AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #1 Del Skrevet 20. mai 2017 Er det tegn på at de har mistet interessen? Jeg er slik at jeg slutter å like bildene til folk som aldri liker mine.. men jeg har hatt følelser for en en stund nå, men av noen grunnee kan vi ikke være sammen (nei det er ingen andre hverken hos han eller meg). Han uttrykket ihvertfall at han likte meg svært godt, men det er noen mnd siden. Kontakten har kunnet uteblitt i flere uker om gangen fordi vi ikke har så mye nytt å fortelle hverandre, og det er alltid han som tar kontakt. Men når jeg har trykket like på bildet hans har han dukket opp et par ganger på meldingsinnboksen min. Spør hvordan det går osv. Så kan han sende igjen, men så blir det fraværende igjen. Jeg vil ikke virke sånn ivrig, så jeg er for sjenert/redd for å være den første til å ta kontakt. Fordi jeg dessverre tror han skriver med flere damer:( og jeg gidder ikke være en av mange, særlig ikke for en jeg liker. Når han har likt, har jeg likt på hans også. Blir han fraværende med likes, sitter ikke jeg og trykker like på alt heller.. men han har ikke trykt like på de 5 siste bildene mine. Har dette med interesse å gjøre? Hilsen ei som sikkert burde bry seg mindre om insta og er flau over dette spørsmålet. Anonymkode: e544f...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 20. mai 2017 #2 Del Skrevet 20. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: men han har ikke trykt like på de 5 siste bildene mine. Har dette med interesse å gjøre? Hilsen ei som sikkert burde bry seg mindre om insta og er flau over dette spørsmålet. Anonymkode: e544f...074 Er du seriøs? Nei - du må tulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 20. mai 2017 #3 Del Skrevet 20. mai 2017 Ja, du burde bry deg mye mindre om insta og spørsmålet er helt på jordet. Ta deg sammen kvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 20. mai 2017 #4 Del Skrevet 20. mai 2017 Så dere chatter bare når han først har tatt kontakt, du tar aldri kontakt selv? Og du liker bare bildene hans etter at han har likt et av dine? Også lurer du på hvorfor han mister interessen?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 20. mai 2017 #5 Del Skrevet 20. mai 2017 Instagram har blitt gjort om slik at man ikke lenger ser alle bildene, og man ser dem heller ikke i det de blir postet. Utover det har jeg ikke noe svar på spørsmålet ditt, da jeg mener det er en såpass irrelevant målestokk på om noen "liker" noen andre at jeg ikke har tenkt noe over det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. mai 2017 #6 Del Skrevet 20. mai 2017 Kanskje han bare ikke sjekker appen så ofte som før TS? Dersom likes betyr så mye for deg bør du vurdere en pause fra sosiale medier. Iallefall Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #7 Del Skrevet 20. mai 2017 8 minutter siden, Ananas. skrev: Instagram har blitt gjort om slik at man ikke lenger ser alle bildene, og man ser dem heller ikke i det de blir postet. Utover det har jeg ikke noe svar på spørsmålet ditt, da jeg mener det er en såpass irrelevant målestokk på om noen "liker" noen andre at jeg ikke har tenkt noe over det. Det er som FB. Man må godkjenne "venner" eller hva man kaller det for å se hva man deler av kreative ting. Anonymkode: 8eff6...61d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlotteul Skrevet 20. mai 2017 #8 Del Skrevet 20. mai 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: ...men av noen grunnee kan vi ikke være sammen (nei det er ingen andre hverken hos han eller meg). 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg dessverre tror han skriver med flere damer:( 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: men han har ikke trykt like på de 5 siste bildene mine. Anonymkode: e544f...074 HER-RE-GUD er du 13? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 20. mai 2017 #9 Del Skrevet 20. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er som FB. Man må godkjenne "venner" eller hva man kaller det for å se hva man deler av kreative ting. Anonymkode: 8eff6...61d Jeg vet hva instagram er. Jeg sa bare at de har endret systemet sitt i det siste. Før fikk man opp alle bilder fra alle man følger i kronologisk rekkefølge, nå får man ikke opp alle bildene, og de man får kommer ikke i kronologisk rekkefølge. Det betyr jo at grunnen til at personen ikke liker TS sine bilder kan være at han ikke ser dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 20. mai 2017 #10 Del Skrevet 20. mai 2017 23 minutter siden, Ananas. skrev: Instagram har blitt gjort om slik at man ikke lenger ser alle bildene, og man ser dem heller ikke i det de blir postet. Utover det har jeg ikke noe svar på spørsmålet ditt, da jeg mener det er en såpass irrelevant målestokk på om noen "liker" noen andre at jeg ikke har tenkt noe over det. Det er hjerter man kan trykke på så blir de røde i stedet for sort-hvite. Ikke så kalte "liker-knapper "som noen påpekte i et annet innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 20. mai 2017 #11 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) 10 minutter siden, Ananas. skrev: Jeg vet hva instagram er. Jeg sa bare at de har endret systemet sitt i det siste. Før fikk man opp alle bilder fra alle man følger i kronologisk rekkefølge, nå får man ikke opp alle bildene, og de man får kommer ikke i kronologisk rekkefølge. Det betyr jo at grunnen til at personen ikke liker TS sine bilder kan være at han ikke ser dem. Det er videoer der også - Det er reklame i hovedsak. Samt masse om kjendiser, og det er spennende for de som er opptatt av kjendiser i allefall. Endret 20. mai 2017 av fuglekvitter__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #12 Del Skrevet 20. mai 2017 Det kan være så enkelt som at han har fått bedre ting å gjøre enn å sitte å scrolle på instagram hver dag for å få med seg alle postene til alle. Trenger ikke være noe personlig i det hele tatt Anonymkode: 3b890...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #13 Del Skrevet 20. mai 2017 25 minutter siden, Ananas. skrev: Jeg vet hva instagram er. Jeg sa bare at de har endret systemet sitt i det siste. Før fikk man opp alle bilder fra alle man følger i kronologisk rekkefølge, nå får man ikke opp alle bildene, og de man får kommer ikke i kronologisk rekkefølge. Det betyr jo at grunnen til at personen ikke liker TS sine bilder kan være at han ikke ser dem. Dette er det det ikke er i allefall: Applying Filters and Editing Your Instagram Posts Anonymkode: 8eff6...61d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #14 Del Skrevet 20. mai 2017 1 time siden, Ananas. skrev: Instagram har blitt gjort om slik at man ikke lenger ser alle bildene, og man ser dem heller ikke i det de blir postet. Utover det har jeg ikke noe svar på spørsmålet ditt, da jeg mener det er en såpass irrelevant målestokk på om noen "liker" noen andre at jeg ikke har tenkt noe over det. På hvilken måte?? Jeg får opp bildene fra alle jeg følger. Det er bare å bla ned. Jeg får fra han, men jeg følger ikke halvparten så mange som han gjør da.. Anonymkode: e544f...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå