AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #81 Del Skrevet 21. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det morsomme i alt dette er at jeg faktisk smiler til de fleste av høflighet, men er det en skikkelig, sånn veeeldig kjekk/pen mann/gutt så ser jeg en annen vei eller later som jeg ikke ser ham. Flere venner som gjør det samme. Hahha, så om du blir ignorert kan det være fordi du er for pen hahaha. Hører hvor patetisk dette høres ut, but its the truth. Anonymkode: fdc8e...150 Sånn er jeg og. Blir helt skjelven inne i meg, og tørr ikke å se på de. Utrolig teit, og jeg er i tillegg over 30 år. I tillegg vil jeg ikke virke innbilsk eller noe og får teite tanker om at jeg ikke er bra nok for han. Dårlig selvtillit ja Anonymkode: 75a65...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 21. mai 2017 #82 Del Skrevet 21. mai 2017 (endret) 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom jeg smiler til noen tilfeldige menn eller kvinner på gaten, er det av høflighet og ikke noe annet. Er faktisk litt sjokkert over at enkelte menn tror at dette er flørting Anonymkode: 28173...727 Ikke sant? De mannfolka som innbiller seg at alle kvinner som smiler til dem i 2 sekunder på gaten flørter er jo bare helt fantastisk.. 😂 Snakk om å ha et oppblåst ego og null selvinnsikt.. 😂 Som om de åpenbare nettrollene her ikke hyler etter oppmerksomhet😂 Endret 21. mai 2017 av Snuppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermine Grang Skrevet 21. mai 2017 #83 Del Skrevet 21. mai 2017 (endret) Smil til verden og verden smiler til deg! Hvor ofte man blir smilt til handler nok om hvor ofte man smiler selv. Smiler noen til meg så smiler jeg (som oftest) tilbake uavhengig av om det er mann eller kvinne, barn eller pensjonist som smiler til meg. Smil er smittsomt! Har forøvrig kjæreste og forsøker ikke å flørte med noen bare fordi jeg sender et smil til en fremmed person. Endret 21. mai 2017 av Hermine Grang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 21. mai 2017 #84 Del Skrevet 21. mai 2017 (endret) 1 time siden, canacas skrev: Helt enig. I butikken om noen står i veien (eller jeg gjør), ved kassa, på toget/bussen/banen eller noen spør om veien osv. Men forbipasserende? Nei. Det er vel disse stenansiktene ovenfor forbipasserende på gaten som gjør at utlendinger synes at nordmenn er et kaldt folkeslag. Vi sier hei og smiler til hverandre i marka, men gud forby om noe smiler deg på gata - vi har tross alt regler i Norge! Haha 😂 Endret 21. mai 2017 av Snuppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 21. mai 2017 #85 Del Skrevet 21. mai 2017 25 minutter siden, Snuppi skrev: Det er vel disse stenansiktene ovenfor forbipasserende på gaten som gjør at utlendinger synes at nordmenn er et kaldt folkeslag. Vi sier hei og smiler til hverandre i marka, men gud forby om noe smiler deg på gata - vi har tross alt regler i Norge! Haha 😂 Nettopp! Og møtes vi i utlandet er vi BFF's hele gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 21. mai 2017 #86 Del Skrevet 21. mai 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Nettopp! Og møtes vi i utlandet er vi BFF's hele gjengen  Ja, rare greier haha 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #87 Del Skrevet 21. mai 2017 Jeg smiler til de fleste jeg ser, uavhengig av kjønn. Er rett og slett av ren høflighet. Anonymkode: 8c7b2...