Gå til innhold

Kvinner ! Smiler dere til menn på gata av høfflighet eller flørting?

squidboy

Anbefalte innlegg

squidboy skrev (På 20.5.2017 den 23.03):

Hei, jeg hadde nylig en heftig diskusjon med bestekompisen.

Han sier at mange kvinner han har gått forbi på gaten i det siste har møtt blikkontakt og vist et pent smil, han mener dette er flørting eller tegn på at de liker ham eller syns ham er kjekk. Han er jo kjekk, men jeg tror dette kun har med høfflighet å gjøre og samtidig er det hyggelig om noen smiler til oss. Møter jeg blikkontakt med noen, uansett om hun er stygg eller pen, så smiler jeg, såfremt jeg ikke er i dårlig humør da.

Hva mener dere ?

Spurte damen min også, og hun sier hun smiler til de fleste for å være hyggelig, nett som meg. Har jeg rett eller ? Tenker på tilfeldige menn dere går forbi i sentrum osv

Høflighet.

Jeg møter også blikket til mange og smiler. Ren høflighet . Er en glad og utadvendt person💁🏼‍♀️

Kunne heller aldri falt meg inn å flørte med en tilfeldig forbipasserende. Skal mye mer til en forbipasseringer før jeg syntes noen er attraktive/tiltrekkende.

Anonymkode: f9b4f...b3f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

squidboy skrev (På 20.5.2017 den 23.03):

Hei, jeg hadde nylig en heftig diskusjon med bestekompisen.

Han sier at mange kvinner han har gått forbi på gaten i det siste har møtt blikkontakt og vist et pent smil, han mener dette er flørting eller tegn på at de liker ham eller syns ham er kjekk. Han er jo kjekk, men jeg tror dette kun har med høfflighet å gjøre og samtidig er det hyggelig om noen smiler til oss. Møter jeg blikkontakt med noen, uansett om hun er stygg eller pen, så smiler jeg, såfremt jeg ikke er i dårlig humør da.

Hva mener dere ?

Spurte damen min også, og hun sier hun smiler til de fleste for å være hyggelig, nett som meg. Har jeg rett eller ? Tenker på tilfeldige menn dere går forbi i sentrum osv

Høflighet for det meste vil jeg tro. Jeg (kvinne) smiler for høflighet! Mange smiler tilbake, regner med det er det samme, damer og menn!

Anonymkode: 9aa17...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod skrev (På 20.5.2017 den 23.06):

Jeg smiler til både menn og kvinner, i håp om at de kanskje får en bedre dag, at det kanskje var det som gjorde den dagen litt bedre. Sån har jeg i det allefall selv. 

Ja, samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulla Ullsokk skrev (På 20.5.2017 den 23.25):

Be han se logikken i det. Hvorfor skal man flørte med flyktige randoms på gata? Som man sannsynligvis aldri ser igjen? Det er jo helt poengløst!

Synd, for dette er veldig normalt andre steder i verden.. men så bor vi i et kaldt og annerledes land

Anonymkode: 029d5...5e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Synd, for dette er veldig normalt andre steder i verden.. men så bor vi i et kaldt og annerledes land

Anonymkode: 029d5...5e8

Kommer til å flytte for å møte menn andre steder. Orker ikke være singel og ensom mer, når jeg kan finne en kjæreste fortere i et annet sosialt klima.

Anonymkode: 31343...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel litt spesielt å søke øyekontakt med random folk for å gi de et smil.. Kan skjønne noen begynner å lure da, for det er ikke normalt 

Anonymkode: 05780...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høflighet. Når de er attraktive og smiler pent tilbake, hender det at jeg håper det er gjensidig flørt, men jeg vet jo at det sikkert ikke er det. Så mine intensjoner er alltid kun høflighet.

Anonymkode: 98cbd...071

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...