnen hennes døde, så tragisk 😢 Hvil i fred begge to ❤️ Ja hvil i fred Lisa Marie Presley ❤️hun etterlot seg noen barn da så noe er jo igjen av henne trist ingen av de heter Presley men Lockwood 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. januar 2023 #1324 Del Skrevet 13. januar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja hvil i fred Lisa Marie Presley ❤️hun etterlot seg noen barn da så noe er jo igjen av henne trist ingen av de heter Presley men Lockwood Jeg trodde hun bare hadde sønnen sin helt til jeg sjekket i stad, bra at hun har barn som etterlater seg arven og kanskje en dag så vil en av de bli en ny Elvis ❤️ hadde vært fint om mange år fremover så dukker oldebarnet til Elvis opp som artist 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 13. januar 2023 #1325 Del Skrevet 13. januar 2023 12 minutter siden, Cid said: Elvis Presley sin datter Lisa Marie Presley er død 54 år gammel https://www.aftenposten.no/verden/i/EQRBvo/lisa-marie-presley-54-er-doed Og dette bare få år etter at sønnen hennes døde, så tragisk 😢 Hvil i fred begge to ❤️ Oi, det skjedde fort. Leste jo nettopp at hun hadde fått hjertestans. Hvil i fred. 🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. januar 2023 #1326 Del Skrevet 13. januar 2023 Vixella skrev (3 minutter siden): Oi, det skjedde fort. Leste jo nettopp at hun hadde fått hjertestans. Hvil i fred. 🌹 Så ungt, så tragisk at både hun og sønnen sin døde så tidlig og så kort tid etter hverandre hun må ha hatt det fælt etter sønnens bortgang ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 13. januar 2023 #1327 Del Skrevet 13. januar 2023 1 minutt siden, Cid said: Så ungt, så tragisk at både hun og sønnen sin døde så tidlig og så kort tid etter hverandre hun må ha hatt det fælt etter sønnens bortgang ❤️ Ja, foreldre skal liksom ikke overleve barna sine. Jeg synes iallfall det er noe nesten naturstridig med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. januar 2023 #1328 Del Skrevet 13. januar 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Jeg trodde hun bare hadde sønnen sin helt til jeg sjekket i stad, bra at hun har barn som etterlater seg arven og kanskje en dag så vil en av de bli en ny Elvis ❤️ hadde vært fint om mange år fremover så dukker oldebarnet til Elvis opp som artist 😃 Nei hun hadde totalt 4 barn tror jeg ja det er veldig bra at arven og slekten føres videre ja mulig de blir en ny Elvis ja det hadde vært no 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. januar 2023 #1329 Del Skrevet 13. januar 2023 Vixella skrev (2 minutter siden): Ja, foreldre skal liksom ikke overleve barna sine. Jeg synes iallfall det er noe nesten naturstridig med det. Får meg litt til å tenke tilbake på den grønne mil han ene Paul Edgecomb som overlevede familien sin han sier hvis han fikk musa til å leve så lenge hvor lenge har jeg igjen da ? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 13. januar 2023 #1330 Del Skrevet 13. januar 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 13. januar 2023 #1331 Del Skrevet 13. januar 2023 Lisa Marie Presley 🌹 Hvil I Fred💫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 13. januar 2023 #1332 Del Skrevet 13. januar 2023 Cid skrev (5 timer siden): Elvis Presley sin datter Lisa Marie Presley er død 54 år gammel https://www.aftenposten.no/verden/i/EQRBvo/lisa-marie-presley-54-er-doed Og dette bare få år etter at sønnen hennes døde, så tragisk 😢 Hvil i fred begge to ❤️ Uff, så trist... Og så altfor ungt å skulle forlate denne verdenen. Hvil i fred. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 13. januar 2023 #1333 Del Skrevet 13. januar 2023 Så utrolig trist❤️ Når man ser intervju med henne fra Golden Globes et par dager før, så ser hun jo helt elendig ut, og skikkelig ustø på bena stakkars. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar 2023 #1334 Del Skrevet 13. januar 2023 (endret) Cid skrev (8 timer siden): Jeg trodde hun bare hadde sønnen sin helt til jeg sjekket i stad, bra at hun har barn som etterlater seg arven og kanskje en dag så vil en av de bli en ny Elvis ❤️ hadde vært fint om mange år fremover så dukker oldebarnet til Elvis opp som artist 😃 Det håper jeg ikke skjer. Det er mye elendighet i veldig kjente menneskers liv. De lever et helt annet liv enn vanlige folk og da er alkohol og piller veldig lett å ty til. Å ha alt man kan kjøpe for penger, være rik og berømt...betyr ikke at man blir lykkelig. r.i.p. Endret 13. januar 2023 av Hoppetaujenta 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 13. januar 2023 #1335 Del Skrevet 13. januar 2023 Rock In Peace, Jeff Beck og Lisa Marie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. januar 2023 #1336 Del Skrevet 13. januar 2023 Cid skrev (8 timer siden): Elvis Presley sin datter Lisa Marie Presley er død 54 år gammel https://www.aftenposten.no/verden/i/EQRBvo/lisa-marie-presley-54-er-doed Og dette bare få år etter at sønnen hennes døde, så tragisk 😢 Hvil i fred begge to ❤️ Huff, så trist ♥️ Det gikk fort, for leste i går at hun hadde fått hjertestans og tenkte at jeg håpet det gikk bra. Hvil i fred! Stakkars Priscilla Presley som har mistet både datteren og barnebarnet på så kort tid 💔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. januar 2023 #1337 Del Skrevet 13. januar 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (16 timer siden): Det håper jeg ikke skjer. Det er mye elendighet i veldig kjente menneskers liv. De lever et helt annet liv enn vanlige folk og da er alkohol og piller veldig lett å ty til. Å ha alt man kan kjøpe for penger, være rik og berømt...betyr ikke at man blir lykkelig. r.i.p. Jeg synes det hadde vært fint Ikke alle som begynner med piller og sånt fordi man er kjent Endret 14. januar 2023 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. januar 2023 #1338 Del Skrevet 13. januar 2023 jukkapalme skrev (3 timer siden): Huff, så trist ♥️ Det gikk fort, for leste i går at hun hadde fått hjertestans og tenkte at jeg håpet det gikk bra. Hvil i fred! Stakkars Priscilla Presley som har mistet både datteren og barnebarnet på så kort tid 💔 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 13. januar 2023 #1339 Del Skrevet 13. januar 2023 Lisa Marie hadde hadde tvillinger på 14 år. Forferdelig å miste moren sin i så ung alder ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #1340 Del Skrevet 14. januar 2023 Evel Knievel sin sønn Robbie Knievel er død 60 år gammel https://www.dagbladet.no/studio/kjendisstudio/668?post=120203 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå