Gå til innhold

Kvinner ! Smiler dere til menn på gata av høfflighet eller flørting?

squidboy

Anbefalte innlegg

Hei, jeg hadde nylig en heftig diskusjon med bestekompisen.

Han sier at mange kvinner han har gått forbi på gaten i det siste har møtt blikkontakt og vist et pent smil, han mener dette er flørting eller tegn på at de liker ham eller syns ham er kjekk. Han er jo kjekk, men jeg tror dette kun har med høfflighet å gjøre og samtidig er det hyggelig om noen smiler til oss. Møter jeg blikkontakt med noen, uansett om hun er stygg eller pen, så smiler jeg, såfremt jeg ikke er i dårlig humør da.

Hva mener dere ?

Spurte damen min også, og hun sier hun smiler til de fleste for å være hyggelig, nett som meg. Har jeg rett eller ? Tenker på tilfeldige menn dere går forbi i sentrum osv

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest morhjertegod

Jeg smiler til både menn og kvinner, i håp om at de kanskje får en bedre dag, at det kanskje var det som gjorde den dagen litt bedre. Sån har jeg i det allefall selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smiler ikke til folk på gata med mindre de smiler til meg først eller jeg får blikkontakt med dem. Men om jeg skulle smile til en tilfeldig forbipasserende, så er det nok bare av høflighet.

Orker ikke flørte med noen som jeg ikke kommer til å få snakket med :P Hva er pointet liksom.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høflighet. Jeg holder faktisk en god del tilbake nettopp fordi at det ikke skal tolkes som flørting. Det er mange menn som legger langt mer i et smil enn det faktisk betyr. Ganske slitsomt. 

Anonymkode: 51b03...89e

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Smiler for å være hyggelig

Anonymkode: 7e7e7...759

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om jeg smiler til folk på gata er det ren høflighet og for være hyggelig. 

Anonymkode: df92a...fe5

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høflighet. Har absolutt ikke noe med flørting å gjøre formeg..

Anonymkode: 825b6...488

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun høflighet.

Nettopp fordi menn ofte legger mye mer i et (kun) vennlig smil enn hva jeg ønsker å formidle så er det sjelden jeg smiler først. Trist det må være sånn siden jeg egentlig er utadvent og smiende av natur.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg smiler til alle jeg. Jeg er glad og glad i folk, så da smiler jeg til de. Ingen flørting.

Anonymkode: f83a9...e36

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høflighet. Jeg holder faktisk en god del tilbake nettopp fordi at det ikke skal tolkes som flørting. Det er mange menn som legger langt mer i et smil enn det faktisk betyr. Ganske slitsomt. 

Jeg gjør det samme :)  vil ikke sende ut feil signaler. 

Anonymkode: f556b...def

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, squidboy skrev:

Hei, jeg hadde nylig en heftig diskusjon med bestekompisen.

Han sier at mange kvinner han har gått forbi på gaten i det siste har møtt blikkontakt og vist et pent smil, han mener dette er flørting eller tegn på at de liker ham eller syns ham er kjekk. Han er jo kjekk, men jeg tror dette kun har med høfflighet å gjøre og samtidig er det hyggelig om noen smiler til oss. Møter jeg blikkontakt med noen, uansett om hun er stygg eller pen, så smiler jeg, såfremt jeg ikke er i dårlig humør da.

Hva mener dere ?

Spurte damen min også, og hun sier hun smiler til de fleste for å være hyggelig, nett som meg. Har jeg rett eller ? Tenker på tilfeldige menn dere går forbi i sentrum osv

Høflighet og for å dele glede! Jeg kan smile til folk av begge kjønn og alle aldersgrupper. Har null og niks med flørting å gjøre!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bor i Oslo så jeg kan virkelig ikke smile til alle :P men jeg smilet til kjekke menn, eller menn som virker åpne og oppriktige. Samme gjør jeg til damer. Egentlig alle som har en god aura (aner ikke hvordan jeg kan beskrive de, så da ble det litt new age-stil) 

Anonymkode: c55d4...575

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ulla Ullsokk skrev:

Høflighet og for å dele glede! Jeg kan smile til folk av begge kjønn og alle aldersgrupper. Har null og niks med flørting å gjøre!

Ja jeg og, viste det. Hahah han har vært høy i hatten lenge nå. Skal si det til ham imorgen :P

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høflighet. Og jeg har også begynt å holde igjen fordi det mistolkes av menn som tror at jeg flørter. Utrolig slitsomt ja, og trist å måtte omtrent slutte å smile bare på grunn av det. Fordi jeg er egentlig en veldig glad og smilende person!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men jeg tror det også har litt med at menn ikke smiler like ofte som kvinner til andre. Det at jeg smiler f.eks er fordi jeg alltid er sprudlende og glad, men jeg tror ikke menn generelt ofte smiler til fremmede kvinner på gata uten at det er flørting, derfor tror jeg mange menn tar det som flørting om kvinner igjen smiler til dem ved blikkontakt. Veldig dårlig formulert, men håper du skjønnte det :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Celestia skrev:

Høflighet. Og jeg har også begynt å holde igjen fordi det mistolkes av menn som tror at jeg flørter. Utrolig slitsomt ja, og trist å måtte omtrent slutte å smile bare på grunn av det. Fordi jeg er egentlig en veldig glad og smilende person!

Ja samme her egentlig.

Anonymkode: df92a...fe5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...