Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville dere foretrukket å få servert som gjester? Ved lunsjtid. 

Anonymkode: ee836...ced

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde kalkun. De stekte jeg noen dager i forveien, moderen hadde med grønn salat og jeg hadde laget potetsalat. Så greit å gjøre klart i forveien og veldig greit ved lunsjtider. En venninne av meg hjalp til å servere og koke kaffe etc, og hun sørget også for varm saus som fulgte med. 

AnonymBruker
Skrevet

Koldtbord 

Anonymkode: 46a82...738

• Liker 3
Skrevet

Snitter, jeg elsker snitter! :biggrin:

Vi lagde koldtbord, men vi spiste nærmere middagstid. 

AnonymBruker
Skrevet

vi hadde sodd, samboer er trønder, så da hadde vi en unnskyldning...

Anonymkode: 161af...c0c

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det var sodd i mitt fadderbarns dåp også. Lettvint og godt (jepp, er trøndere). 

Anonymkode: 5d144...ce3

Gjest Margit Spat
Skrevet

Forrige gang vi var i dåp fikk vi stek. Det var type «litt tidlig middag, men litt sen lunsj»-tid. Har også fått sushi, wienerpølser, snitter og koldtbord. Jeg liker igrunnen alle tingene, jeg. Så lenge det er godt tilberedt og smaker godt. Velg gjerne noe som ikke gjør dagen stressende for dere som foreldre :)  

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde lasagne :) brukte catering for enkelthetsskyld. Men vi fikk masse gode tilbakemeldinger på valget av mat, samt at det passer for både store og små gjester :) 

Anonymkode: 847f4...62b

Skrevet

Koldtbord eller snitter :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gudbrandsdøl her, så vi hadde rømmegrøt og spekemat.  Det kommer jo litt an på hvor mange gjester dere har, men en gryte eller noe som er greit å tilberede dagen før er jo best egentlig...

Anonymkode: d4091...eb9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir minst 40 gjester. Takker for mange gode tips. 

Anonymkode: ee836...ced

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde koldt bor med en del varm mat :) 40 gjester 

Er noen i familien som "ikke liker" så da måtte det bli slik, siden jeg ønsket at alle skulle bli fornøyd 

Anonymkode: 79f04...51d

Skrevet

Vi har servert rømegraut, (heimelaga) gryterett med salat og kvitlauksbrød til og tapas. Tapasen fekk vi mest skryt for (men det var også mest jobb...) Elles har vi også fått servert koldtbord og div gryterettar i dei vi har vore i. Også har det vore mykje kake😁

AnonymBruker
Skrevet

Taco

Anonymkode: 57943...dd9

Skrevet

Bestilte lapskaus fra catering. Alle var superfornøyd. Dette var på vinteren :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal også ha dåp i sommer, og blir mellom 40-50 stk. Har bestemt oss for å ha en skikkelig grillbuffet med diverse utvalg av kvalitetspølser, kjøtt, grillede grønnsaker, salater og diverse tilbehør. Har avtalt med noen venner av oss som skal stille i kokkeklær og ta seg av selve grillingen. 

Anonymkode: 6c2ee...58c

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde viltgryte og tilbehør, fra catering. Godt og lettvint, men kunne laget mye godt for 300 per person også. Vi kom hjem fra ferie kort tid før dåpen og slo fra oss å lage maten selv. Hadde mer enn nok med å få hus og hage på stell, stryke pentøy og ordne bordpynt osv. 

I de siste dåpene jeg var i har det vært treretters med røykt skinke og tilbehør eller finnbiff som hovedrett, en gang buffet med varm mat. Nå på sommeren kunne det kanskje vært f.eks reker og grillmat. Det krever plass og utstyr og helst flere ovner og store kokekar om man vil lage mat til over 40 stk. Vi var vel 23-24.

Anonymkode: f87e3...f57

AnonymBruker
Skrevet

Vi blir 35. Skal ha tapas.

Anonymkode: 6b1bc...90c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...