Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort

NordicViking

Anbefalte innlegg

Kjempetrist og altfor tidlig. :(💔 :dagens-rose: Jeg har aldri brydd meg om fotball, men likevel var han en del av barndommen min ♥️ Husker det fulgte med fotballkort og klistremerker med han i Donald, sikkert plakater og. Og hvis Donald har vært fortballspiller i noen historier (noe han sikkert har) har han garantert kalt seg Maradonald.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Skuespilleren David Prowse, best kjent fra rollen som Darth Vader i den originale «Star Wars»-trilogien, er død. Han ble 85 år gammel. :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Dette var trist.   ( med Charley Pride ).

Men han levde et lykkelig langt liv og oppnådde en berømmelse i "et hvittdominert miljø" svært få afroamerikanere klarte på 60-tallet. Charleys største hits kom mellom -67 og -75.  Og han var like populær til siste slutt.

Til å begynne med trodde folk han var hvit (pga stemmen) når de bare hørte ham på radio.  Enkelte artister, men veldig få, var i mot at han ble medlem av The Grand Ole Opry. De aller fleste...både artister og publikum tok i mot Pride med åpne armer.   Det var talentet som betydde noe....ikke hudfargen hans.

Jeg er så heldig at jeg eier 4 originale LP'er (altså fra da de ble utgitt første gang).

Nå kan du virkelig "kiss an angel good morning".     Sov godt, Charley.     :dagens-rose:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den franske fotballtreneren Gérard Houllier er død, 73 år gammel. Han var tidligere manager i klubber som PSG, Liverpool, Aston Villa og Lyon. Han har også vært landslagstrener for Frankrike.  :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Den kjente artisten Gerry Marsden, kjent fra Gerry And The Pacemakers, er død, 78 år gammel. Marsden huskes kanskje best for låta "You'll Never Walk Alone". Fotballfans over hele verden kjenner igjen sangen som Liverpools hymne, og den blir alltid sunget før hver kamp på hjemmebanen Anfield. (Dagbladet)  :dagens-rose:

Endret av NordicViking
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolene skrev (9 timer siden):

Tanya Roberts er død :(

"Tanya Roberts er kjent fra TV-serien «Charlie’s Angels» (1989–1981) og som Bond-piken Stacey Sutton i «A View to a Kill» (1985), men huskes også for rollen som Midge Pinciotti i «That '70s Show» (1998–2004)."

https://www.vg.no/rampelys/film/i/gWvRaL/tanya-roberts-er-doed

Despite reports of her death, actress Tanya Roberts is still alive, but remains hospitalized

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Catalina Culès skrev (8 timer siden):

Politiskolen-stjernen Skuespilleren Marion Ramsey er gått bort - 73 år. RIP :dagens-rose:

Leste det nettopp, triste nyheter. RIP. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AthenaRavenLuna

Thorleif Torstensson, som var sanger i dansebandet Thorleifs i 50 år, døde lørdag av coronavirussykdom i en alder av 71 år.

RIP :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Skuespiller John Reilly er død

Skuespilleren kjent fra såpeserier som «General Hospital», «Dallas» og «Beverly Hills 90210»er gått bort, 84 år.

RIP :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miljøverner Kurt Oddekalv er død, 63 år gammel. Han døde da han gikk gjennom isen på et vann i Bergen tidligere mandag ettermiddag. Det skriver politiet i en pressemelding.  (Dagbladet)  :dagens-rose:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...