Gå til innhold

voksne menn som trenger pottetrening

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Gjest svarer:

Hvorfor tror du automatisk at jeg IKKE har prøvd å lære guttene å tørke etter seg?

Og jeg forklarer datteren min like mye som guttene, men siden jeg er hennes rollemodell og sitter og ikke søler så mye, og tørker opp etter meg selv så gjør hun det også. Guttene har sin far som rollemodell og siden han nekter å sitte, og etter gjentatt masing fortsatt ikke skjønner at han kan tørke opp etter seg selv..... så hjelper det ikke å fortelle guttene hva de skal gjøre. De tar etter sin far dessverre. Så det er ikke det at jeg ikke har prøvd, og jeg fortsetter å prøve og en dag så går det vel inn tenker jeg. Men nå har far fått ansvaret for det ene badet så får vi se da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke menn og gutter læres opp til å tørke etter seg? Hva om jenter skulle strødd rundt om seg med mensblod? Ville du ikke da forklart datteren din at hun måtte tørke opp?

Hihi - da jeg flyttet sammen med kjæresten min, og klaget over søl, så truet jeg med å ikke kaste tamponger og bind i søpla, og istedet legge det på vasken, om ikke han vasket sitt eget søl. Det har vært rent etter det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Aha, så de blir mindre gutter av å sitte?

Så hvis en mann både må tisse og bæsje, så er det eneste naturlige at han står og tisser først, deretter setter han seg ned og bæsjer?

Hm, er mannen min mer feminin enn andre menn fordi han ofte sitter og tisser? Uffameg, det må jeg få rettet opp.

:roll:

Det er mest praktisk å stå og tisse når du bare skal det, og tisse og basje når dette kommer samtidig. Vi men er som regel praktiske. Det er en guttegreie du nok ikke forstår.

Og ja, du har nok en litt feminin mann da ja, men det er ikke noe galt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mest praktisk å stå og tisse når du bare skal det, og tisse og basje når dette kommer samtidig. Vi men er som regel praktiske. Det er en guttegreie du nok ikke forstår.

Smågutter som har bukse rundt ankelen mens de står på krakk og tisser er ikke mye praktisk... Ei heller er det mye praktisk å ikke tørke opp etterpå når man er over 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Smågutter som har bukse rundt ankelen mens de står på krakk og tisser er ikke mye praktisk... Ei heller er det mye praktisk å ikke tørke opp etterpå når man er over 5 år.

Så klart må man tørke opp etter seg hvis man søler, men synes nå at smågutter skal læres opp til å tisse stående. Han skal tross alt bli en mann til slutt, og slike små ting er viktige for den mannlige identitet. En for stor grad av femininsering av små gutter tror jeg bare virker forvirrende på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting er nå å skvette urin rundt omkring, det er ekkelt nok det :kvalm: , men hva med de som ikke vet hva dobørsten er til da?

På jobben min har jeg stått utallige ganger og brekt meg av doskåler med ja.. dere skjønner sikkert... rester.. :-?

3 ganger har jeg måttet se meg nødt til å sende ut en fellesmail til alle kollegaene (menn) med innstendige bønner om å ta i bruk toalettbørsten etter dobesøk, uten at det har blitt bedre av den grunn.

Er menn rett og slett griser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skjønner ikke problemet med å lære smågutter å sitte og tisse - de fleste kan lære BÅDE å sitte og å stå, alt etter anledningen. Kjæresten min er av de fantastiske utvalgte som sitter og tisser - men er han ute og treffer et urinal eller en skitten do klarer han å stå og tisse også. To i ett:)

Jeg tror også det er viktig at far er rollemodell, men hjelp, hvor tette er menn; selv om faren deres i sin tid ikke lærte dem å tørke opp etter seg må de vel kunne gjøres oppmerksomme på at dette faktisk går an i voksen alder? Det er ikke VANSKELIG å lære seg...? At småunger ikke er så flinke til verken å treffe eller tørke tror jeg vi må regne med (derfor fint å sitte til man er høy nok til å nå over kanten). Jeg er jente og ganske flink til både det ene og det andre av huslige sysler, men av en eller annen grunn var jeg rimelig uoppmerksom på alt sånt da jeg var yngre. Så jeg har tro på at slike vaner kan komme etter hvert, bare man blir (gjort) oppmerksom på dem.