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #88 Del Skrevet 21. mai 2017 Hvis jeg får blikkontakt med noen på gata (mann eller kvinne) er det som regel utilsiktet. Da smiler jeg for å gjøre en klein situasjon mindre klein. Har aldri flørtet med noen jeg tilfeldigvis har passert. Anonymkode: 5230e...a2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 21. mai 2017 #89 Del Skrevet 21. mai 2017 Smiler aldri til fremmede menn på gata. For mange tar det som en invitasjon til sex og møtes du på feil mann risikerer du voldtekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #90 Del Skrevet 21. mai 2017 4 timer siden, Uffda skrev: Jeez, tror dere bør gå litt inn i dere selv. Det handler ikke bare om smilet, men om hele pakka kvinner presenterer. Det er jo ikke bare smilet i seg selv, men det faktum at mange av dere går rundt i klær som skriker etter oppmerksomhet og generelt søker kontakt med folk gjennom blikk. Det er veldig sjeldent menn som initierer øyekontakt med randomme jenter, de fleste norske menn er oppdratt til å være forsiktige rundt jenter og helst ikke se deres retning, så da er det kanskje ikke så rart at mange av dem feiltolker det når en lettkledd, oppmerksomhetssøkende random dame plutselig smiler til dem ut av det blå. Dere snakker som om det liksom er mennene det er nå galt med som ikke skjønner at dere bare er høflig, men om dere hadde sett dere selv utenfra, tenkt litt over all sminken, klærne og generelt alt dere gjør for å se bra ut å få oppmerksomhet på antrekk og hvordan dere presneterer dere for omverdenen, så gir det kanskje litt mer mening? Når dama i minikjørt foran deg i kassa faktisk snur seg mot deg i det hun betaler og gir deg et lite smil, er det rart det blir oppfattet som innbydende. Høflig er hun sikkert, men hun er mer enn det. HUn prøver å stjele oppmerksomheten til fyren bak seg å få respons på bekledningen og utseende, gjerne et gløtt mot rumpa for å booste selvtilliten sin. Hun er ikke høflig, hun er en oppmerksomhetsstyv. Og det er generelt sånn kvinner fungerer. De er ikke høflige for å være høflige, som i å holde opp døra, eller å skynde seg å bli ferdig å betale i kassa, de smiler for å få positiv oppmerksomhet tilbake og kaller dette høflighet. Kvinner har ikke det fjerneste begrep om hva faktisk høflighet er. ALt handler om å få positiv feedback fra omverdenen, og menn responderer på det. Anonymkode: 51b03...89e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #91 Del Skrevet 21. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Dersom man får blikkontakt, så smiler man. Menn som deg er grunnen til at jeg har sluttet å smile til menn, eller se på andre mennesker på gata i det hele tatt.. Anonymkode: 825b6...488 Det er bra, for de gangene disse kvinnene smilte til meg, trodde jeg at de gjorde det fordi de syntes jeg så rar ut ... det motsatte av høflighet, altså Anonymkode: 618bb...17a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #92 Del Skrevet 21. mai 2017 Jeg smiler til alle dyr jeg ser. Mange hunder der ute som tror jeg flørter med de Anonymkode: df92a...fe5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #93 Del Skrevet 21. mai 2017 20 timer siden, squidboy skrev: Hei, jeg hadde nylig en heftig diskusjon med bestekompisen. Han sier at mange kvinner han har gått forbi på gaten i det siste har møtt blikkontakt og vist et pent smil, han mener dette er flørting eller tegn på at de liker ham eller syns ham er kjekk. Han er jo kjekk, men jeg tror dette kun har med høfflighet å gjøre og samtidig er det hyggelig om noen smiler til oss. Møter jeg blikkontakt med noen, uansett om hun er stygg eller pen, så smiler jeg, såfremt jeg ikke er i dårlig humør da. Hva mener dere ? Spurte damen min også, og hun sier hun smiler til de fleste for å være hyggelig, nett som meg. Har jeg rett eller ? Tenker på tilfeldige menn dere går forbi i sentrum osv Smiler til deg: Høflighet Smiler til ham: Flørting. Anonymkode: 5d194...