Gå til innhold

Jenter, hest og sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, O.G. skrev:

Hallo du må da kunne din kristendom, det sier seg selv at Fanden ikke en gang eier en Bibel. Han ble jo kastet ut av Himmelen etter at han gjorde opprør mot Gud. 

Slikt et vidd....Du må lese Matteus, kap 4.

Anonymkode: 1a6b6...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slikt et vidd....Du må lese Matteus, kap 4.

Anonymkode: 1a6b6...d29

Du tenker på verset hvor Djevelen oppsøker Jesus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, O.G. skrev:

Du tenker på verset hvor Djevelen oppsøker Jesus?

Ja, der Djevelen siterer fra bibelen. Altså har han lest den. Som du feilaktig påstod han ikke hadde gjort. Jeg har aldri påstått han eier en, men det kan han godt gjøre. Han har iallefall hatt tilgang på en siden han kan den.

Anonymkode: 1a6b6...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, der Djevelen siterer fra bibelen. Altså har han lest den. Som du feilaktig påstod han ikke hadde gjort. Jeg har aldri påstått han eier en, men det kan han godt gjøre. Han har iallefall hatt tilgang på en siden han kan den.

Anonymkode: 1a6b6...d29

Bibelen som samling var ikke reell da Matteus skrev det der. At Lusifer kan Guds ord, er noe helt annet.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 22.5.2017 den 0.16, AnonymBruker skrev:

Imotsetning til penishodet er jenters klitoris mange ganger mindre følsom. Det er en grunn til at menn klarer seg med en hånd, mens kvinner trenger vibratorer på flere tusen hertz for å merke noe. Vuggingen fra hesten kjenner dem ikke.

Anonymkode: 52619...145

Flere tisen hertz? Forklar, er du snill....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2017 den 23.59, AnonymBruker skrev:

Jenter som rir på hest:

- Sitter med spredte bein, nesten som i misjonæren

- Musa presses ned mot sadelen

- Hestens beveger seg opp og ned

 

Ri på hest for kvinner ligner veldig mye på sex, eller hva? Går det for dere når dere rir på hest?

Anonymkode: 11026...dda

du skulket seksualundervisningen på skolen skjønner jeg! Titt på et kart så ser du hvor klitoris ligger. Klitoris må stimuleres for orgasme og den ligger ikke vannrett under kvinnen 

Anonymkode: fd438...7bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg drar bare paralleller mellom 2 ting som har enormt mye til felles. Det er ikke til å komme unna at likhetene er store. Man kan da spørre seg hvorfor den ene tingen skal utelukke den andre?

F.eks beviser det at det som sies om kvinnens anatomi AV kvinner her inne er feil, siden pillow humping er fakta. Altså går det fint an å stimulere klitoris sittende. Det påstås her inne er feil, da klitoris visstnok "sitter for høyt". Men det går altså fint.

Man kan også spørre hvorfor dette skal vøre så vanskelig å innrømme for kvinnene...?

Anonymkode: 1a6b6...d29

det er forskjell mellom å ha en pute MELLOM bena der klitoris kan stimuleres og å sitte oppå en hest som går fremover. Må være 14år gamle gutter som skriver her inne 😂

Anonymkode: fd438...7bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er forskjell mellom å ha en pute MELLOM bena der klitoris kan stimuleres og å sitte oppå en hest som går fremover. Må være 14år gamle gutter som skriver her inne 😂

Anonymkode: fd438...7bf

Det er nok ikke store forskjellen og kommer uansett an på hvilken sal du har. Å påstå at en ikke kan oppnå samme effekt oppå en hest er bare latterlig.

Spørsmålet er om det går an. Ja. Det gjør det. Så da tenker jeg saken er avsluttet. Det ville vært noe annet om det ikke gikk an overhodet.

Anonymkode: 1a6b6...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2017 den 0.07, AnonymBruker skrev:

Hesten beveger seg ikke opp og ned, den går fremover, helst.

Hvis du kjenner noen som "presser musa ned i salen", bør du få de ned av hesten umiddelbart, for de aner ikke hva de holder på med. Og ja, man sitter med spredte ben, som på en snøscooter, motorsykkel etc. Hva faen har det med sex å gjøre???

Kan love deg at ridning av hest, ( må vel presisere det når du har hue i kofferten...) har ingenting seksuelt over seg i det hele tatt! Sorry å måtte skuffe deg, pervert!

Anonymkode: d00ba...daa

0GpO3DtZkIn2PXGXUgHGFqLuzy-yYNbGPLrX2NZa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev:

0GpO3DtZkIn2PXGXUgHGFqLuzy-yYNbGPLrX2NZa

Ja, her har vi endatil bilde av noe lignende.

Anonymkode: 1a6b6...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2017 den 11.09, AnonymBruker skrev:

Det jeg skriver er ting venninner har forklart meg som selvopplevd, ikke noe "myte". Som sagt - godt mulig dem lyver. Men hvorfor skulle de gjøre det? For å tilfredsstille mitt simple sinn som mann.