Umodent og egoistisk av en voksen mann å ikke "klare" å tørke opp etter seg.

Dobørstebruk, ja - har nå sett uhyrligheter i jentedoer også, jeg... men menn er vel de største grisene her også... tror faktisk en del synes det er helt GREIT at neste bruker får se fargen på avføringa deres, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobørstebruk, ja - har nå sett uhyrligheter i jentedoer også, jeg... men menn er vel de største grisene her også... tror faktisk en del synes det er helt GREIT at neste bruker får se fargen på avføringa deres, jeg...

*grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Hvorfor skal kvinnfolk være så eksperter i alt mulig? De veit faktisk at det ikke er naturlig for en mann å stå når han pisser. Ta på dere en pikk som ligger ca 10 cm over der dere pisser fra, så kan dere begynne å uttale dere.  :-?  

Den er da faktisk svært så bøyelig, den lille søte, når den brukes til tissing :wink: Min sønn på syv sitter og tisser, vi har ren do. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bommer ikke, og hvis man allikevel skulle gjøre det så vasker man etter seg. Verre er det ikke. Ikke F... om jeg sitter og pisser. Makan til feminisering. Fysj!

Det er ikke det at man bommer som er problemet. Problemet er de siste dråpene som skal ristes av.

Hvor tror du de havner? I VEGGEN VED SIDEN AV DEG OG PÅ GULVET OG RINGEN OG GUD VET HVOR!!! Jævla gris!!

Man blir ikke feminin av å sitte og tisse - det med å stå er bare en innlært greie og ikke noe annet. Fjomp!

Som nevnt har jeg en som sitter og en som står, og den ene er ikke noe mer feminin enn den andre. Det er høye, flotte gutter, veltrente med skjegg på haka begge to. Han som sitter er sågar høyere og flottere, og har i tillegg hår på brystet, hvilket storebror ikke har. Så kom ikke her......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når min mann står og tisser' date=' så rister han ikke. Han tørker med papir.[/quote']

Det er jamen bra for ham - og for deg :)

Jeg tror ikke de fleste menn gjør det - jeg tror de tar tak i snoppen og så rister de løs.... :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

... og nå er det visstnok bevist at det er best for menn å sitte for å unngå alvorlige sykdommer - så da er hvertfall argumentene klare :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
... og nå er det visstnok bevist at det er best for menn å sitte for å unngå alvorlige sykdommer - så da er hvertfall argumentene klare :wink:

Psh. Hvorfor tror du vi søler, da? Jo, for å få ut den siste resten, vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal kvinnfolk være så eksperter i alt mulig? De veit faktisk at det ikke er naturlig for en mann å stå når han pisser. Ta på dere en pikk som ligger ca 10 cm over der dere pisser fra, så kan dere begynne å uttale dere. :-?

Ellers er jeg enig i at det ikke burde være så vanskelig å treffe. Bommer aldri ;)

Typen min sitter. Uhygienisk å stå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Devil's Spawn

Fjomp!

Persontrakassering :sjarmor:

Som nevnt har jeg en som sitter og en som står, og den ene er ikke noe mer feminin enn den andre. Det er høye, flotte gutter, veltrente med skjegg på haka begge to. Han som sitter er sågar høyere og flottere, og har i tillegg hår på brystet, hvilket storebror ikke har. Så kom ikke her......

Så da var ikke problemet at han stod, men at han rister snabelen i alle retninger? Kan jo bruke papir hvis man er veldig plaget med veldig mye rester.

*Ugh, ekkel samtale*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Yepp, akademikere med tittel som har lyst til å komme i avisene har vi sett før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La mennene stå og tisse så mye de gidder, men gi dem bøtte og klut så de får tørke flisene og gulvet etter seg.... kanskje er det mindre bry for dem å sitte enn og tørke vegger og gulv hver gang de har tisset en meter?

(Det som plager meg er nemlig at jeg hater å ligge på kne ved doskåla for å vaske andre mennesker urin.... :kvalm: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...