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #94 Del Skrevet 21. mai 2017 Du kan trygt si at det kun er av høflighet. Anonymkode: 02127...83d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 21. mai 2017 #95 Del Skrevet 21. mai 2017 20 timer siden, morhjertegod skrev: Jeg smiler til både menn og kvinner, i håp om at de kanskje får en bedre dag, at det kanskje var det som gjorde den dagen litt bedre. Sån har jeg i det allefall selv. Dette! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #96 Del Skrevet 21. mai 2017 Jeg er en person som smiler med hele meg når jeg er glad Da smiler jeg både til menn, eldre damer, mindre pene og personer som jeg ser tydeligvis ikke har det så bra Ingen forskjell Men - ser jeg en mann som er ekstra kjekk, eller som jeg finner tiltrekkende på et hvis, sender jeg gjerne et ekstra langt smil og ser ham i øynene Noen ganger skjer slik av seg selv, uten at det betyr at jeg går og tenker så mye på den personen etterpå Anonymkode: c327d...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 21. mai 2017 #97 Del Skrevet 21. mai 2017 Uff dette kommer til å høres veldig teit ut, men jeg har altså jobbet mange år i bar og tydeligvis så har den personen man er på jobb, smittet over på hvordan jeg er privat. Så jeg smiler kanskje litt ekstra, eller sier noen ekstra ord til ekspeditøren osv. og det oppfattes veldig ofte som flørting. Jeg har ofte fått kommentar fra venner som sier ting som, jøss hun dama i butikken flørtet jo med deg osv. Har flere ganger kommet i prat med helt ukjente folk på bussen, utesteder osv. Jeg skjønner ikke egentlig helt hva jeg gjør selv for å innby til dette, men det skjer altså ganske ofte. Så et smil kan være høfflighet, men det kan også være flørting, eller bare du smiler og ser glad ut, jeg gjengjelder det, det siste trenger jo ikke engang være noe man gjør bevisst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #98 Del Skrevet 21. mai 2017 11 timer siden, Uffda skrev: Jeez, tror dere bør gå litt inn i dere selv. Det handler ikke bare om smilet, men om hele pakka kvinner presenterer. Det er jo ikke bare smilet i seg selv, men det faktum at mange av dere går rundt i klær som skriker etter oppmerksomhet og generelt søker kontakt med folk gjennom blikk. Det er veldig sjeldent menn som initierer øyekontakt med randomme jenter, de fleste norske menn er oppdratt til å være forsiktige rundt jenter og helst ikke se deres retning, så da er det kanskje ikke så rart at mange av dem feiltolker det når en lettkledd, oppmerksomhetssøkende random dame plutselig smiler til dem ut av det blå. Dere snakker som om det liksom er mennene det er nå galt med som ikke skjønner at dere bare er høflig, men om dere hadde sett dere selv utenfra, tenkt litt over all sminken, klærne og generelt alt dere gjør for å se bra ut å få oppmerksomhet på antrekk og hvordan dere presneterer dere for omverdenen, så gir det kanskje litt mer mening? Når dama i minikjørt foran deg i kassa faktisk snur seg mot deg i det hun betaler og gir deg et lite smil, er det rart det blir oppfattet som innbydende. Høflig er hun sikkert, men hun er mer enn det. HUn prøver å stjele oppmerksomheten til fyren bak seg å få respons på bekledningen og utseende, gjerne et gløtt mot rumpa for å booste selvtilliten sin. Hun er ikke høflig, hun er en oppmerksomhetsstyv. Og det er generelt sånn kvinner fungerer. De er ikke høflige for å være høflige, som i å holde opp døra, eller å skynde seg å bli ferdig å betale i kassa, de smiler for å få positiv oppmerksomhet tilbake og kaller dette høflighet. Kvinner har ikke det fjerneste begrep om hva faktisk høflighet er. ALt handler om å få positiv feedback fra omverdenen, og menn responderer på det. Det du skrev der er så dumt at jeg vet ikke en