"Klitoris henger ikke utenfor heller", nei, det er jeg da fullstendig klar over. Men nå er det vel heller ikke sånn at KUN direkte stimuli av klitoris fører til nytelse? I såfall vil jeg gjerne vite det nå, så kan jeg slutte med alt som har med knulling/fingring/stryke og slikke på kjønnsleppene å gjøre, og bare sette igang med suging på klitoris?

Er jo ikke så merkelig om klitoris også blir litt stimulert, via vibrasjoner som sprer seg i underlivet?

Anonymkode: 0a3fd...862

morsom at du ikke ser forskjellen på å sitte på en hest og å ha en bløt mannetunge som vibrerer på både klioris og kjønnslepper. Knulling og fingring er så langt unna å sitte på hest som du kan tenke deg- ser du noe som stikker opp av hestens rygg som ser ut som en dildo f.eks? Jeg har ridd og nei orgasme kjenner jeg ingen som har fått og har ikke vært i nærheten av å få det jeg heller. 

Anonymkode: fd438...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

morsom at du ikke ser forskjellen på å sitte på en hest og å ha en bløt mannetunge som vibrerer på både klioris og kjønnslepper. Knulling og fingring er så langt unna å sitte på hest som du kan tenke deg- ser du noe som stikker opp av hestens rygg som ser ut som en dildo f.eks? Jeg har ridd og nei orgasme kjenner jeg ingen som har fått og har ikke vært i nærheten av å få det jeg heller. 

Anonymkode: fd438...7bf

Like langt unna som pillow humping. Likevel driver kvinner med det.

Anonymkode: 1a6b6...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok ikke store forskjellen og kommer uansett an på hvilken sal du har. Å påstå at en ikke kan oppnå samme effekt oppå en hest er bare latterlig.

Spørsmålet er om det går an. Ja. Det gjør det. Så da tenker jeg saken er avsluttet. Det ville vært noe annet om det ikke gikk an overhodet.

Anonymkode: 1a6b6...d29

ok om du er jente og har fått orgasme på en hest gir jeg meg. Er du mann får du leve videre i drømmetankene dine 😂 har selv fått spørsmålet før så er ikke overasket. Det er som vanlig menn som vet best om hva kvinner tenner på og synes er deilig 😆

Anonymkode: fd438...7bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Like langt unna som pillow humping. Likevel driver kvinner med det.

Anonymkode: 1a6b6...d29

å gnikke seg mot en pute, er det ikke det det er? stor forskjell, jeg har drevet med hest og det er ikke slik det fungerer. 

Anonymkode: fd438...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/21/2017 at 11:59 PM, AnonymBruker said:

Jenter som rir på hest:

- Sitter med spredte bein, nesten som i misjonæren

- Musa presses ned mot sadelen

- Hestens beveger seg opp og ned

 

Ri på hest for kvinner ligner veldig mye på sex, eller hva? Går det for dere når dere rir på hest?

Anonymkode: 11026...dda

Nei, men det går fint an å fantasere at man rir på hest mens man rir en mann. Og da er det ikke størrelsen på utstyret til mannen det er snakk om, men at man har full kontroll!!

Anonymkode: 558db...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, abrasiveRefraction said:

0GpO3DtZkIn2PXGXUgHGFqLuzy-yYNbGPLrX2NZa

Hun har tisset på seg.

Anonymkode: 2d77c...339

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok ikke store forskjellen og kommer uansett an på hvilken sal du har. Å påstå at en ikke kan oppnå samme effekt oppå en hest er bare latterlig.

Spørsmålet er om det går an. Ja. Det gjør det. Så da tenker jeg saken er avsluttet. Det ville vært noe annet om det ikke gikk an overhodet.

Anonymkode: 1a6b6...d29

Alltid fint når en mann skal forklare kvinner hvordan det føles å ha en vagina. 

Pillow humping er en av mine foretrukne onaniformer, og jeg har ridd på hest noen ganger. Det er VELDIG stor forskjell her, pillow humping handler om å gli klitoris mot puta, den trekkes oppover mot magen. Sitter du oppreist på en hest så stimulerer du ikke klitoris.

Klart det går an, man kan gnikke på hva som helst, det betyr ikke at hesteridning seksuelt stimulerende, som jo var det som var spørsmålet her. 

Anonymkode: 3577c...db6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

å gnikke seg mot en pute, er det ikke det det er? stor forskjell, jeg har drevet med hest og det er ikke slik det fungerer. 

Anonymkode: fd438...7bf

Hvorfor er det stor forskjell?

Anonymkode: 1a6b6...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alltid fint når en mann skal forklare kvinner hvordan det føles å ha en vagina. 

Pillow humping er en av mine foretrukne onaniformer, og jeg har ridd på hest noen ganger. Det er VELDIG stor forskjell her, pillow humping handler om å gli klitoris mot puta, den trekkes oppover mot magen. Sitter du oppreist på en hest så stimulerer du ikke klitoris.

Klart det går an, man kan gnikke på hva som helst, det betyr ikke at hesteridning seksuelt stimulerende, som jo var det som var spørsmålet her. 

Anonymkode: 3577c...db6

Man må ikke sitte oppreist hele tiden.

Anonymkode: 1a6b6...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...