Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort

NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joseph Ratzinger, bedre kjent som tidligere Pave Benedict XVI, døde idag morges, 95 år gammel.

På nyttårsaften, samme dag som bestefaren min.

Alt tar slutt, og de en gang levende rosene visner i skyggen av livets sårbarhet og forgjengelighet.

Endret av - Brian
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shabana 😢 :rose: Ufattelig trist! Jeg begynte nesten å gråte da jeg leste det på torsdag. Så ung... Hun var en av de kuleste damene jeg visste om. Jeg glemmer aldri da hun løftet mulla krekar, det er noe av det morsomste jeg har sett og så sint som han ble! Hvil i fred, fine Shabana ♥️

Rart å tenke på at vi så henne på Farmen for under et år siden og nå er hun borte... 💔 

• Liker 2
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita Pointer, kjent fra søskenbandet the Pointer Sisters, er død, og med det så er alle 3 orginal-medlemmene døde, Bonnie døde i 2020 og June i 2006.

https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/anita-pointer-er-doed.T75p3T-P5?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row21_pos2&utm_medium=df-86-da14bed7

Her er et par av deres mest kjente låter:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svenske skuespilleren Bert-Åke Varg døde i går, 90 år gammel.

https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/den-svenske-skuespilleren-bert-aake-varg-er-doed.DL2E5fdE-?utm_source=vgfront&utm_content=direktewidget&utm_medium=direktewidget_nyhetsdognet

Mange av oss husker ham nok best som Gustav Sjögren i den svenske såpeserien Rederiet på 90-tallet.

MV5BMWFlMDVmYzgtMGY3ZS00Mjc4LWEwMmUtMzAx

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (18 minutter siden):

Den svenske skuespilleren Bert-Åke Varg døde i går, 90 år gammel.

https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/den-svenske-skuespilleren-bert-aake-varg-er-doed.DL2E5fdE-?utm_source=vgfront&utm_content=direktewidget&utm_medium=direktewidget_nyhetsdognet

Mange av oss husker ham nok best som Gustav Sjögren i den svenske såpeserien Rederiet på 90-tallet.

MV5BMWFlMDVmYzgtMGY3ZS00Mjc4LWEwMmUtMzAx

Trist å se, en favorittserien ..mangen av hovedrollene som er gått bort tidlig. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baktus skrev (4 minutter siden):

Trist å se, en favorittserien ..mangen av hovedrollene som er gått bort tidlig. 

Ja, for både bl.a Uno og Joker gikk bort tidlig, de ble hhv 65 og 71 år, men det er jo ingen alder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (1 minutt siden):

Ja, for både bl.a Uno og Joker gikk bort tidlig, de ble hhv 65 og 71 år, men det er jo ingen alder :)

Vanskelig å innfinne seg med at serien er fra 90-tallet 🙂  uansett holder den kvaliteten en høy gang på de seriene som blir produsert idag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fay Weldon, den britiske forfatteren som skrev  bl.a. "En hunndjevels bekjennelser" og "Engler og djevler", er død. Hun ble 91 år gammel.

Hunndjevelen ble filmatisert, med bl.a. Meryl Streep.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Earl Boen er død, 81 år gammel. Han var nok best kjent som Dr. Silberman i Terminator filmene, og stemmen til LeChuck i Monkey Island spillene. 

:rose:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thildamor skrev (4 minutter siden):

Patrick Grimlund, kjent fra Lyxfällan.

Å nei! 😢 Jeg har sett litt på svenske luksusfellen de siste årene og jeg digget Patrick, dette var veldig trist :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Å nei! 😢 Jeg har sett litt på svenske luksusfellen de siste årene og jeg digget Patrick, dette var veldig trist :( 

Det var bilulykke på søndag. Sto ved om den i norske media i går, om en svensk tv-kjendis.

Det var veldig trist, han ble 50 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thildamor skrev (1 minutt siden):

Det var bilulykke på søndag. Sto ved om den i norske media i går, om en svensk tv-kjendis.

Det var veldig trist, han ble 50 år.

Alt for tidlig :( og stakkars barna hans 😢 leste at han hadde 3 med konen sin og 1 fra et tidligere forhold. 50 var alt for ungt :( samme alder som mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (På 10.1.2023 den 8.20):

Så på endel for noen år tilbake, likte Patrick godt. Trist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den britiske gitarlegenden Jeff Beck døde tirsdag, 78 år gammel. (VG)  :rose:

Endret av NordicViking
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (1 minutt siden):

Den britiske gitarlegenden Jeff Beck døde tirsdag, 78 år gammel. (VG)

Åh, det var trist. Glad for at han fikk spille med Johnny Depp før han døde. 

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...