gang hvor jeg skal begynne... Hvordan kan du skjære alle kvinner over en kam? Du vet at det er bevist at kvinner pynter seg aller mest for seg selv og andre kvinner, og ikke for menn? Jeg har en samboer jeg er glad i. Jeg har aldri vært forelsket i noen andre, jeg har heller ikke lyst til å være forelsket i noen andre. Så hvis jeg står i et festklart anntrekk på butikken, en fest jeg sikkert skal til med min samboer, og jeg legger på en skillepinne sånn at du skal få legge på dine ting, og jeg snur meg - møter blikket ditt ved et uhell og smiler for å vise at jeg ikke er sint eller sur: det gjør jeg bare fordi jeg vil ha din oppmerksomhet? Gå å legg deg da. Nå er vi tilbake til det jeg snakket om for noen sider siden, at veldig ofte har menn så ufattelig høy selvtillitt at jeg er nesten misunnelig. Jeg sier nesten, fordi det er tydelig at den selvtillitten går til hodet på visse. Ikke bare innbiller du deg ting, men du rakker også ned på kvinner. Det er 50% av befolkningen. Din mor, søster, tante, bestemor... De er bare oppmerksomhetssyke? Herregud. Det du skriver om her er ikke høflighet. Du eier ikke høflighet. Det du skriver er frekt, dumt og generaliserende. At du i det hele tatt kan tro at noen skulle ønske din oppmerksomhet, med den holdningen du har, er sykt. Anonymkode: dab2d...637 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uffda Skrevet 22. mai 2017 #99 Del Skrevet 22. mai 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det du skrev der er så dumt at jeg vet ikke en gang hvor jeg skal begynne... Hvordan kan du skjære alle kvinner over en kam? Du vet at det er bevist at kvinner pynter seg aller mest for seg selv og andre kvinner, og ikke for menn? Jeg har en samboer jeg er glad i. Jeg har aldri vært forelsket i noen andre, jeg har heller ikke lyst til å være forelsket i noen andre. Så hvis jeg står i et festklart anntrekk på butikken, en fest jeg sikkert skal til med min samboer, og jeg legger på en skillepinne sånn at du skal få legge på dine ting, og jeg snur meg - møter blikket ditt ved et uhell og smiler for å vise at jeg ikke er sint eller sur: det gjør jeg bare fordi jeg vil ha din oppmerksomhet? Gå å legg deg da. Nå er vi tilbake til det jeg snakket om for noen sider siden, at veldig ofte har menn så ufattelig høy selvtillitt at jeg er nesten misunnelig. Jeg sier nesten, fordi det er tydelig at den selvtillitten går til hodet på visse. Ikke bare innbiller du deg ting, men du rakker også ned på kvinner. Det er 50% av befolkningen. Din mor, søster, tante, bestemor... De er bare oppmerksomhetssyke? Herregud. Det du skriver om her er ikke høflighet. Du eier ikke høflighet. Det du skriver er frekt, dumt og generaliserende. At du i det hele tatt kan tro at noen skulle ønske din oppmerksomhet, med den holdningen du har, er sykt. Anonymkode: dab2d...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #100 Del Skrevet 23. mai 2017 Så utrolig kjedelig det må være å gå rundt og være redd for at andre tar til seg dine handlinger som en positiv gest! Jeg smiler og flørter med omverden nå og da fordi jeg koser meg med det. Ikke bare kjekke menn, men kanskje gamle menn, gamle damer, søte folk av alle slag. Når jeg ser en mann jeg synes er kjekk kan jeg fint smile til ham. Noen ganger betyr smilet mitt at jeg har tenkt fryktelig skittne tanker om ham! Hah! De her inne som synes det er fryktelig å tenke på at noen kan mistolke smilet deres som en uskyldig flørt burde prøve å gå rundt og faktisk spre litt oppriktige komplimenter og flørt. Projiser de sexuelle fantasiene deres over på kjekke lekkerbiskener dere ser på gata - det er gøy! Anonymkode: 6be28...c9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå