Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort

NordicViking

Anbefalte innlegg

Han og kameratene har gledet meg masse igjennom livet. Det var triste nyheter. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (7 minutter siden):

Elvis Presley sin datter Lisa Marie Presley er død 54 år gammel :( https://www.aftenposten.no/verden/i/EQRBvo/lisa-marie-presley-54-er-doed

Og dette bare få år etter at sønnen hennes døde, så tragisk 😢

Hvil i fred begge to :rose: ❤️

Ja hvil i fred Lisa Marie Presley  :rose: ❤️hun etterlot seg noen barn da så noe er jo igjen av henne trist ingen av de heter Presley men Lockwood :( 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja hvil i fred Lisa Marie Presley  :rose: ❤️hun etterlot seg noen barn da så noe er jo igjen av henne trist ingen av de heter Presley men Lockwood :( 

Jeg trodde hun bare hadde sønnen sin helt til jeg sjekket i stad, bra at hun har barn som etterlater seg arven og kanskje en dag så vil en av de bli en ny Elvis ❤️ hadde vært fint om mange år fremover så dukker oldebarnet til Elvis opp som artist 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Cid said:

Elvis Presley sin datter Lisa Marie Presley er død 54 år gammel :( https://www.aftenposten.no/verden/i/EQRBvo/lisa-marie-presley-54-er-doed

Oi, det skjedde fort. Leste jo nettopp at hun hadde fått hjertestans.

Hvil i fred. 🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (3 minutter siden):

Oi, det skjedde fort. Leste jo nettopp at hun hadde fått hjertestans.

Hvil i fred. 🌹

Så ungt, så tragisk at både hun og sønnen sin døde så tidlig og så kort tid etter hverandre :( hun må ha hatt det fælt etter sønnens bortgang ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Cid said:

Så ungt, så tragisk at både hun og sønnen sin døde så tidlig og så kort tid etter hverandre :( hun må ha hatt det fælt etter sønnens bortgang ❤️

Ja, foreldre skal liksom ikke overleve barna sine. Jeg synes iallfall det er noe nesten naturstridig med det. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 minutter siden):

Jeg trodde hun bare hadde sønnen sin helt til jeg sjekket i stad, bra at hun har barn som etterlater seg arven og kanskje en dag så vil en av de bli en ny Elvis ❤️ hadde vært fint om mange år fremover så dukker oldebarnet til Elvis opp som artist 😃

Nei hun hadde totalt 4 barn tror jeg ja det er veldig bra at arven og slekten føres videre ja mulig de blir en ny Elvis :) ja det hadde vært no 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (2 minutter siden):

Ja, foreldre skal liksom ikke overleve barna sine. Jeg synes iallfall det er noe nesten naturstridig med det. 

Får meg litt til å tenke tilbake på den grønne mil han ene Paul Edgecomb som overlevede familien sin han sier hvis han fikk musa til å leve så lenge hvor lenge har jeg igjen da ? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 timer siden):

Uff, så trist... Og så altfor ungt å skulle forlate denne verdenen. Hvil i fred. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist❤️ Når man ser intervju med henne fra Golden Globes et par dager før, så ser hun jo helt elendig ut, og skikkelig ustø på bena stakkars. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (8 timer siden):

Det håper jeg ikke skjer. Det er mye elendighet i veldig kjente menneskers liv. De lever et helt annet liv enn vanlige folk og da er alkohol og piller veldig lett å ty til. Å ha alt man kan kjøpe for penger, være rik og berømt...betyr ikke at man blir lykkelig.  :(  r.i.p.

rs_1200x1200-230112144658-1200-Priscilla

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 timer siden):

Huff, så trist ♥️ Det gikk fort, for leste i går at hun hadde fått hjertestans og tenkte at jeg håpet det gikk bra. Hvil i fred! :rose:

Stakkars Priscilla Presley som har mistet både datteren og barnebarnet på så kort tid 💔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (16 timer siden):

Det håper jeg ikke skjer. Det er mye elendighet i veldig kjente menneskers liv. De lever et helt annet liv enn vanlige folk og da er alkohol og piller veldig lett å ty til. Å ha alt man kan kjøpe for penger, være rik og berømt...betyr ikke at man blir lykkelig.  :(  r.i.p.

rs_1200x1200-230112144658-1200-Priscilla

Jeg synes det hadde vært fint :) 

Ikke alle som begynner med piller og sånt fordi man er kjent

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 timer siden):

Huff, så trist ♥️ Det gikk fort, for leste i går at hun hadde fått hjertestans og tenkte at jeg håpet det gikk bra. Hvil i fred! :rose:

Stakkars Priscilla Presley som har mistet både datteren og barnebarnet på så kort tid 💔

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...